וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הצטרפה למירוץ אחרי ניקיטה רוקאביציה

1.6.2016 / 11:33

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב מעדיף למכור את החלוץ האוסטרלי שיהפוך בקיץ הבא לשחקן חופשי. מלבד מכבי חיפה, גם האלופה חושקת בשירותיו, גורם בקבוצה בטוח: "הסיכויים שניקיטה יישאר קלושים"

צילום וידאו: יותם רונן

בווידאו: אוהדי בית"ר ירושלים מובאים להארכת מעצר

אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, החלוץ האוסטרלי, ניקיטה רוקאביציה, לא אמור להמשיך לשחק בבית"ר ירושלים בעונה הבאה. לקבוצה אמנם ישנה אופציה על החלוץ לעונה נוספת עד ה-15 ביוני והיא גם צפויה לממשה, אך לשחקן ישנו סעיף שחרור בגובה 400 אלף יורו, אותו הוא צפוי לממש.

לאחר שמכבי חיפה הביעה עניין בשחקן, לבית"ר ירושלים הובהר כי גם הפועל באר שבע נמצאת בתמונה והיא בודקת אפשרות לצרף את השחקן. "עם ההתפתחויות של השבוע האחרון נראה שרוקאביציה בדרך החוצה", אמר גורם במועדון. "רק אם אלי טביב יפתח את ההסכם וייתן לו חוזה לשנתיים או שלוש דברים יכולים להשתנות. ניקיטה יכול להרוויח במכבי חיפה או בהפועל באר שבע יותר כסף וחוזה לטווח ארוך יותר, ברגע שאחת מהן תיקח עליה את דמי ההעברה הסיפור ייגמר".

רוקאביציה כבש בעונה החולפת 14 שערים ב-28 משחקים. טביב, ככל הנראה, מעדיף למכור את השחקן תמורת 400 אלף יורו היות ובקיץ הבא יהפוך לשחקן חופשי.

עדיין לא ברור מי יאמן את הקבוצה בעונה הבאה. הנתק בין טביב למאמן הנוכחי, סלובודאן דראפיץ', עדיין קיים כאשר השניים לא שוחחו קרוב לחודש. טביב דחה במספר ימים את חזרתו לארץ אך הבהיר לאנשי בית"ר ירושלים כי עד לסוף השבוע תיפתר סוגיית המאמן.

טביב מתלבט בין דראפיץ' לגיא לוזון, שדרש רשימת שחקנים ותקציב ברור
איתי שכטר בראיון: "ניאבק חזק. גם לפני הדאבל לא ספרו אותנו"
אלי טביב מימש את האופציה על דן איינבינדר

שחקן הפועל באר שבע, מאור מליקסון, לפני שחקן בית"ר ירושלים, ניקיטה רוקאביציה. ברני ארדוב
בקרוב ילבש אדום? רוקאביציה מול מליקסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully