וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירתו של דראפיץ': מאחורי הקלעים של עזיבת מאמן בית"ר ירושלים

2.6.2016 / 9:00

דרמת החתימה על תצהיר הבוררות של אצילי, השמועות על גיא לוי, ההתעקשויות שהוסיפו אש למדורה. אופיר סער עושה סדר בעוד פארסת קיץ בבית"ר ירושלים, שהובילה למצב בו המאמן מסנן את הבעלים, ומחכה להכרעה הבלתי נמנעת

קובי אליהו

בווידאו: צפו בביצועיו של אנדרסון רוסה הנבחן בבית"ר

אחרי עונה רצופת עליות ומורדות מבחינה מקצועית ותדמיתית, בית"ר ירושלים סיפקה אתמול (רביעי) פרק עגום נוסף עבור אוהדיה, עם הפרידה הלא נעימה מסלובודאן דראפיץ'. למתבוננים מבחוץ היה נראה שאין סיבה שהמאמן לא ימשיך לעונה נוספת, אבל ההתנהלות של ראשי המועדון הובילה לפיצוץ בלתי נמנע.

לפני כחודשיים פורסמו מספר שמות אפשריים של מאמנים העשויים להחליף את דראפיץ', ובתגובה בית"ר מיד הוציאה הודעה כי דראפיץ' ימשיך בעונה הבאה, אך הדברים נעשו מבלי לפגוש את המאמן ולסכם עימו את התנאים הכספיים. מספר ימים לאחר מכן שוחח אלי טביב עם דראפיץ' בבית וגן והבהיר לו כי הוא ממשיך בעונה הבאה, אך הבהיר לו שעל התנאים הכספיים הם יישבו בהמשך.

עוד בנושא

דראפיץ' סיים את דרכו בבית"ר: "ציפיתי שהטלפון יהיה מטביב"
צפו בביצועיו: קשר ברזילאי בן 23 יגיע להתרשמות בבית"ר
הפועל באר שבע הצטרפה למירוץ אחרי ניקיטה רוקאביציה

סלובודאן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
הפיצוץ היה בלתי נמנע. סלובודאן דראפיץ'/יוסי ציפקיס

האמת היא שטביב באמת רצה אז את דראפיץ', אך בדרכו המוכרת, הוא משך את הדברים והצדדים לא הגיעו לסיכום כספי. המאמן, שיישר קו עם הבעלים בנושאים רבים לאורך העונה, החליט שנמאס לו, ופשוט ניתק מגע. דראפיץ' התייאש מהנעשה במועדון, הפסיק לענות לטלפונים של טביב, וחיכה להכרעה בלתי נמנעת. למעשה דראפיץ' היה זה שבחר לא לעבוד יותר עם טביב, לאחר שהרגיש שגם אם ימשיך לעונה נוספת, הסיכוי להגיע לסיטואציה טובה במועדון לא גבוה.

במהלך העונה טביב היה בקשר בעיקר עם עוזר המאמן שי ברדה, עימו עבד בעבר בהפועל כפר סבא והפועל תל אביב, ובשלב מסוים עבר הבעלים לשוחח רק עם דראפיץ', כך שברגע שבו דראפיץ' החל לסנן אותו, טביב החל לחפש אופציות אחרות.

הפיצוץ האמיתי אירע לפני שלושה שבועות, כאשר עורך הדין רועי דניאל המייצג את דראפיץ' דרש מבית"ר את ההסכם עבודה של המאמן לעונה הבאה. בבית"ר משכו את העניין במשך שבוע, כאשר באותו השבוע דראפיץ' נתן בפני עורך הדין של בית"ר רוני מוזסון את התצהיר שלו לבוררות של עומר אצילי. לאחר מכן התצהיר של דראפיץ' נשלח לרועי דניאל, לחתימה וכאן החלה עוד דרמה.

באותו השלב, לטענת בית"ר, דראפיץ' רמז כי הוא לא מוכן לחתום על התצהיר במידה ולא יקבל את ההסכם חתום. דראפיץ' ניצל את המצב ודחה את חתימתו במשך מספר ימים, אך לבסוף חתם על התצהיר. הימים הללו גרמו ללא מעט עצבים, ויצרו נדבך נוסף בקרע שנוצר בין הצדדים.

אלי טביב, בעלים בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הפסיד בעוד קרב. אלי טביב/ברני ארדוב

דראפיץ' זכה השנה לכינויים כמו "בובה" ו-"סמרטוט", אבל ההתנהלות שלו בשבועיים האחרונים הוכיחה שהאופי האמיתי שלו לא איפשר לו להמשיך בתפקיד. בשלב מסוים הסרבי השתגע מהסיטואציה, החל לבדוק אופציות אחרות, קידם את בית הספר לכדורגל שלו, ובסופו של דבר ממש לא הופתע מקבלת הבשורה אתמול.

טביב מצידו כעס שלאחר שהודיע לדראפיץ' שהוא ממשיך הוא החל לעבוד דרך עורך דין ויצא בהצהרות בתקשורת. אלא שדראפיץ' המשיך לשמוע שטביב מחפש לו מחליף, לחכות לעיגון הבטחתו של הבעלים בחוזה, והגזרה המשיכה לרתוח. בשלב מסוים דראפיץ' טען ששחקנים בכירים בקבוצה סיפרו ששמעו מטביב שגיא לוי יחזור לעמדת המאמן בעונה הבאה, מה שהוסיף עוד אש למדורה.

כעת טביב יבחר מאמן חדש עד סוף השבוע, ויכול להיות שהמאמן הבא יגיע להישגים ספורטיביים גדולים יותר מדראפיץ', אך כבר עתה ניתן להגיד כי בית"ר הפסידה. היא הפסידה בעוד קרב על התדמית. כבר מספר שנים שטביב בוחן את העמדתו של אלי אוחנה בראש המועדון על מנת שיעשה סדר, ועל פי תוצאות הפארסה האחרונה, הוא צריך לעשות הכול כדי להביאו לפני כל שחקן או מאמן, כדי שכל הפנים של המועדון ייראו אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully