וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תנסה לשדרג את חוזהו של זהבי, שקיבל הצעת ענק מסין

2.6.2016 / 23:24

סגנית האלופה חוששת לאבד את כוכבה, שקיבל מגואנגז'ו הצעה של 15 מיליון דולר לשנתיים וחצי. קבוצת הפאר הסינית, אותה מאמן סקולארי, מוכנה להציע לצהובים 5 מיליון דולר עבור השחקן

one

בווידאו: ערן זהבי ומכבי תל אביב מפסידים בגמר הגביע

במכבי תל אביב חוששים לאבד את ערן זהבי ומתכוונים לפתוח לו את החוזה ולשדרגו בצורה משמעותית בעקבות פניה שקיבל סוכנו של הכוכב רונן קצב מגואנגז'ו. קצב המריא בתחילת השבוע לאנגליה לפגישה עם נציגי הקבוצה הסינית שמציעה לזהבי חוזה עתק של 15 מיליון דולר נטו לשנתיים וחצי, ומוכנה לשלם לסגנית האלופה 5 מיליון דולר עבור כרטיסו של השחקן. מכבי תל אביב דורשת סכום גבוה יותר.

בעבר דחה זהבי הצעה דומה מסין בטענה שהיא לא מאתגרת אותו מקצועית, אלא שהפעם מדובר בהצעה גבוהה עוד יותר, והחלוץ לא פסל אותה על הסף, דבר שמלחיץ מאוד את קבוצתו.

במכבי תל אביב מחכים כעת למיטש גולדהאר, שאמור לתת אור ירוק לפתיחת החוזה ולשדרוגו, דבר שנעשה מספר פעמים בעבר. סוכנו של זהבי רונן קצב הגיב הלילה לדברים: "לאור השמועות של השעות האחרונות, אנחנו מאשרים שנבדקת איזשהי הצעה רשמית שהגיעה לערן. כמו במקרים דומים ובהצעות קודמות שהיו ונדחו מסיבות שונות על ידי ערן, אין לנו כוונה להתייחס עד שערן יחליט שהוא מעוניין בהצעה שהונחה".

עוד בנושא:

יוסי בניון עבר בדיקות רפואיות במכון שעובד עם מכבי תל אביב
אייל גולסה בדרך חזרה לליגת העל?
מאחורי הקלעים של עזיבת מאמן בית"ר ירושלים

שחקן מכבי תל אביב, ערן זהבי. ברני ארדוב
הצעת ענק. זהבי/ברני ארדוב

גואנגז'ו זכתה בכל חמש האליפויות האחרונות בליגה הסינית. המאמן שלה הוא לואיז פיליפה סקולארי, מאמן נבחרות ברזיל ופורטוגל ומאמן צ'לסי בעבר, שהגיע לקבוצה מגרמיו בקיץ שעבר. בנובמבר האחרון, סקולארי הוביל את גואנגז'ו לזכייה שנייה בשלוש השנים האחרונות בליגת האלופות של אסיה, בעוד שבחצי גמר אליפות העולם לקבוצות היא הובסה 3:0 מול ברצלונה.

השמות הבולטים בסגל הם פאוליניו הברזילאי שנרכש מטוטנהאם בשנה שעברה תמורת 14 מיליון יורו ובעיקר, ג'קסון מרטינס הקולומביאני, שכיכב בפורטו, אכזב בענק באתלטיקו מדריד ונקנה בלא פחות מ-42 מיליון יורו בחלון ההעברות של החורף האחרון.

ג'קסון מרטינס שחקן אתלטיקו מדריד. GettyImages
ישתף פעולה עם זהבי בקרוב? ג'קסון מרטינס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully