וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק יוסי בניון: מכבי תל אביב פנתה באופן רשמי לחן עזרא

הצהובים ממשיכים להתעניין בשחקני מכבי חיפה ונמצאים במגעים מתקדמים עם הקשר. אם עזרא יהיה שחקן חופשי, הדבר ישפיע על המו"מ מולו. ארבלדזה: "כשאבוא למכבי תל אביב, אחזיר את האליפות"

one

במקביל לחוזה שאמורה מכבי תל אביב לחתום מול יוסי בניון, פנתה הקבוצה באופן רשמי לשחקן נוסף של מכבי חיפה, חן עזרא. הצהובים מנהלים מגעים מתקדמים על מנת לצרף את עזרא, כאשר עדיין לא ברור האם הקשר יהיה שחקן חופשי. הנושא הזה משמעותי מאוד וישפיע על המשא ומתן הכספי מולו. עזרא קיווה לעבור לאירופה, אולם הצעה טובה ממכבי תל אביב אמורה להשאיר אותו בישראל. בקבוצה מחכים לאישור סופי מגולדהאר בנוגע לחוזה של יוסי בניון. במהלך אתמול לא חלה התקדמות ממשית בנושא.

חודש בדיוק לפני שתיפתח את הופעותיה במוקדמות הליגה האירופית, לקבוצה עדיין אין מאמן. יחד עם זאת, נראה כי כוכב העבר הגאורגי, שוטה ארבלדזה, ממשיך להתקרב למועדון ואמש (ראשון), הוא אפילו נשמע די בטוח ביכולתו להחזיר לצהובים את התארים אותם פספסו ממש בישורת האחרונה של העונה החולפת.

בשיחה שהתנהלה בין ארבלדזה לבין מכר שלו בישראל, אמר המאמן הגאורגי על אפשרות הגעתו לקרית שלום: "זה עדיין לא סגור ב-100 אחוז, אבל כשאבוא לקבוצה, אני אחזיר למכבי תל אביב את האליפות. ג'ורדי קרויף ומרטין ביין מוכרים לי היטב ואני מחכה לשמוע מהם שהכל נסגר". ביין יעזוב בקרוב לסנדרלנד, אולם הוא עדיין מעורב בנעשה במועדון הצהוב.

ארבלדזה הוא ידידו של קרויף והמנהל המקצועי רצה להחתים אותו לפני שהביא בקיץ שעבר לקבוצה את סלבישה יוקאנוביץ'. גורם במכבי תל אביב אמר אתמול כי העיכוב כרגע נובע מהמתנה להחלטתו הסופית בנושא של הבעלים מיטש גולדהאר, כאשר במכבי תל אביב טוענים כי ארבלדזה איננו המועמד היחיד שלהם וכי לקרויף יש לכל הפחות עוד מועמד אחד לתפקיד.

נוסא איגייבור הבהיר בשיחה עם ראשי מכבי תל אביב, בטרם עזב את הארץ בסיום העונה, כי לא רק שהוא מתכוון לכבד את חוזהו במועדון לעונה הבאה, אלא שהוא גם מעוניין לדון עם ראשי הקבוצה על חוזה חדש למספר שנים.

עוד בנושא

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה (ימין) עם חן עזרא. ברני ארדוב
בקרוב, שניהם בצהוב? בניון ועזרא/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully