וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכש הנוצץ הראשון של בלאט? "מלקולם דילייני סיכם בדרושפאקה"

אחד השחקנים הבכירים בשוק אמור להצטרף לקבוצתו החדשה של הישראלי. גם קוזמינסקאס ופרפרוגלו מתקרבים, אך בטורקיה משוכנעים: בלאט יקבל כמעט סגל שלם בירושה בגלל חוזי עתק שנחתמו בעבר

צילום מסך

יומיים אחרי ההודעה הרשמית על מינויו של דיוויד בלאט, נראה שדרושפאקה כבר מתכננת מהפכה של ממש בסגל. המאמן הישראלי אמור לקבל בירושה חלק גדול מהסגל שנבנה בקיץ האחרון על ידי המאמן לשעבר אוקטאי מחמוטי, אך צפוי לבצע בכל זאת כמה שינויים בעמדות מפתח. על פי דיווחים בתקשורת הטורקית, בלאט הנחה את קבוצתו החדשה לחפש "רכז בעל שיעור קומה", כשמלבד טייריס ומלקולם דילייני שהוזכרו כמועמדים להצטרף, גם דריוס אדאמס שרשם עונת פריצה במדי לבוראל קוצ'ה, הועלה כאופציה. כרגע נראה שדילייני הוא המועמד מספר אחת לאיוש התפקיד, כשדיווחים גורסים כי כבר סיכם בעל פה בקבוצה.

מלקולם דילייני, לוקומוטיב קובאן. GettyImages
בדרך לטורקיה? דילייני/GettyImages

בלאט אמור לקבל תקציב עתק של כ-30 מיליון יורו, קצת פחות מצסק"א מוסקבה וכמו ברצלונה, ריאל מדריד ופנרבחצ'ה, אך למרות זאת הוא עלול להיתקע עם סגל שנכפה עליו, בעיקר בגלל חוזי עתק עליהם חתומים שחקנים מעונות קודמות. שכרו של אמיר פרלדז'יץ', למשל, אמור להאמיר ל-1.6 מיליון יורו בעונה הבאה. גם המשכורת של ג'מון גורדון הוותיק, כ-1.3 מיליון יורו לעונה, מכבידה מאוד על התקציב. הדבר נכון גם לגבי מרכוס סלוטר, שנרכש מריאל מדריד בקיץ שעבר ומרוויח סכומים גבוהים מאוד, המוערכים בכ-1.2 מיליון יורו לעונה. השלד הטורקי של הקבוצה, המבוסס על פרלדז'יץ', פורקאן אלדמיר, סמיח ארדן, אנדר ארסלן ועואוז סבאש, אמור להישאר בקבוצה גם כן.

על פי דיווחים בטורקיה, רג'י רדינג שחתום לעונה הבאה עשוי לעזוב, אך דרושפאקה תצטרך לשלם לו בכל מקרה פיצויים. גם מעמדו של הגארד סקוטי ווילבקין לא ברור. לצד ההתעניינות ברכזים מהרמה הגבוהה ביותר ביבשת, הטורקים מתכננים להחתים גם סמול פורוורד בכיר. על פי דיווחים הקבוצה כבר החלה במו"מ עם מינדאוגאס קוזמינסקאס, שעזב את מלאגה ונחשב לאחד השחקנים הבכירים בשוק. גם סטרטוס פרפרוגלו הוותיק מועמד.

בטורקיה עוד לא משוכנעים עד כמה בלאט יוכל לבצע שינויים נרחבים בסגל, אך מאמינים שיישדרג את הקבוצה בכל מקרה. הפרשן איסמעיל סניול מ-NTV Spor כתב: "בכל מקרה מדובר במינוי מבריק, החתמה מושלמת ממש. בלאט מביא איתו ראייה ייחודית לגבי תפקיד המאמן, ועדיף להחתים דמות כזו במקום לצרף עוד כוכב גדול. היכן שלא אימן הוא יצר אווירה טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
משדר דיוויד בלאט מקוצר של 11 דקות. GettyImages
יקבל סגל שלם בירושה? בלאט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully