וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אני מבסוט מההחתמה של אמארה, זה פנטסטי למדינה שלנו"

מאמן דרושאפקה דיבר על ההחתמה הגדולה של הפועל ירושלים: "הוא צריך לשחק כסנטר לדעתי, אבל ההצלחה שלו תהיה תלויה יותר בו ופחות במאמן. אני חושב שהוא בא בגישה טובה". כל התגובות

עריכת וידאו: מרום שפיצר

אחרי החתימה של אמארה סטודמאייר בהפועל ירושלים, לא איחרו התגובות בעולם הספורט ובספורט הישראלי להגיע. ממאמן דרושאפקה דיוויד בלאט ועד ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, לא מעט אנשים התעניינו בהחתמה הענקית.

עוד בנושא:

הידיעות הבלעדיות על ההתעניינות בסטודמאייר:
הפועל ירושלים במגעים עם אמארה סטודמאייר
הפועל ירושלים שוקלת לנסות לאזרח את אמארה סטודמאייר

אמארה סטודמאייר בהפועל ירושלים:
רשמית: אמארה סטודמאייר הצטרף להפועל ירושלים: "חלום שמתגשם"
מה נשאר חוץ מהשם? סטודמאייר מגיע להפועל ירושלים כחידה גדולה
אמארה אמארה שעל הקיר: מה הגעת סטודמאייר תעשה להפועל ירושלים?
טובע במספרים: הסטטיסטיקה שהרכיבה את הקריירה של אמארה סטודמאייר
הצביעו: מי שחקן הכדורסל הכי גדול שהגיע אי פעם לישראל?

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
מתרגש מההחתמה הגדולה. בלאט/AP

דיוויד בלאט התראיין בתכנית "מגרש פתוח" בערוץ הספורט ואמר: "אני מבסוט בשביל הבנאדם ואני מבסוט בשביל הכדורסל שלנו כי זה בנאדם שרוצה לבוא לישראל. ואם יש קבוצה שרוצה את השחקן הזה עם היכולות ועם הכול והשם שהוא יצר בליגה הטובה ביותר בעולם, שמוכנים לקבל אותו, זה דבר פנטסטי.

"אני ראיתי כמה מהקטעים שהראו על אמארה. זה לא אותו שחקן, צריך להבין. הוא שחקן ששיחק מספר רב של שנים ב-NBA ועבר לא מעט בעיות, אבל מצד שני זה שחקן שהיה שחקן על, ברמה הכי גבוהה שיש עם יכולות בלתי רגילות. הוא שומר על עצמו מאוד מבחינה פיזית. אני ראיתי בנאדם שעדיין אהב את המשחק, שיחק עם אינטנסיביות, בנאדם שהיה אכפת לו. הוא בנאדם שאוהב כדורסל. אני חושב שהוא 5 וזה טוב כי הדברים שהוא מביא למגרש כ-5 יכולים להיות טובים באירופה וזה יעזור לו כי הוא לא יצטרך להתמודד עם מספרי 4. אני חושב שכ-5 הוא יכול יותר להתאים.

"אני לא יודע אם הוא יכול לשלוט בליגה שלנו, אני לא יכול לענות על זה. הפער בין ה-NBA לליגה הישראלית זה לאו דווקא פיזי, החוקים שונים, הריווח שונה, המהירות שונה. זה דווקא יכול לשחק לטובתו. הוא יצטרך כמו כל שחקן NBA שבא בלי שום ניסיון אירופי ללמוד להתמודד עם סוגים של הגנות ועם חוסר הריווח שיש באירופה כתוצאה מהחוקים הללו. לדעתי, ההצלחה שלו בהפועל ירושלים תלויה יותר בו ופחות בסימונה פיאניג'אני. אין לו מה להרוויח, הוא הרוויח יותר מ-170 מיליון דולר, שיחק ברמות הגבוהות ביותר, הגיע רחוק בפלייאוף. אם הוא יבוא בגישה טובה, הוא יעזור מאוד להפועל ירושלים. כל מאמן כדורסל יודע להשתמש בשחקנים וסימונה יודע לעשות את זה ולהגיד לו איפה לעמוד, איפה לקבל את הכדור. אם אמארה החליט בסוף הקריירה שלו להגיע לישראל כי אכפת לו מהיהדות שלו וכי הוא אוהב כדורסל, צריך לחבק את זה. כל מה שיקרה, יקרה לטובה.

לא צריך להסתכל על זה ככה, גם מכבי הביאה שחקנים גדולים בעבר, גם מכבי רצה והשיגה שחקני NBA לשעבר. זה דבר טוב לכדורסל שלנו. זה יכניס עניין בכדורסל הישראלי, זה טוב למדינה שלנו מבחינה תדמיתית וציבורית. זה נשמע שהבנאדם בא בגישה טובה ועם רצון טוב, זה מצוין למדינה. אמארה כבר היה בירושלים כבעלים מזמן. הם הכינו את הקרקע".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אורי אלון משוויץ בכוכב החדש

טראוויס פיטרסון חוגג

ניר ברקת מתרגש מההחתמה

הפועל ירושלים מחכה בזרועות פתוחות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully