וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יובל שפונגין נותח, התלבטות לגבי יואב זיו

29.5.2016 / 12:19

המגן הימני נותח במיניסקוס ויחמיץ פתיחת העונה האירופית. זיו מעוניין לחתום על חוזה חדש, גורמים בקבוצה תומכים בהישארותו ואף מעוניינים להעניק לו תפקיד ניהולי או מקצועי אחרי הפרישה

one

שני המגנים הימניים של מכבי תל אביב, אלי דסה ויובל שפונגין, סיימו את העונה ומיד נכנסו לניתוחים. דסה עבר בשבוע שעבר ניתוח באחת מאצבעות כף רגלו והגיע לחתונה של ברק יצחקי ביום חמישי האחרון כשהוא עם קביים. שפונגין עבר הבוקר (ראשון) ניתוח בברכו בעקבות קרע במיניסקוס, פציעה שהשביתה אותו בשבועות האחרונים של העונה.

גם לדסה וגם לשפונגין יש חוזים לעונה הבאה. שפונגין לא יהיה כשיר לפתוח את העונה בשל הניתוח. לעומת זאת, הניתוח של דסה יגרור תקופת היעדרות קצרה יותר והוא עשוי לקחת חלק במחנה האימונים של מכבי תל אביב ולהיות כשיר למשחק הראשון במוקדמות הליגה האירופית ב-30 ביוני.

יובל שפונגין שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא יפתח את העונה. שפונגין/ברני ארדוב

מכבי תל אביב עדיין לא החליטה סופית בעניינו של יואב זיו. זיו (35) סיים חוזה בקבוצה ובשיחות עם גורמים במועדון הביע את רצונו להמשיך לשחק בעונה הבאה ולהישאר במערכת. המגן יכול לשחק באופן די קבוע באחת מקבוצות ליגת העל ויש לו ביקוש למרות גילו המתקדם, אבל הוא מעדיף בשלב הזה להישאר במכבי תל אביב ומאמין שעדיין יש בכוחו לתרום למערכת.

סגנית האלופה עדיין לא החליטה סופית בעניינו שכן במועדון יש כאלה שלא רוצים כל כך מהר לראות את זיו עוזב. השחקן זוכה להערכה גדולה ויש כאלה הרואים בו בעתיד בתפקיד ניהולי או מקצועי במערכת, כך שעדיין יתכן בהחלט שהוא יקבל חוזה וימשיך במכבי תל אביב לעונה שביעית במועדון.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
יואב זיו שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
לאן מועדות פניו? זיו/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully