וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון עבר בדיקות רפואיות במכון שעובד עם מכבי תל אביב

2.6.2016 / 14:50

חשיפה: הקשר בן ה-36 הגיע למכון רפואי מטעם סגנית האלופה, מהלך המצביע על השלמת המגעים בדרך לעסקה הגדולה של קיץ 2016. טיבי מבוקש בליל והופנהיים, אך מעדיף להכפיל את שכרו ולהישאר במכבי תל אביב. קבוצת הנוער הפסידה 1:0 לריאל מדריד בקרואטיה

one

המעבר הגדול של קיץ 2016 בכדורגל הישראלי נמצא בשלביו הסופיים. לוואלה! ספורט נודע כי אמש (רביעי) השלים יוסי בניון את הבדיקות הרפואיות במכון ספורט ברמת השרון שעובד עם מכבי תל אביב. העובדה כי הקשר הגיע לבדיקות רפואיות מטעם הצהובים מצביע על הגעה לסיכום בין הצדדים בנוגע למעבר שלו לקריית שלום כאשר רק ההודעה הרשמית של המועדון בנושא חסרה.

עוד בנושא
אייל גולסה בדרך חזרה לליגת העל?
מאחורי הקלעים של עזיבת מאמן בית"ר ירושלים

בניון (36), אחד הכוכבים הגדולים ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי, החל את קריירת הבוגרים שלו בהפועל באר שבע. לאחר עונת בכורה נפלאה עבר למכבי חיפה, בה שיחק בין 1998 ו-2002. לאחר מכן החל פרק אירופי מפואר שכלל תחנות בראסינג סנטאנדר, ווסטהאם, ליברפול, צ'לסי, ארסנל וקווינס פארק ריינג'רס. בקיץ 2014 שב למכבי חיפה וחווה שנתיים לא פשוטות כלל במדים הירוקים - על המגרש ומחוצה לו.

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
ההעברה הגדולה של הקיץ. בניון/ברני ארדוב

בתוך כך, לא רק בניון ממתין שמיטש גולדהאר יאשר את חוזהו על נספחיו. ג'ורדי קרויף מסר לבעלים הקנדי של מכבי תל אביב רשימת שמות של שחקנים ישראלים כדי שהוא יאשר את החוזים שלהם ביחד. בתוך הרשימה הזו נמצא גם איתן טיבי, שסיים חוזה רב שנתי במכבי תל אביב ונמצא למעשה על פרשת דרכים.

טיבי מעוניין להמשיך במכבי תל אביב ואף הצהיר זאת לא פעם. אלא שהבלם מרגיש כי בכל השנים האחרונות בהן היה שותף מלא להישגים של מכבי תל אביב, הוא לא קיבל תמורה מספיק ראויה. לוואלה! ספורט נודע כי שני מועדונים באירופה קיבלו חומר רב על טיבי ובשניהם מגלים עניין בבלם. הקבוצה הרצינית יותר היא הופנהיים הגרמנית, הקבוצה השנייה שמגלה עניין היא ליל מצרפת. אלא שטיבי עדיין מעדיף להישאר בישראל ולחתום על חוזה חדש במכבי תל אביב ולכן הוא לא מתקדם מול ההתעניינות מאירופה.

במכבי תל אביב רוצים את טיבי ומבינים שבנוף הכדורגל העכשווי בארץ, אסור להם לוותר על אחד משחקני ההגנה הטובים בכדורגל הישראלי בחמש השנים האחרונות. טיבי רוצה העלאה אחרי שהשתכר בעונה החולפת פחות ממה שחשב שהוא צריך לקבל. שמועות כאלה ואחרות שרצות בין סוכנים מדברות על כך שהוא רוצה להכפיל את שכרו בחוזה החדש ולקבוע אותו על 600 אלף יורו, אבל גם אם מדובר בסכום מופרז עדיין ברור שטיבי רוצה העלאה ולכן צריך את אישורו של גולדהאר.

מי שממתינה בינתיים בהיכון היא הפועל באר שבע שגם מגלה עניין רב בטיבי. גם הפועל תל אביב הצטרפה לאחרונה לקבוצות שרוצות אותו, אבל היא לא מסוגלת להתחרות במכבי תל אביב, כך שכל עוד מכבי תל אביב תרצה ותהיה מוכנה לשלם, טיבי יבחר כנראה בה מבין כל הקבוצות בארץ.

* קבוצת הנוער של מכבי תל אביב פתחה הערב (חמישי) את הופעותיה בטורניר ראמלז'ק הנערך בקרואטיה עם הפסד 1:0 לקבוצת הנוער של ריאל מדריד משער שנכבש בדקה ה-42, דווקא אחרי שתי הזדמנויות של הישראלים. זה היה המשחק הראשון של הצהובים בטורניר המתקיים ליד זאגרב ומי שהדריך אותם היה המאמן החדש אורי אוזן. עוד בבית של מכבי תל אביב משחקות גם דינמו זאגרב ומאריבור הסלובנית, מולן תיפגש הקבוצה הישראלית בהמשך הטורניר.

עדכון ראשון: 12:13

עוד באותו נושא

מסתמן: שוטה ארבלדזה לא יאמן את מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנוער של מכבי תל אביב בקרואטיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully