וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרין: "אני אשם". קרי: "הגמר הזה ירדוף אותי עוד הרבה מאוד זמן"

גולדן סטייט מתקשה לעכל את אובדן האליפות. גרין התנצל על ההרחקה ממשחק 5: "לא אתן לדבר כזה לקרות שוב. שגיתי וסיבכתי אותנו, הכל בגללי". קרי שבור, קר מאוכזב. כל התגובות והמספרים

עריכת וידאו: מרום שפיצר

העונה ההיסטורית של גולדן סטייט הסתיימה עם מפלה כואבת. אחרי ששברו את שיא הניצחונות בעונה רגילה עם 73 והפגינו דומיננטיות חד פעמית, הווריירס נפלו ברגע האמת, הסתבכו בסדרת הגמר, והפסידו הלילה (בין ראשון לשני) 93:89 במשחק שביעי על כל הקופה. שחקני גולדן סטייט נותרו ספונים בחדר ההלבשה דקות ארוכות ונראו מדוכדכים במיוחד.

"לברון היה מדהים, אבל אני כל כך מאושר ובר מזל לאמן חבורה כזאת", אמר סטיב קר בסיום. "זו הייתה שנה מדהימה, אני מאוכזב שזרקנו את זה לפח בסיום, אבל אלה החיים, אני מניח".

על התחושות בחדר ההלבשה: "כולם עצובים, כולם בדאון. היינו שני צעדים מזכייה באליפות. הפסדנו שלושה משחקים כל העונה ועכשיו הפסדנו שלושה ברציפות. היו לנו צ'אנסים ובזבזנו אותם. היו לנו כל כך הרבה רגעי אושר יחד, זו תזכורת שלא קל לזכות באליפות. אלה החיים וצריך להמשיך הלאה".

עוד בנושא:
קליבלנד אלופת ה-NBA אחרי שגברה 89:93 על גולדן סטייט
לברון מירר בבכי: "אף אחד לא ספר אותנו. זה בשבילך, קליבלנד!"
לעיני אביו: ג'יי אר סמית סיפק את הנאום המרגש של הלילה
לבכות איתו: כשלברון ג'יימס הפך מנבל לגיבור המרגש של הגמר. סיכום הסדרה

שחקני גולדן סטייט מאוכזבים. AP
לא מעכלים. קרי וגרין/AP

על הרבע האחרון: "זה משחק 7 בגמר ה-NBA, אני חושב ששתי הקבוצות שמרו בצורה נהדרת ברבע האחרון. בסוף זה הוכרע על מי שהצליח לקלוע זריקות קשות. היה ברור שהמשחק יילך צמוד עד הסוף, קיירי קלע סלים מדהימים, הדברים הקטנים הכריעו".

על לברון: "הוא כל כך חזק, הוא נתן הרבה בשלושת המשחקים האחרונים. הוא אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים. אנחנו המומים, כי היינו בטוחים שזה בידיים שלנו. דריימונד חזר במשחק 5, אבל כנראה שבגלל זה אי אפשר לעשות שטויות בגמר. משחק 5 היה נקודת המפנה של הסדרה, לא שיחקנו טוב והיו להם שני שחקנים שנתנו תצוגה היסטורית. הייתי בטוח שנשלים את המשימה הלילה".

על שחקני הספסל: "אני לא משווה איך שיחקנו בשני המשחקים האחרונים לאיך ששיחקנו בעונה הרגילה, כי מדובר בנסיבות אחרות לגמרי ובכדורסל אחר לגמרי. דריימונד נתן משחק מבריק, זה היה אחד ממשחקי ה-7 הכי גדולים של שחקן ממה שאני זוכר. הוא היה פנומנלי, אבל זה לא הספיק".

על ורז'או ואזילי: "הם לא מסוג השחקנים שצריכים לקלוע. פסטוס התחיל את המשחק לא רע, שניהם עזרו לנו ואני לא מסתכל על המספרים שלהם. בסופו של דבר הם היו יותר טובים בסדרה הזאת".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן גולדן סטייט סטפן קרי עם מאמנו סטיב קר. רויטרס
קר וקרי תופסים את הראש/רויטרס

דריימונד גרין: "לא אתן לזה לקרות שוב"

דריימונד גרין הוסיף: "כל העונה הזאת היא לא כישלון עבורי. הייתה לנו מטרה בתחילת העונה, רצינו לעשות ריפיט, אבל עם כל מה שעשינו העונה זה פשוט לא יכול להיות כישלון. אני מריץ בראש מה יכולנו לעשות אחרת, איפה טעינו. אבל בסופו של דבר אני לא בטוח שזה בגלל טעויות שלנו, אלא בעיקר בגלל שהם התעלו בגדול".

גרין על קליבלנד: "חייבים לתת להם קרדיט. הם נלחמו והניצחון הזה הגיע להם. כמונו, גם הם החטיאו זריקות חשובות במאני טיים, אבל את הזריקה הכי חשובה הם קלעו בסוף. קיירי עשה מהלך אדיר".

על ההשעיה שספג: "למדתי מזה, אבל אני לא מתחרט, כי זה חלק ממי שאני. אלמד מזה בהמשך ולא אתן לזה לקרות שוב, אבל באותה מידה הייתי יכול לשבת פה בתור אלוף ואף אחד לא היה מדבר. אני שמתי את עצמי בעמדה הזאת ואני צריך להתמודד עם ההשלכות, לא אף אחד אחר. אני מאשים את עצמי בהכל, כי כזה אני. אני לוקח את האשמה עליי, בגלל ההשעיה שלי הסדרה התהפכה לחלוטין. אני לא חושש שזו האשמה שלי".

שחקני גולדן סטייט מאוכזבים. AP
שחקני גולדן סטייט מאוכזבים/AP

סטפן קרי: "כמובן שאני מרגיש אחריות להפסד"

סטפן קרי אמר בסיום: "הרגשתי שברבע האחרון יכולנו להבטיח את הניצחון ולתת את המכה האחרונה, אבל לא עשינו את זה. זו גלולה שקשה לבלוע, לאור ההזדמנות שניצבה בפנינו. הגמר הזה ירדוף אותי עוד הרבה זמן". קרי נשאל מדוע נותר על המגרש דקות ארוכות אחרי ההפסד ואמר ש"חיכיתי קצת שהעניינים יירגעו על המגרש כדי לברך אותם. זה היה מבאס לראות אותם חוגגים, הלוואי ואלה היינו אנחנו, אבל בירכתי אותם. אלו היו תמונות שחשוב היו שנראה, כדי לחזור חזקים יותר לעונה הבאה".

קרי נשאל איך הקבוצה הזו תיזכר, אחרי שבעונה הרגילה עשתה היסטוריה, ובפלייאוף קרטעה עד ההפסד האחרון: "לא יודע. עשינו מה שאף קבוצה לא עשתה בעבר, ונפלנו במשחק האחרון. זה כואב. אני גאה בכולנו. זה לא היה קל להשיג את מה שהשגנו, ולא קל לספוג את ההפסד הזה, כי התואר הוא הדבר היחיד שחשוב". קרי נשאל על הסל האחרון של אירווינג, אותו קיירי קלע מול השמירה שלו: "ניסיתי להקשות עליו, הוא לקח צעד אחורה, ולא משנה כמה טוב אני או הוא שיחקנו, הוא קלע את הזריקה הזאת. לא הייתה הרגשה טובה להסתובב ולראות את הכדור נכנס פנימה.

"כמובן שאני מרגיש אחריות להפסד, לא הייתי מספיק יעיל, לא עזרתי לקבוצה לנצח, במיוחד בדקות ההכרעה. הייתי אגרסיבי, אבל לא בצורה הנכונה. צריך להיות למען הקבוצה שלך ברגעי האמת, נקווה שבשנה הבאה נזכור את התחושה הזאת ונהיה אפילו טובים יותר". קרי הבטיח: "זו לא הפעם האחרונה שאנחנו במעמד הזה. יהיו עכשיו שלושה חודשים ארוכים בקיץ, נגיע חזקים יותר ובריאים יותר".

על לברון: "היו סביבו הרבה אנשים ולא הצלחתי לברך אותו, אבל אי אפשר להכחיש שהוא שיחק כדורסל מדהים בסדרה הזאת, עם כמה קליעות חשובות בתזמון הנכון, והוא גורם חשוב מאוד באליפות שלהם. אם אראה אותו אברך אותו, הם בהחלט ראויים לתואר הזה, זה רגע מיוחד עבור הקבוצה שלהם".

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריירס. AP
סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריירס/AP

המספרים

* ההפסד הלילה היה ההפסד השלישי של גולדן סטייט בבית במהלך הפלייאוף. בכל העונה הרגילה הם הפסידו שני משחקים.

* גולדן סטייט היא הקבוצה הראשונה מאז 1978 שמפסידה משחק שביעי ומכריע בסדרת גמר באולמה הביתי.

* סטף קרי הפך לשחקן השני בלבד בתולדות ה-NBA שזוכה ב-MVP של העונה הרגילה ומפסיד בבית משחק שביעי על האליפות.

* הווריירס הפסידו בסדרת הגמר שני משחקי בית שהיו יכולים להכריע את האליפות לטובתם. לפני כן המאזן ההיסטורי שלהם במשחקי בית עם פוטנציאל לנצח בסדרה עמד על 2:19.

* גולדן סטייט ספגה במהלך הפלייאוף תשעה הפסדים, בדיוק כמו מספר ההפסדים שלה בעונה הרגילה.

דניס רודמן מוסר ד"ש

GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully