וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליאס לוי: "נבחרת ישראל קיבלה את המאמן הכי טוב שיכול להיות"

מאמן נבחרת ישראל החדש, אלישע לוי, זכה למחמאות על מינויו, אחיו מאושר: "הוא מאמן מצוין". קלינגר: "על פניו, ההליך היה רציני". גיא לוזון: "מאחל הצלחה לאלישע, מדובר במינוי ראוי בהחלט". גוטמן: "יתרום מניסיונו"

אילוסטרציה
מועמד לאימון נבחרת ישראל אלישע לוי. יוסי ציפקיס
זכה למחמאות. אלישע/יוסי ציפקיס

אחרי אינספור דיונים ומספר ראיונות, החליטה ועדת האיתור פה אחד: אלישע לוי יאמן את נבחרת ישראל. המאמן בן ה-58 ידריך את הכחולים לבנים החל מהקמפיין הקרוב - מוקדמות מונדיאל 2018 - ויקווה לחולל סנסציה בבית כמעט בלתי אפשרי הכולל את נבחרות ספרד ואיטליה החזקות. לכבוד המינוי, ערכנו משדר מיוחד באולפן וואלה! NEWS, במהלכו שוחחנו על הסיכויים של אלישע לוי להצליח עם הנבחרת.

"הוא ראוי לאמן את נבחרת ישראל, מדובר במאמן מצוין", אמר ניר קלינגר. "לא אסכים להיות עוזרו, יש לי התחייבות כלפי המועדון שלי, שאני נאמן לו. אני לא חושב שאף אחד הופתע מהבחירה. היה הליך מצוין, שעל פניו היה נראה רציני. אני לא אמור לשפוט את זה בכל מקרה. אלי אוחנה ואני היינו יכולים לעזור לאלישע בכל מיני נושאים, בתור שחקני עבר".

עופר עיני אמר: "אלישע מאמן ותיק, עם ניסיון חוסן מנטלי והנבחרת צריכה את החוסן המנטלי הזה. היא צריכה מאמן עם שקט נפשי ומכלול הדברים האלה. כל אחד אמר את הבעד ונגד מול כל המועמדים ובסופו של דבר, פה אחד, הוחלט על אלישע. אני חושב שהחוזה צריך להיות לארבע שנים. אם הוא יצליח, זה אולי יהיה יותר מזה".

אליאס לוי, אחיו של אלישע לוי, התייחס למינוי: "אלישע לוי מאמן מצוין, הוא המאמן הכי טוב והכי ראוי שיש. האיכויות של אלישע הוכיחו את עצמן ואני שמח מאוד. כל המאמנים שהיו מועמדים ראויים, אבל לדעתי האישית אלישע הוא הראוי מכולם. בפעם הקודמת שבחרו מאמן ללא ועדה באו בטענות, ועכשיו כשיש ועדה גם כן באים בתלונות. נבחרת ישראל מקבלת את המאמן הכי טוב שיכול להיות".

אלי גוטמן מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
גם הוא בירך. גוטמן/מגד גוזני

"היה לי הכבוד להיות אחד מהמועמדים לאימון נבחרת הבוגרת של ישראל", אמר גיא לוזון לדף הפייסבוק של סקאוטפוש. "אני רוצה לאחל לאלישע לוי בהצלחה מכל הלב, מגיע לו.אני אשאר אוהד הנבחרת ואעקוב בסקרנות והתלהבות אחר הנבחרת כפי שעשיתי מאז ומתמיד".

אלי גוטמן, מאמן הפועל תל אביב ומאמן נבחרת ישראל לשעבר, התייחס גם הוא למינוי: "ברצוני לברך את אלישע לוי לרגל מינויו למאמן נבחרת ישראל בכדורגל. אלישע הוא מאמן מנוסה שהגיע להישגים יפים בקבוצות אותן אימן ואני בטוח שהוא יתרום מנסיונו ובכל מרצו לטובת נבחרת ישראל. בשמי ובשם הפועל תל אביב אני מאחל לאלישע בהצלחה במשימה החשובה והמשותפת לכל אנשי ואוהדי הכדורגל הישראלי בהזדמנות זו נאחל חג שמח וכשר לכולם"

"היה מעניין לראות דברים חדשים במהלך הוועדה", אמר צביקה רוזן. "התרשמתי מכולם, אני לא יכול להגיד שמישהו מהם אכזב. אני חושב שהמינוי של אלישע לוי מבורך".

יו"ר מנהלת הליגה, יורם באומן: "אלישע הוא אחד המאמנים המנוסים בכדורגל הישראלי והוא בהחלט ראוי לתפקיד. אנו מאחלים לו הצלחה במסגרת המשימות החשובות שצפויות לנבחרת. הכדורגל הישראלי צמא לנבחרת חזקה ומחוייבת, שתעניק גאווה למדינה, ואני בטוח כי אלישע מסוגל להצעיד אותנו להצלחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully