וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: שוטה ארבלדזה לא יאמן את מכבי תל אביב

1.6.2016 / 12:01

אחרי שהיה קרוב לסיכום אצל סגנית האלופה, המאמן הגאורגי מתרחק, וככל הנראה לא יגיע. קרויף במגעים עם מאמנים אחרים וביניהם רובי, שירד העונה ליגה עם לבאנטה והיה בצוות של טיטו וילאנובה בברצלונה בעבר. גולדהאר החל לחפש אחר מנכ"ל שיחליף את ביין

one

המאמן הגאורגי, שוטה ארבלדזה, שכבר היה כבר קרוב לסיכום במכבי תל אביב, התרחק בימים האחרונים מהמשרה וקרוב לוודאי שלא יהיה מאמן הקבוצה בעונה הבאה. ג'ורדי קרויף כבר נמצא במגעים עם מאמנים אחרים למרות שיש עדיין סיכוי קלוש שארבלדזה בכל זאת יחזור לתמונה. אחד המועמדים הוא רובי, שאימן את לבאנטה בעונה החולפת וירד עמה ליגה. בעברו עבד המאמן בברצלונה, כאשר שימש במשך כשנה כעוזרו של טיטו וילאנובה המנוח.

בתוך כך, הבעלים מיטש גולדהאר החל לחפש מנכ"ל חדש אחרי עזיבתו של מרטין ביין וההודעה של ג'ק אנגלידיס לפיה לא יחזור למכבי תל אביב. גולדהאר בודק מול חברות השמה אירופאיות באשר לתפקיד המנכ"ל כאשר עדיין קיימת המתנה גם לאיוש תפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער. קבוצת הנוער של מכבי תל אביב לא יצאה לחופשה אלא דווקא לטורניר יוקרתי בקרואטיה. כזכור אורי אוזן מונה למאמן הנוער ויחליף בתפקיד את זיו אריה.

עוד בנושא

פאקו אייסטרן בראיון: "אולי עכשיו תבינו כמה זה היה קשה"
דיווחים באיטליה: "ג'אנלוקה פסטה מועמד למכבי תל אביב"
אנגלידיס: "התקופה במכבי תל אביב היתה נפלאה אבל אני ממשיך בדרכי"
לא רק יוסי בניון: מכבי תל אביב פנתה באופן רשמי לחן עזרא

מאמן טרבזונספור, שוטה ארבלדזה. GettyImages
לא צפוי להגיע לישראל. ארבלדזבה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully