וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בגיאורגיה: "דבדריאני ישמש כעוזרו של ארבלדזה במכבי ת"א"

29.5.2016 / 17:57

בתקשורת הגיאורגית בטוחים כי ארבלדזה יחליף את פטר בוס בעונה הבאה. דבדריאני, ששימש כעוזרו בטרבזונספור ואימן את הנבחרות הצעירות במולדתו, יגיע כמספר 2 אצל סגנית האלופה

one

בתקשורת הגאורגית ממשיכים לעסוק בעתידו של שוטה ארבלדזה והיום (ראשון) מדווחים כי המאמן כבר סימן את עוזר המאמן שלו במכבי תל אביב לקראת העונה הבאה. השם הוא של גאורגי דבדריאני שעל פי הדיווח יגיע בצוותא עם אקס טרבזונספור כחלק מהצוות במקומם של פטר בוס והנדרי קרוזן.

עוד בנושא:
ערן זהבי מונה לקפטן נבחרת ישראל
במכבי תל אביב מתלבטים לגבי יואב זיו

דבדריאני בן ה-43 מחזיק ברקורד לא מרשים במיוחד על הקווים. הוא החל בקריירת האימון שלו בטיבילסי ב-2002 ואימן בה במשך שנתיים, ממנה פוטר ונותר מחוץ לעניינים עד 2011, אז מונה למאמן המילואים של דינמו טיבליסי למשך שנה. בסיומה תפס את המושכות לשלושה חודשים בקבוצה הבוגרת.

מאז הספיק דבדריאני לעבוד בנבחרות הצעירות של גאורגיה בשתי קדנציות (2013 עד גיל 17, 2014 עד גיל 19). בתווך הוא הספיק לאמן בדליה למשך חודשיים. בתור עוזר הוא עבד תחת ארבלדזה בטרבזונספור במשך ארבעה חודשים, אז סיים את עבודתו בצוותא עם המאמן הראשי.

ג'ורדי קרויף המנהל המקצועי של מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מצא יורש לבוס? קרויף/ברני ארדוב

ארבלדזה בן ה-43 אימן בשנים 2010-2012 את קייסריספור הטורקית ובשלוש השנים הבאות עמד על הקווים של קסימפאשה. בקיץ האחרון מונה למאמנה של טרבזונספור, אבל בנובמבר התפטר אחרי פתיחת עונה לא טובה. השם שלו עלה בהקשר של מכבי תל אביב מאז סיום דרכו של בוס, אבל לאחר מכן הוא המריא לאזרבייג'אן ונראה היה שהוא בדרך לנפטצ'י.

ארבלזדה - אחד מגדולי חלוצי גאורגיה בכל הזמנים - שיחק באייאקס בשנים 1997-2002 ולאחר מכן לבש את מדי אלקמאר בשנים 2005-2007. אחרי שפרש ולפני שהפך למאמן ראשי, הוא שימש כעוזרו של לואי ואן חאל באלקמאר. ארבלדזה דובר הולנדית ונמצא בקשר עם ג'ורדי קרויף שנים ארוכות.

מלבד השנים שלו בהולנד, ארבלזדה שיחק ארבע שנים בטרבזונספור, ארבע שנים בריינג'רס הסקוטית ותקופה קצרה בלבנטה. ב-12 מתוך 19 השנים בקריירה המקצוענית שלו, הוא כבש מספר דו ספרתי של שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully