וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים במגעים עם אמארה סטודמאייר

14.7.2016 / 12:18

המפץ הגדול של הקיץ? אורי אלון מעוניין בסנטר המפורסם, שמחזיק בחלק ממניות הקבוצה, ומוכן להעלות את התקציב. סטודמאייר בן ה-33 שיחק בעונה האחרונה במיאמי והשתכר 1.5 מיליון דולר ברוטו

one

האם הפועל ירושלים עומדת בפתחה של ההחתמה הגדולה בתולדותיה? לוואלה! ספורט נודע כי סגנית האלופה הישראלית מנהלת מגעים עם הסנטר אמארה סטודמאייר, שמחזיק בחלק קטן מהבעלות על הקבוצה.

הבעלים אורי אלון מעוניין מאוד להחתים את סטודמאייר, ומוכן להעלות משמעותית את התקציב. בין השניים מערכת יחסים חברית, והסנטר אף נמנה על קבוצת הניהול בראשות אלון - שרכשה את המועדון בשנת 2013.

האפשרות שסטודמאייר ילבש את המדים האדומים עלתה מספר פעמים בשלוש השנים האחרונות. השחקן סיפר במספר הזדמנויות על שורשיו היהודיים, ובראיון ל"ניו יורק טיימס" ב-2014 אף אמר כי "אם בעתיד תהיה לי אפשרות לשחק בישראל, והבריאות שלי תהיה במצב טוב, זה יהיה נהדר".

עוד בנושא:

הפועל ירושלים החליטה: הולכים בכל הכוח על שון דאוסון

שחקן מיאמי היט, אמארה סטודמאייר. רויטרס
בדרך לישראל? סטודמאייר/רויטרס

באמתחתו של סטודמאייר (33, 2.08) קריירה עשירה ומפוארת הכוללת 14 עונות ב-NBA. הוא נבחר לרוקי השנה ב-2003, שיחק שש פעמים באולסטאר, נבחר לחמישיית העונה פעם אחת, ובסך הכל עומד על ממוצע מדהים של 18.9 נקודות למשחק במשך הקריירה.

בשמונה עונותיו הראשונה בליגה שיחק בפיניקס, אחר כך הופיע במשך ארבע שנים וחצי בניו יורק ניקס, עבר לקדנציה קצרה בדאלאס ובעונה החולפת מצא עצמו במיאמי. בסך הכל השתכר במשך השנים לא פחות מ-167 מיליון דולר.

כל עוד עמד סטודמאייר על חוזי עתק ב-NBA, מועמדותו לא הייתה ריאלית, אך ייתכן כי עכשיו המצב שונה. בעונת 2014/15 הוא עוד השתכר 23 מיליון דולר בניקס, ובעונה החולפת קיבל חוזה מינימום לשחקן ותיק שכמותו - 1.5 מיליון דולר ברוטו במיאמי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הבעלים של הפועל ירושלים אורי אלון. ברני ארדוב
יחסים חבריים עם סטודמאייר/ברני ארדוב

העונה האחרונה הייתה החלשה בקריירה שלו, והוא חש היטב את הפיחות במעמדו: סטודמאייר סבל מכאבים כרוניים בברך, והופיע רק 52 פעמים במדי ההיט. הממוצע שהעמיד - 5.8 נקודות - הוא הנמוך בקריירה שלו, והוא הביע את מורת רוחו ממיעוט הדקות שקיבל (14.7 בלבד, עוד שיא שלילי בקריירה שלו).

נכון לעכשיו, סטודמאייר נחשב לשחקן חופשי ואינו חתום על חוזה לעונה הבאה. לאחרונה דווח בארה"ב כי ייתכן שישוב לקדנציה שנייה בניו יורק, שנה וחצי לאחר שעזב את הניקס, והוא צוטט כאומר: "אם רוצים אותי, זאת תהיה הזדמנות טובה בשבילי". גם האפשרות שיישאר במיאמי עומדת על הפרק, ומעניין לראות אם ירושלים תצליח להיכנס לתמונה ולשכנעו לעזוב את ארה"ב לראשונה בקריירה ולהצטרף אליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully