וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס עונה למבקרים: "פקפקו בי, הספידו אותי, חה חה חה"

כוכב קליבלנד פרסם פוסט עוקצני באינסטגרם, ולא שוכח את ההאשמות נגדו: "אמרו שפיטרתי את המאמן". אגדת העבר של קליבלנד אוסטין קאר: "קליבלנד לא הייתה זוכה באליפות עם בלאט". סטפן קרי ביום שאחרי: "לא אצפה במשחק הזה". צפו בחגיגות של הקאבס בווגאס

עריכת וידאו: מרום שפיצר

נראה שלברון ג'יימס החזיק הרבה דברים בבטן כבר הרבה זמן. כוכב קליבלנד אומנם טוען בעקשנות שבזמן הפלייאוף הוא מנותק לחלוטין מהתקשורת ומהרשתות החברתיות, אבל מתברר שהוא מודע היטב לביקורות שהוא ספג בתקופה האחרונה. הלילה (בין שני לשלישי), יממה אחרי שזכה באליפות שלישית בקריירה ובתואר ה-MVP של סדרת הגמר, הוא העלה פוסט באינסטגרם, שבו שלח חצים למבקריו.

עוד בנושא:
הקאבס חזרו לקליבלנד, לברון נחת עם חולצה "Ultimate Warrior"
בסיום: לברון ג'יימס מירר בבכי, הנאום המרגש של ג'יי אר סמית'
כך לברון ג'יימס הפך מנבל לגיבור המרגש של הגמר
דיוויד בלאט? עכשיו נגמרה האובססיה הישראלית המטופשת
בגולדן סטייט מלקקים את הפצעים: "זה ירדוף אותנו"

GettyImages

"הם אמרו שאיבדת את הצעד הראשון, שאתה כבר לא מתפוצץ כבעבר, שהימים הטובים מאחוריך, הם פקפקו בנחישות שלך, במנהיגות שלך, במחויבות שלך, שאין לך קילר אינסטינקט, שלחזור הביתה היה השגיאה הכי גדולה בקריירה שלך, שפיטרת את המאמן, שגרמת לשחקנים לעבור, שזה לא יעבוד בינך לבין קיירי, שאתה ולאב לא מסתדרים, שאתה לא אוהב כל כך את החברים לקבוצה, שאין מצב שאתה יכול להביא אליפות לעיר הולדתך, וכו' וכו' וכו'... אבל נחשו מה: זה לא העניין שלי (THATS NONE OF MY BUSINESS), חה חה חה!!! כן אדוני". לדברים האלה לברון הוסיף את ההאשטגים "לשאוף לגדולה" ו"תנו קצת כבוד לשם שלי".

כזכור, כבר אתמול, אחרי הזכייה באליפות הראשונה של קליבלנד, אחרי הניצחון במשחק השביעי על גולדן סטייט, זו שנחשבה לאחת הקבוצות הטובות בכל הזמנים, אמר לברון שהפקפוקים בו העניקו לו מוטיבציה מיוחדת והשראה. לברון התייחס לדברים שאמר לו אדם אחד ממיאמי, שלברון לא חשף את זהותו. "כשעזבתי את מיאמי, ולא אנקוב בשמות, אני לא יכול, היה מי שאמר לי שאני עוזה את הטעות הכי גדולה בקריירה. החרא הזה פגע בי. זה היה המוטיבציה שלי", אמר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא שוכח, לא סולח. הפוסט של לברון/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמובן שעכשיו, אחרי האליפות, התואר זוכה לניתוחים מעמיקים, והפרשנים לא שוכחים את המהפך של הקאבס אחרי פיטריו של דייויד בלאט ומינויו של טיירון לו במקומו. אוסטין קאר, שחקן העבר של הקאבלירס, מי שידוע בכינוי "מיסטר קאבליר", התארח בפודקאסט של CBS ספורט אחרי האליפות המרשימה ואמר: "האם קליבלנד הייתה זוכה באליפות עם בלאט? לדעתי לא. בלאט יודע את תכניות המשחק. הבעיה שלו היא בהתמודדות עם שחקנים אינדיבידואליים, ואני חושב שזה היה היתרון של לו. אפשר לראות ששחקנים עמדו מאחורי טיירון לו וכמעט מרדו בבלאט. אני חושב שהרגע המכונן של העונה היה מינויו של טיירון לו. הוא הצליח להשתיק את לברון וכשזה קרה הכול השתנה. אפילו לברון בעצמו נתן ללו כבוד".

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
לא שוכחים. בלאט/AP

מתברר שהמשחק קבע שורה של שיאים. לא רק מחירי הכרטיסים (שצמד נמכרו ב-100 אלף דולר), ולא רק שיאי רייטינג, אלא גם שיאי הימורים: יותר כסף הושקע בהימורים על המשחק הזה מאשר כל משחק אחר אי פעם בתולדות ה-NBA. כמו כן, כאמור, נרשם שיא רייטינג עבור ABC, עם 18.9 אחוזים, יותר מה-18.2 שהביא משחק 7 בין בוסטון ללייקרס ב-2010. 30.8 מיליון אנשים צפו במשחק, הכי הרבה מאז משחקו האחרון של מייקל ג'ורדן בשיקגו בולס ב-1998 ובנוסף, שיא נקבע גם בטוויטר עבור משחק NBA, עם 8.4 מיליון ציוצים.

AP

מתברר שיש "מועדון המעריצות המבוגרות של לברון". וכך הן הגיבו

שחקני קליבלנד עצרו בווגאס. ככה זה נראה

בינתיים, בצד השני, בגולדן סטייט עדיין חיים את התסכול מההפסד, אחרי שכבר הוליכו 1:3 בסדרה, אחרי שאירחו את המשחק המכריע בידיעה שהם כמעט בלתי מנוצחים בבית, אחרי שבפלייאוף רשמו מספר הפסדים כמו בכל העונה הרגילה (9), אחרי שבמשחק המכריע הקבוצה ההתקפית והמלהיבה הזו לא הצליחה לקלוע סל שדה ב-4:30 דקות האחרונות. "לא, לא הדלקתי טלוויזיה בכלל", אמר סטפן קרי על היום שאחרי הפסד האליפות, "גם לא אצפה במשחק הזה, כי זה יעלה יותר מדי זיכרונות רעים. אבל צריך להבין איך אני יכול לשלוט טוב יותר במשחק, ולדעת שאם אהיה שוב במצב הזה, אהיה טוב יותר". קרי אומר שמשפט קטן מהבת שלו ריילי שם הכל בפרופורציה. אחרי המשחק הוא אמר לה "הפסדנו", והיא ענתה לו "אני יודעת, זה בסדר".

גם קליי תומפסון אמר שלא צפה במשחק: "לא, לא, לא, לא, אני לא אעביר את עצמי בדבר הזה שוב, לא... ההרגשה הבוקר לא הייתה טובה. ברור שאתה רוצה שהכל היה נראה אחרת, אבל מנסים להתמודד ולשכוח מזה". דריימונד גרין כבר מנסה להתקדם: "לשבת פה עכשיו ולהתבכיין, זה לא יעשה עבורי כלום. אני לא מתכוון לשבת פה עכשיו ולעשות מסיבת רחמים עצמיים. היינו רחוקים דקה מזכייה באליפות, הובלנו 1:3, היו לנו את כל ההזדמנויות שבעולם, צריך פשוט להסיר בפניהם את הכובע". גרין טוען ש"הרבה אנשים רצו לראות אותנו מפסידים, המשאלה שלהם התגשמה. לא יודע אם זה יקרה עוד הרבה פעמים, אבל עכשיו זה הרגע שלהם. זה בסדר".

סטפן קרי, שברבע האחרון היה על 1 מ-6 מהשדה, התייחס בצורה ספציפית יותר להחלטות מקצועיות: "אני באופן אישי הלכתי על שלשה גדולה, כשזו לא הייתה המטרה בפוזשן... הייתי על המגרש וחשבתי שאני יכול לעשות את מה שאני צריך כדי להיות יעיל. לא, לא הייתי כשיר ב-100 אחוז, אבל זה לא משנה, יכולתי לשחק, יכולתי לתת את מה שיש לי, וזה לא הספיק. אני עכשיו סופג את הביקורת, כי אני יודע שלא הייתי במיטבי, וזה משהו שאצטרך להתמודד איתו. אני לא צריך שאחרים יגידו לי את זה, יש לי את הציפיות שלי מעצמי". קרי גם יודע שזה לא סוף הסיפור של גולדן סטייט. "זה רק עוד פרק בספר", אמר.

סטפן קרי גולדן סטייט. AP
אחרי המשחק הוא אמר לבת שלו "הפסדנו", והיא ענתה לו "אני יודעת, זה בסדר". קרי/AP

מי שנשמו לרווחה מההפסד של גולדן סטייט היו שחקני שיקגו בולס הגדולה. אחרי שהווריירס שברו העונה את שיא הניצחונות של הבולס בעונה הרגילה (9:73, ששיפר את ה-10:72 של שיקגו), המעידה של גולדן סטייט בגמר מבטלת את הדיון על "הקבוצה הטובה בכל הזמנים". סקוטי פיפן נשאל בנושא וטען ש"אנחנו עדיין שם". הבולס, כזכור, סיימו את הפלייאוף של אותה עם תואר ומאזן 3:15 בפלייאוף.

"הפלייאוף הוא לחץ אחר, והצלחנו בו מאוד, למרות שהתמודדנו עם אותם דברים שהווריירס התמודדו איתם", יודע פיפן, "האם הקבוצה הזאת יכולה להיחשב לטובה בכל הזמנים? ובכן, אתה צריך לזכות באליפות בשביל זה. לא משנה כמה טוב אתה משחק בעונה הרגילה, זה חייב להסתיים באליפות כדי להותיר חותם. ושם ראינו שגולדן סטייט נכשלה. הם איבדו את הדומיננטיות שלהם בפלייאוף". גם דניס רודמן, עוד כוכב של שיקגו הגדולה, צייץ אתמול ש"ווריירס, הייתה לכם עונה גדולה, אבל שיקגו של 1995/96 היא הטובה בכל הזמנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully