וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 3.6: מארק בארטרה סגר בדורטמונד, ורדי לארסנל?

בלם ברצלונה יעבור לגרמניה תמורת 8 מיליון יורו, חלוץ לסטר סיטי בדרך לתותחנים, קונטה לא מוכן לוותר על האקס ופנה גם לליכטשטיינר. רכש מרשים ללסטר, מאמן חדש לאסטון וילה וקומאן קרוב מתמיד לאברטון

one

בווידאו: משחק הליגה האחרון של לואי ואן חאל במנצ'סטר יונייטד

העברות

* ניס מימשה את האופציה לרכישת פול בייס מסנט אטיין אחרי ששילמה עליו חצי מיליון יורו. הבלם שיחק בניס בעונה החולפת כמושאל.

* רון רוברט צילר הוצג במדי לסטר סיטי. שוער האנובר עזב לטובת האלופה האנגלית תמורת 2.5 מיליון ליש"ט וחתם לארבע שנים.

* רוברטו די מתאו מונה למאמן אסטון וילה. האיטלקי, שזכה בליגת האלופות עם צ'לסי, ינסה להחזיר את הקבוצה לפרמיירליג.

* עוד שחקן הגנה יעזוב את ברצלונה אחרי דני אלבס. מארק בארטרה, הבלם בן ה-25, יחתום בבורוסיה דורטמונד שתשלם שמונה מיליון יורו, כך על פי דיווחים בספרד ובגרמניה. ברטרה משמש כשחקן מחליף בברצלונה מאז עונת 2011/12. לידיעה המלאה.

שמועות

* באנגליה מדווחים שארסנל החליטה לשלם את סעיף השחרור של חלוץ לסטר סיטי בן ה-29, ג'יימי ורדי. לידיעה המלאה

* קרב חדש בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד על שירותיו של פול פוגבה. אנטוניו קונטה וז'וזה מוריניו סימנו את קשר יובנטוס בראש רשימת הרכש לקיץ 2016, כך מדווחים בתקשורת האנגלית. בקטאלוניה טוענים כי העבודה פוגבה רכש בית בברצלונה בחודש האחרון רומזת על מעבר אפשרי שלו לאלופה הספרדית. עלות שחרורו של כוכבה של הגברת הזקנה מוערכת ב-65 מיליון ליש"ט.

* אנטוניו קונטה מעוניין להחזיר לצ'לסי את רומלו לוקאקו, ששוחרר מהקבוצה ב-2014. על פי הדיווחים באנגליה אם המאמן האיטלקי לא יצליח להביא את האקס, האופציה הבאה לחיזוק בהתקפה הוא כריסטיאן בנטקה מליברפול.

* מתלהט המאבק על פוגבה. בספרד מדווחים שכריסטיאנו רונאלדו דוחק בנשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, לצרף את הצרפתי הנפלא.

* ברצלונה תחזיר בימים הקרובים את דניס סוארס, שהצטיין העונה במדי ויאריאל. אלופת ספרד מכרה את הקשר בן ה-22 בקיץ האחרון, אבל העסקה כללה סעיף של קניה בחזרה והיא מתכוונת לנצל אותו. היא תשלם לוויאריאל 3.25 מיליון יורו. מעבר לכך באיטליה מדווחים שבארסה מוכנה לשלם את סעיף השחרור, על סף 38 מיליון יורו, של קשר רומא מיראלם פיאניץ'.

עוד בוואלה! ספורט:
ריינג'רס בעקבות איתן טיבי
הרכש הראשון של בלאט

* סטפן ליכטשטיינר עשוי להפוך לרכש הראשון של קונטה אצל הבלוז. מגן יובנטוס, שמוערך מאוד על ידי המאמן האיטלקי, פתח במגעים עם ראשי צ'לסי. ליכטשטיינר צפוי לקבל שחרור בעקבות צירופו של דני אלבס.

* אחרי שהפך את אילקאי גונדואן לרכש הראשון שלו במנצ'סטר סיטי, באנגליה מדווחים כי פפ גווארדיולה מתכנן להוציא 250 מיליון ליש"ט בחלון ההעברות.

* מנצ'סטר סיטי מעוניינת בבלם אתלטיק בילבאו, איימריק לאפורט. ב"טלגרף" מספרים שהתכולים מוכנים לשלם 50 מיליון יורו - סכום השחרור הנקוב בחוזהו של הצרפתי בן ה-22.

* פרננדו טורס סיכם על הארכת חוזה באתלטיקו מדריד. עדיין לא ברור מה יהיה אורך החוזה החדש של החלוץ, אך סגנית אלופת אירופה בונה על החלוץ גם בעונה הבאה.

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. GettyImages
מהקלדרון לעיר האורות? סימאונה/GettyImages

* ליברפול העבירה מסר לפ.ס.ז' לפיו משא ומתן בנוגע למכירותו של פליפה קוטיניו לא נמצא על הפרק.

* סיידו מאנה הוא המטרה הראשונה של יורגן קלופ וליברפול לקראת העונה הבאה. חלוץ סאות'המפטון כבש 11 שערי ליגה העונה.

* רומא כבר בוחנת מחליפים אפשריים למיראלם פיאניץ', שנקשר עם ברצלונה, יובנטוס וצ'לסי. ג'ורג'יניו ויינאלדום, שלא נמצא בתוכניות של ניוקאסל, סומן על ידי הקבוצה מעיר הנצח.

* "אס" הספרדי מדווח כי פאריס סן ז'רמן מעוניינת לנצל את חוסר הוודאות אצל הקולצ'נרוס על מנת לפתות את דייגו סימאונה. מאמן אתלטיקו עדיין לא אישר סופית כי ימשיך בוויסנטה קלדרון בעונה הבאה.

* רונלד קומאן הוא המועמד המוביל לאמן את אברטון בעונה הבאה, כך טוענים ברשת סקיי ספורט. מאמן סאות'המפטון מוביל במרוץ על אונאי אמרי ופרנק דה בור.

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 2.6: מוריניו במסר ברור לראשי מנצ'סטר יונייטד

לכתבה המלאה
שחקן ליברפול פליפה קוטיניו חוגג. רויטרס
נשאר באנפילד. קוטיניו/רויטרס

* ולנסיה מגלה עניין רב בשחקן הכנף של שטוטגרט, פיליפ קוסטיץ'. גם ליברפול ולסטר סיטי הוזכרו כמי שעוקבות אחריו בעניין רב בשבועות האחרונים.

* מונאקו שנואשת להיפטר מרדאמל פלקאו, הציעה אותו לגלאטסראיי הטורקית. לקולומביאני חוזה עד 2018 בקבוצה מהנסיכות.

* שאלקה קרובה מאוד לרכישת רוברט לייפרץ, שכבר שיחק בקבוצת המילואים שלה בעונת 2013-14. הקשר-חלוץ בן ה-23 כבש בעונה החולפת 10 שערים ובישל 9 נוספים בהיידנהיים מליגת המשנה בגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully