וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות דרא"מ: פרגוואי הדהימה בארגנטינה, ברזיל וצ'ילה ניצחו

האלביסלסטה שוב לא הסתדרו בלי מסי, הפסידו 1:0 בבית ונכנסו לצרות גדולות. הסלסאו ניצחו 0:2 בוונצואלה בלי ניימאר, וידאל סידר לאלופת היבשת 1:2 דרמטי על פרו. קולומביה - אורוגוואי 2:2

אנחל די מריה נבחרת ארגנטינה מאוכזב. AP
מונדיאל בלי ארגנטינה?/AP

החצי השני של שלב מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה יצא לדרך הלילה (בין שלישי לרביעי) באופן סוער במיוחד. פרגוואי הדהימה עם 0:1 בארגנטינה וסיבכה את האלביסלסטה, ברזיל המשיכה לשייט עם 0:2 בוונצואלה, צ'ילה חזרה לעניינים וניצחה 1:2 דרמטי את פרו ואילו בוליביה ואקוודור, כמו גם קולומביה ואורוגוואי, נפרדו ב-2:2.

seperator

ארגנטינה - פרגוואי 1:0

סנסציה בקורדובה. סגנית אלופת העולם ממשיכה להסתבך במוקדמות וכרגע היא אומנם במקום שמוביל לפלייאוף העלייה, אבל הקרב על המקום הזה הופך ליותר ויותר קשה אחרי שהגווארני, כמו גם אלופת היבשת צ'ילה, התקרבו למרחק נגיעה. דרליס גונסאלס הכריע את המשחק עם שער במתפרצת קטלנית בדקה ה-18 מבישול מבריק של אנחל רומרו, בעוד סרחיו אגוארו מחמיץ פנדל, שתי דקות בתוך המחצית השנייה. זו הפעם הראשונה בתולדותיה שארגנטינה מפסידה שני משחקי בית בשלב המוקדמות. בלי ליאונל מסי, שלא שיחק בגלל פציעה, האלביסלסטה עם ניצחון בודד בשבעה משחקים בקמפיין הזה, לעומת שלוש משלוש איתו וגם אנחל די מריה הודה בסיום: "הדברים הופכים להרבה יותר מסובכים כשליאו לא על המגרש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני נבחרת פרגוואי חוגגים. AP
הגווארני חגגו בקורדובה/AP

ונצואלה - ברזיל 2:0

מי שממש לא מסתבכת היא היריבה הגדולה ברזיל, שהמשיכה בדרכה הבטוחה לרוסיה 2018 ושמרה על המקום הראשון בבית בזכות ניצחון נוח על נועלת הבית החלשה, שנותרה עם שתי נקודות. ניימאר המושעה לא שיחק, אבל גבריאל ז'סוס הצעיר העלה את הסלסאו ליתרון כבר בדקה השמינית אחרי טעות איומה של השוער והקפצה מבריקה מעליו. שמונה דקות במחצית השנייה, וויליאן הכפיל מזווית קשה, אך בהמשך הוא החליק החוצה מכר הדשא בגלל הגשם, עף דרך שלט פרסומת ונאנק מכאבים. בדקה ה-74, האורות באצטדיון כבו והמשחק נעצר כמעט לחצי שעה, אך חודש לבסוף והושלם.

צ'ילה - פרו 1:2

אלופת היבשת הייתה בצרות גדולות אחרי התבוסה באקוודור והיא הצליחה לשחרר מעט את הלחץ, בקושי ובזכות שער דרמטי של ארתורו וידאל. כוכב באיירן מינכן העלה את לה רוחה ליתרון כבר בדקה העשירית עם נגיחה מקרוב מבישול נאה של מאוריסיו איסלה, אבל אדיסון פלורס הימם את המארחים עם שוויון בדקה ה-74 בביצוע סולו יפה. חמש דקות לסיום, וידאל קיבל את הכדור מאיסלה מחוץ לרחבה, הסתובב ובעט בשמאל שטוח ולפינה את שער הניצחון היקר.

שחקני נבחרת ברזיל חוגגים עם גבריאל ז'סוס. AP
מי צריך את ניימאר? ז'סוס חוגג עם החברים/AP

קולומביה - אורוגוואי 2:2

בהיעדרו של חאמס רודריגס, שעזב את הנבחרת בגלל פציעה ונקלע לסערה גדולה, הקפטרוס חילצו בקושי רב נקודה ביתית במשחק הצמרת הזה וכעת הם במקום הרביעי, עם נקודה אחת יותר מארגנטינה, בעוד הסלסטה ממשיכים בכיוון הנכון והם במקום השני, עם 20 נקודות. אבל אגילאר נגח פנימה בדקה ה-15 והקפיץ את ברנקייה, אבל סבוז'ה רודריגס איזן בדקה ה-27 בנגיחה משלו. לואיס סוארס, היחיד מהטריו של ברצלונה ששיחק הלילה, השלים את המהפך בדקה ה-73 אחרי שהתגבר על המגן שלו ולא התבלבל מול השוער, אבל המילה האחרונה הייתה של הבלם יירי מינה, שבדקה ה-84 קבע שוויון עם נגיחה משוגעת מכ-16 מטרים.

בוליביה - אקוודור 2:2

אקוודור, שרקדה על המגרש מול צ'ילה, קיוותה לשמור על המומנטום ולצאת מהגבהים של לה פאס עם שלוש נקודות, אבל בקושי חילצה אחת. פבלו אסקובר, כוכב דה סטרונגסט המקומית, הפך בגיל 38 לכובש המבוגר בתולדות המוקדמות בדרום אמריקה, עם צמד נהדר. כבר בדקה השלישי הוא הטיס כדור מרחוק לחיבורים ושתי דקות להפסקה, עשה צחוק מכל ההגנה בדרך לרשת. אלא שאנר ולנסיה, שעמד בלב הסערה השבוע לאחר שזייף פציעה כדי לחמוק מהשוטרים, התגבר על הפציעה הזו מהר מאוד. בדקה ה-47 הוא כבש מקרוב ולמרות שאקוודור נותרה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של לואיס קאייסדו בדקה ה-79, דקה לסיום הצליח ולנסיה להשלים צמד עם עוד שער מתוך הרחבה ולהשיג לנבחרתו נקודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully