וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודאן דראפיץ' סיים את דרכו בבית"ר ירושלים: "ציפיתי שהטלפון יהיה מטביב"

1.6.2016 / 18:51

הפרידה מהמאמן נעשתה באמצעות שיחת טלפון מהדובר, דראפיץ' הגיב: "לא נעים, אבל הרגשתי שזה יבוא. לא זכיתי להערכה על עבודתי". גיא לוזון מועמד להחליפו, גם גיא לוי בתמונה. מומשה האופציה על רוקאביציה

מאמן בית"ר ירושלים, סלובודאן דראפיץ'. מגד גוזני
ציפה לפרידה יותר מכובדת. דראפיץ.'/מגד גוזני

אחרי עונה אחת בלבד בתפקיד, בית"ר ירושלים הודיעה היום (רביעי) על סיום ההתקשרות עם מאמנה סלובודאן דראפיץ'. המאמן שהגיע מבית"ר תל אביב/רמלה בקיץ הקודם, עוזב למרות שהוליך את בית"ר למקום השלישי המכובד ולהופעה באירופה בעונה הבאה. דראפיץ' קיבל את ההודעה בשיחת טלפון מדובר הקבוצה אושרי דודאי, כאשר הבעלים טביב לא שוחח עם המאמן ולא הודיע לו בעצמו על ההחלטה.

"מועדון בית"ר ירושלים הודיע לדראפיץ' כי הוא לא ממשיך את ההתקשרות עמו בעונה הבאה. בעלי המועדון אלי טביב והמועדון מודים לסלובו על עונה נהדרת ומאחלים לו מעומק הלב את כל ההצלחה שאפשר", כך הודיעה הקבוצה.

דראפיץ' אמר בתגובה לוואלה! ספורט: "זה לא נעים שאני לא ממשיך, אבל בסך הכול ירדה לי אבן מהלב. הרגשתי שזה הולך לבוא. לאחרונה אלי טביב לא ענה לי וזה היה סימן די ברור. יחד עם זאת קצת מוזר לי אחרי העונה הטובה שעשינו, אבל זה הכדורגל. מצד אחד אני מודה לטביב על ההזדמנות והחוויה, אבל מצד שני חושב שהגיע לי להמשיך ולא זכיתי להערכה על העבודה שעשיתי. אלה החיים, נרים את הראש ונמשיך הלאה".

דראפיץ הוסיף: "ציפיתי שלפחות שיחת הטלפון תהיה מאלי טביב ולא מהדובר. זה אמור היה להיות הרבה יותר מכובד אבל זה בסדר, אצא לחופשה ואחרי אראה לאן מועדות פניי, לא אשאר מובטל".

מועמד לאימון נבחרת ישראל גיא לוזון. יוסי ציפקיס
מועמד להחליף את דראפיץ'. לוזון/יוסי ציפקיס

כזכור, בשל הנתק בין דראפיץ' לאלי טביב בשבועות האחרונים, גורמים נוספים נכנסו לתמונה ויצרו קשר בין טביב לבין גיא לוזון. לוזון מעדיף להמשיך ולאמן בחו"ל אך לא פסל את ההצעה ועל מנת להתקדם בנושא דרש רשימת שחקנים ברורה ותקציב שכר שחקנים. גם לגבי התנאים הכספיים לא הושגו הבנות, וגורמים המעורים בפרטים אמרו כי עם חזרתו של טביב לארץ עשויה להתקיים פגישה בין השניים. גם גיא לוי, שאימן את הקבוצה לפני שתי עונות, מועמד לתפקיד.

במקביל, בית"ר מימשה את האופציה על ניקיטה רוקאביציה לעונה נוספת. חשוב לציין כי מימוש האופציה לא מבטיח את הישארותו של השחקן שכן יש לו אפשרות להשתחרר תמורת כ-400 אלף יורו והוא זוכה להצעות ממספר קבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully