וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים החליטה: הולכים על שון דאוסון

האדומים רחוקים מלסיים את מסע החיזוק, כשכוכב מכבי ראשון לציון, שנמצא בימים אלה בליגת הקיץ של ה-NBA, מבוקש בקבוצה. בסביבתו אמרו מספר פעמים כי אם לא ישחק בארצות הברית הוא יישאר אצל האלופה

נועם מושקוביץ

הפועל ירושלים ממשיכה בבניית הסגל שלה לקראת העונה הקרובה, ולוואלה! ספורט נודע כי סגנית האלופה צפויה לעשות מהלך משמעותי בתקופה הקרובה כדי לצרף את שון דאוסון, כוכב האלופה מכבי ראשון לציון. ההתעניינות של ירושלים בשחקן אינה חדשה, כשגם בקיץ הקודם בדקו אפשרות לצרפו, אך המהלך לא הגיע לכדי הצעה רשמית משמעותית לאלופה. גם במהלך חודש מרץ פורסם בוואלה! ספורט שבמועדון צפויים לנסות ולצרפו במהלך הקיץ (לידיעה המלאה). לירושלים יש כרגע בעיה בעמדה מספר שלוש, כשרק רפי מנקו נמצא בסגל ויכול לאייש את העמדה.

אך למרות רצונה של הפועל ירושלים, חוזהו של השחקן וגם הרצון שלו עלולים לפגוע במהלך. לשחקן אין אופציית יציאה לשום מקום מלבד ה-NBA, כשאביו אמר מספר פעמים בעבר וגם לקראת סיום העונה שבישראל, בנו ישחק רק בראשון לציון. כמו כן, יו"ר הקבוצה יצחק פרי, הודיע רק לפני מספר שבועות כי ראשון לציון לא תמכור את דאוסון תמורת כסף.

עוד בנושא:

צמח משום מקום: הכירו את הרכש של הפועל ירושלים טראוויס פיטרסון
שון דאוסון פותח את ליגת הקיץ במדי וושינגטון: "הכי חשוב לשחק כמו שאני יודע"
נמצא מחליף לרולנד: קרטיס ג'רלס חתם לשנתיים בהפועל ירושלים

שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסון. יוסי ציפקיס
מה היעד הבא? דאוסון/יוסי ציפקיס

דאוסון (22, 1.98) נמצא בימים אלה בסגל של וושינגטון לליגת הקיץ ובמשחקו האחרון נראה טוב עם 9 נקודות ב-15 דקות, בעוד הלילה יערוך את הופעתו השלישית בקבוצה. ייתכן כי למרות שלא רשם מספרים מרשימים מדי, כן יקבל זימון למחנה הסופי של הוויזארדס שמתחיל באמצע ספטמבר, מה שיטרפד את הגעתו לכל קבוצה בשלב מאוחר יותר, מלבד ראשון לציון.

עד כה, הפועל ירושלים צירפה הקיץ את הזרים קרטיס ג'רלס, ג'רום דייסון, טראוויס פיטרסון, שון ג'ונס וכן את המתאזרח אייזיק רוזפלט מהפועל חולון. מי שממשיכים במועדון הם הישראלים המובילים יותם הלפרין, ליאור אליהו, בר טימור ורפי מנקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully