וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי מונה לקפטן נבחרת ישראל. אלישע לוי: "הוא השחקן המוביל בישראל"

29.5.2016 / 10:42

כוכב מכבי תל אביב יענוד את סרט הקפטן בנבחרת תחת אלישע לוי, המאמן משבח: "הוא ווינר וכריזמתי, משוכנע שיוביל את הנבחרת מקצועית וחברתית". זהבי: "זו הגשמת חלום". בכיר בנבחרת: "לאלישע לא הייתה שום התלבטות". שרן ייני יהיה הקפטן השני

ברני ארדוב

מאמן נבחרת ישראל, אלישע לוי, החליט למנות את ערן זהבי לקפטן הנבחרת. זהבי רשם עד כה 30 הופעות במדים הלאומיים. מאמן הנבחרת אלישע לוי התייחס לבחירה בכוכב מכבי תל אביב: "ערן הוא הבחירה הטבעית לתפקיד הקפטן. הוא נמצא בכושר שיא, נחשב בצדק לשחקן המוביל כיום בכדורגל הישראלי, כריזמטי ו-ווינר אמיתי. אני משוכנע כי ערן יידע להוביל את הנבחרת מקצועית וחברתית ויצטרף לרשימה מפוארת של מי שהיו כל כך ראויים לזכות בכבוד ולתפקד כקפטנים של נבחרת ישראל. הנבחרת התברכה בלא מעט מועמדים ראויים לתפקיד, וזאת תעודת כבוד לשחקנים ולמי שנבחר בסופו של דבר. אני מאחל הצלחה לערן ולנבחרת".

עוד בנושא
אלישע לוי במסיבת העיתונאים הראשונה שלו: "אני לא נחמד מדי"
נתק בין ערן זהבי לדקל קינן בעקבות הראיון של קפטן מכבי תל אביב
הראיון המסעיר של ערן זהבי: "אני מקלל את דקל קינן בכל משחק"

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. יוסי ציפקיס
"אני בפירוש מתרגש להיות הקפטן של חברי לחדר ההלבשה ושל כל אוהדי ואוהדות הנבחרת"/יוסי ציפקיס

זהבי: "אני רוצה להודות לאלישע על האמון בי. זאת הגשמת חלום של כל מי שאי פעם דרך על מגרש הכדורגל. תמיד נתתי הכל לטובת הנבחרת, ולעולם אעשה כמיטב יכולתי כאשר אני לובש את מדי הכחול-לבן ועונד את סרט הקפטן. זה מרגש, זה מחייב, זה מחמיא. שיחקתי בנבחרת עם קפטנים מופתיים, גדלתי על דמויות מובילות ואני בפירוש מתרגש להיות הקפטן של חברי לחדר ההלבשה ושל כל אוהדי ואוהדות הנבחרת. יש לנו משימות גדולות וחשובות ואני תקווה שנדע לשמח את הקהל ולקדם את הנבחרת".

שרן ייני יהיה הקפטן השני של הנבחרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. יוסי ציפקיס
אלישע לוי: "משוכנע שערן יצטרף לרשימה מפוארת של מי שהיו כל כך ראויים לזכות בכבוד ולתפקד כקפטנים של נבחרת ישראל"/יוסי ציפקיס

בכיר בנבחרת: "לאלישע לא הייתה שום התלבטות"

גורם בכיר בנבחרת ישראל סיפר הבוקר: "לא הייתה שום התלבטות. אלישע לוי החליט על המינוי עוד עוד לפני המחנה. מהרגע הראשון ידענו שערן יהיה הקפטן". כזכור, אתמול דיווחו בנבחרת כי נמשך הנתק בין זהבי לקינן, אך הם מאמינים כי "בגלל שיש עוד הרבה זמן עד ההתכנסות הבאה, העניין ייפתר". לוי, כאמור, החליט להעניק את סרט הקפטן השני לייני, ובנבחרת הסבירו: "ייני הוא דמות לחיקוי עבור לא מעט כדורגלנים, באופי ובאישיות שלו. זה מה שאלישע חיפש".

הנבחרת תערוך היום אימון כפול ומחר תמריא לבלגרד. היא תערוך אימון מסכם על אדמת סרביה לקראת המשחק ביום שלישי. אתמול הימרו השחקנים והצוות המקצועי על תוצאת המשחק בין ריאל לאתלטיקו מדריד. אופיר דוידזאדה ועוזר המאמן רפי כהן היו היחידים שניחשו את התוצאה בתום 90 דקות, כהן היה היחיד שקבע כי ריאל תזכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully