וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "אין מקום לדון במכירת זהבי, ההצעה הסינית לא רלוונטית"

3.6.2016 / 5:03

הצהובים לא מתכוונים להיכנס למו"מ עם גואנגז'ו למרות הצעת הענק לזהבי: "כששדרגנו לו את החוזה סוכם שלא נעמוד בדרכו אם תגיע הצעה עם אתגר מקצועי גדול". ריינג'רס עדיין מעוניינת באיתן טיבי

one

מכבי תל אביב לא מתכוונת להיכנס למשא ומתן עם גואנגז'ו למכירת ערן זהבי. במועדון כבר הוחלט שזהבי לא למכירה. גורם במועדון אמר אמש: "ההצעה של הסינים לא רלוונטית. ערן זהבי לא למכירה". למרות שמכבי תל אביב לא חייבת למכור ועל אף שיש כבר לזהבי חוזה שלא היה מעולם לכדורגלן בליגת העל, מיטש גולדהאר שוקל בחיוב פתיחה נוספת של החוזה ושדרוגו במספר אחוזים כדי שזהבי ירגיש בנוח מכך שהוא לא עוזב לסין לטובת חוזה בגובה של שישה מיליון דולר נטו לעונה.

ראשי גואנגז'ו מוכנים לשלם למכבי תל אביב חמישה מיליון דולר ולזהבי 15 מיליון דולר בשנתיים וחצי. "כששידרגנו את החוזה של ערן בפעם האחרונה התחייבנו לסכומים נאים וזאת בתמורה לכך שהוא יישאר אצלנו לעוד הרבה שנים", אמרו במכבי תל אביב. "הדבר היחיד שהיתה לגביו הבנה זו העובדה שאם תגיע לערן הצעה שבצידה אתגר מקצועי גדול מאוד, מכבי לא תעמוד בדרכו. הפנייה מסין לא נכנסת לקטגוריה הזו ולכן אין מקום לדון במכירתו, מה עוד שערן בכלל לא אמר שהוא רוצה לעזוב".

עוד בנושא

מכבי תל אביב תנסה לשדרג את חוזהו של זהבי, שקיבל הצעת ענק מסין
יוסי בניון עבר בדיקות רפואיות במכון שעובד עם מכבי תל אביב
קבוצת הנוער של מכבי תל אביב הפסידה 1:0 לריאל מדריד

ערן זהבי מכבי תל אביב. ברבי
ההצעה לא עומדת בקריטריונים? זהבי/ברבי

גואנגז'ו זכתה בכל חמש האליפויות האחרונות בליגה הסינית. המאמן שלה הוא לואיז פיליפה סקולארי, מאמן נבחרות ברזיל ופורטוגל ומאמן צ'לסי בעבר, שהגיע לקבוצה מגרמיו בקיץ שעבר. בנובמבר האחרון, סקולארי הוביל את גואנגז'ו לזכייה שנייה בשלוש השנים האחרונות בליגת האלופות של אסיה, בעוד שבחצי גמר אליפות העולם לקבוצות היא הובסה 3:0 מול ברצלונה.

השמות הבולטים בסגל הם פאוליניו הברזילאי שנרכש מטוטנהאם בשנה שעברה תמורת 14 מיליון יורו ובעיקר, ג'קסון מרטינס הקולומביאני, שכיכב בפורטו, אכזב בענק באתלטיקו מדריד ונקנה בלא פחות מ-42 מיליון יורו בחלון ההעברות של החורף האחרון.

בסקוטלנד מדווחים שאיתן טיבי עדיין נמצא על הכוונת של ריינג'רס. קבוצת הפאר שחזרה לפרמיירליג מעוניינת לחזק את חוליית ההגנה ועוקבת מזה זמן רב אחר הבלם בן ה-28. טיבי סיים את חוזהו בקרית שלום וגם הופנהיים וליל מתעניינות בו. יחד עם זאת, הוא עדיין מקווה להישאר במכבי תל אביב בתנאי ששכרו ישודרג בצורה משמעותית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
על הכוונת של הסקוטים. טיבי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully