וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "הצעתי לבניון להצטרף לצוות שלי אם הוא יפרוש"

26.5.2016 / 10:57

מאמן נבחרת ישראל פתח את ההכנות לקראת הבכורה ב-31 במאי בסרביה: "הדברים של זהבי הם לא חציית קו אדום, עצבים הם חלק מהמשחק", "אדבר עם הסגל ואז אחליט לגבי הקפטן", "אם הייתי נחמד מדי לא הייתי מגיע להישגים"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

חודש מאז המינוי למאמן נבחרת ישראל, אלישע לוי פתח היום (חמישי) את דרכו לקראת משחק הבכורה מול סרביה ב-31 במאי. המפגש באצטדיון קראג'ורג'ה בעיר נובי סאד יהפוך להכנה הראשונה של המאמן לקראת מוקדמות מונדיאל 2018, שייצא לדרך בספטמבר ובפעם הראשונה מאז מונה הוא דיבר לראשונה והתייחס לראיון של ערן זהבי, חדר ההלבשה, התחושות לקראת הקמפיין וההצעה המפתיעה ליוסי בניון.

אלישע לוי פתח את דבריו: "אני רוצה להודות ליושב ראש ההתאחדות, עופר עיני וחברי הוועדה על המינוי. אני אעשה את הכול כדי שהנבחרת תצליח, עבר חודש מאז המינוי ומאז גיליתי צוות שעושה הכול עבור הנבחרת תצליח. שאני מסתכל על כל מה שעברתי. הייתי ילד בבית שאן והיום אני מאמן נבחרת ישראל, זה מסר לכולם שכול דבר להשיג".

עוד בנושא
זהבי בראיון: "הייתה התרופפות משמעת. פגע בנו שג'ורדי לא היה כאן".
מחוץ לרשימה של אלישע לוי: סוארס לא יתאזרח
אלישע לוי - התגובות למינוי

מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי. יוסי ציפקיס
מאמן חדש, תקוות חדשות. אלישע לוי/יוסי ציפקיס

הדברים של ערן זהבי על דקל קינן: "קראתי הבוקר את הדברים של זהבי, הוא אף פעם לא היה שחקן שלי. אני למד שמדובר בשחקן שאומר את כל מה שהוא חושב. אני לא חושב שהוא חצה את הקווים, ראיתי את המשחק ואני מכיר את דקל. קינן מגיע למשחקים נחוש מאוד, הוא תיקל בצורה אגרסיבית. לא כולם אוהבים את כולם, אבל אני רוצה נבחרת מלוכדת. חשוב לי שיהיה חדר הלבשה מאוד חזק. עצבים, טראש טוק ותיקולים הם חלק מהכדורגל, אבל דם רע הוא דבר שלא אתן לו לקרות. אנחנו חלק מאותו חדר הלבשה ויש לנו את אותן המטרות".

סוגיית המנוחה: "אני עמדתי על זה שזהבי יוזמן. הוא מקצוען ולא שמעתי ממנו שום בקשה להשתחרר, וזו הגישה. אני כמאמן תמיד ארצה לשים את האנשים הרעננים ביותר על המגרש, אבל זו הגישה שצריכה להיות בנבחרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
לא מודאג לגבי זהבי. אלישע/יוסי ציפקיס

חדר ההלבשה: "אני חושב שאלי גוטמן וכל המאמנים הקודמים עשו כל מה שצריך כדי שהנבחרת תצליח. במכבי חיפה וגם בהפועל באר שבע היו הרבה שחקנים עם אגו, אבל הצלחתי לבנות חדר הלבשה מקצועני ומשפחתי. יש קו דק שעובר בין זה לבין זה, אך הצלחתי לשמור עליו".

הצוות המקצועי לצדו: "צוות בוחרים והם מתאימים לי. רפי כהן, עמיר תורג'מן, ניר דוידוביץ' וערן שדו - יש להם ניסיון בנבחרת ישראל. אני ישבתי עם יוסי בניון ונתתי לו שתי אופציות. שאלתי אותו לגבי התוכניות שלו, אמרתי לו שאם הוא לא ממשיך לשחק, אז הבהרתי לו שאני רוצה אותו בצוות שלי".

המטרות: "אני אופטימי לקראת הקמפיין הזה ואני מקווה שנרכיב קבוצה שתשחק כדורגל טוב יותר ותתחבר לקהל. יש לנו הגרלה קשה ואני מקווה שנשתדרג".

ערן זהבי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הקפטן הבא? זהבי/ברני ארדוב

התדמית: "זה משהו שעושים לך. אני מכיר את הטענות לפיהן אני נחמד וטוב מדי. אני לא מכיר אחד שהוא נחמד והגיע להישגים שלי, אתם מכריחים אותי לדבר על עצמי. מדברים על כריזמה, מישהו יודע לבחון כריזמה? בדקתי במילון ושם כתוב שמדובר באדם שמוביל אנשים. אני הובלתי אנשים, מועדונים להצלחות".

שיטת שלושת הבלמים: "בעיקרון, אנחנו נבנה את המערך והסגנון בהתאם לשחקנים שיעמדו לזכותי. אני בעיקר אוהב לשחק עם ארבעה שחקנים בהגנה, אבל אני לא פוסל לשחק עם שלושה בלמים".

הקוד האתי: "אני מקווה שאנחנו לא ניתקל בזה, אבל במקרה של הפרה של הקוד האתי - הכול ברור ואני מקווה שזה לא יקרה".

יוסי בניון, מכבי חיפה. ניב אהרונסון
הצעה מפתיעה. בניון/ניב אהרונסון

המפגש סרביה: "מדובר בנבחרת שתעשה לנו שירות טוב לקראת איטליה. יש לה שחקנים מהטופ, מקווה שזו תהיה הכנה טובה לאיטליה".

הזימונים: "אף אחד לא פנה אליי ואני שמח שכול מי שהזמנתי, הגיע. זה מראה על הכוונות. צריך ליצור מצב, שאני אחראי אליו, לפיו זו תהיה זכות לשחק בנבחרת ישראל. כל שחקן שהיה פצוע, לא זומן. זה מה שצריך ללוות אותנו, נבחרת ישראל הוא דבר לאומי".

הבית במוקדמות המונדיאל: "גם אם הקמפיין יהיה מאוד קשה, אבל אני מאמין וככה זה בכדורגל. כולם אוהבים להשתמש בלסטר, אנחנו צריכים לבוא נגד איטליה עם הגישה שאפשר להפתיע".

איכות הליגה: "אני עוקב אחרי הליגה ואני יודע שיש עליות ויש ירידות. אני בטוח שאם הייתה ליגה קטנה יותר, אז זה היה תורם לקצב".

הגדלת הזרים: "אני חושב שצריך לשמור על סטטוס קוו כדי שהנבחרת תוכל להצליח".

מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי. יוסי ציפקיס
"אם נציג מחוייבות - הקהל יבוא". אלישע לוי/יוסי ציפקיס

הקהל: "בחודש האחרון הסתובבתי במגרשים וקיבלתי המון תגובות. אנשים כמהים להצלחה של הנבחרת. ישפטו אותנו לפי מה שנגיד אלא על איך שנשחק. אנשים אוהבים לראות אנשים מחוייבים ולא כאלה שמדברים על זה. אם נהיה אגרסיבים, נציג את הכדורגל שלנו אז אנשים יבואו".

התחושות: "אני לא מפחד ולא פחדתי אף פעם. תמיד הלכתי על אתגרים גדולים, אני בגיל המתאים. השנה סימנתי את נבחרת ישראל, ואני שמח שבחרו בי. אני מקווה שבקמפיין שלי אעשה דברים, אבל זה הזמן יגיד".

המעבר מאימון קבוצה לנבחרת: "יש שוני בין קבוצה לנבחרת. הדבר החשוב ביותר בנבחרת הוא הבחירה של השחקנים לפי משימה. הבחירות הנכונות של השחקנים המתאימים אלו הם הדברים הכי חשובים".

הליגיונרים: "אני מתכוון לעקוב אחרי השחקנים שלנו, לשתף פעולה עם המנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות. הכול בתקווה לעשות את התפקיד בצורה הכי טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully