וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון דאוסון פותח את ליגת הקיץ במדי וושינגטון: "הכי חשוב לשחק כמו שאני יודע"

9.7.2016 / 6:58

הגארד-פורוורד של מכבי ראשון לציון צפוי לערוך בכורה במשחק נגד יוטה, במטרה לנסות ולהשיג חוזה: "הזדמנות אדירה בשבילי להתחיל ולהגשים את החלום". סיכוי טוב כי יקבל לפחות זימון למחנה סופי

שון דאוסון מכבי ראשון לציון. יוסי ציפקיס
ינסה להרשים. דאוסון/יוסי ציפקיס

שון דאוסון יפתח מחר (בין שבת לראשון) את הופעותיו בליגת הקיץ בלאס וגאס במדי וושינגטון וויזארדס במשחק נגד יוטה ג'אז (1:30, ללא שידור). דאוסון המריא מישראל לפני כשלושה שבועות ועבד עם מאמן אישי בניו יורק כדי להגיע כמה שיותר מוכן לניסיון שלו להתקבל ל-NBA, ובשבוע שעבר הצטרף לקבוצת ליגת הקיץ של הוויזארדס שערכה מספר ימי אימונים לפני הנסיעה לווגאס. עדיין לא ידוע כמה דקות אמור דאוסון לקבל ברוטציה. איתו בקבוצה נמצאים שני אקסים של ליגת העל - טייווין מקי, ששיחק לפני שנתיים בהפועל ירושלים, וג'יימס נאנלי, ששיחק לפני שנתיים במכבי אשדוד.

"מתרגש מאוד לקראת המשחק הראשון ומכל המעמד בכללי, זו הזדמנות אדירה בשבילי לקבל חוזה בליגה הכי טובה בעולם ולהתחיל להגשים את החלום שלי", אמר דאוסון לוואלה! ספורט, "אני נהנה מאוד מהאימונים ומהרמה. עד עכשיו הלך מעולה, ועכשיו מגיע רגע האמת - המשחקים. הכי חשוב זה לעלות ולזרום עם המשחק ולשחק כמו שאני יודע".

לפי הסיכום שהשיג דאוסון ונציגיו מול מכבי ראשון לציון, בניגוד ללא מעט ישראלים שניסו להגשים את חלום ה-NBA ונתקלו בבעיות דומות, יוכל השחקן לנסות את מזלו גם במחנה של קבוצות ה-NBA מספטמבר ללא חוזה מובטח. בעקבות שוק השחקנים החופשיים, ההערכות הן שאם שחקן נבחרת ישראל יוכיח את עצמו בליגת הקיץ, יש לו סיכוי טוב מאוד להשיג חוזה מינימום באחת מקבוצות הליגה, או לפחות הזמנה למחנה הסופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully