וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 2.6: מוריניו במסר ברור לראשי מנצ'סטר יונייטד

מאמן השדים האדומים לא מוכן לוותר על דה חאה, דורטמונד עשויה לצרף את בלם ברצלונה. האלופה הספרדית חולמת על פיאניץ' ומרקיניוס. יובנטוס בעקבות מחיטאריאן, לבנדובסקי לריאל?

one

העברות

* אילקאי גונדואן עבר מבורוסיה דורטמונד למנצ'סטר סיטי תמורת 25 מיליון יורו. לידיעה המלאה

* פאבלו דה לוקאס, שהתחיל את העונה החולפת בבית"ר ירושלים ובינואר עזב לוויטורול הרומנית, חתם לשנתיים בסקודה קסאנטי היוונית.

* אודינזה צירפה את המגן השמאלי האקוודורי פרביס אסטופיניאן ומיד שלחה אותו להשאלה בווטפורד.

* גנואה מימשה את האופציה שהייתה לה לרכוש את דייגו לקסאלט מאינטר. היא שילמה 2.5 מיליון יורו על הקשר האורוגוואי, אחרי שבינואר כבר העבירה לנראזורי חצי מיליון יורו.

* מאמן חדש ללידס. גארי מונק, שפוטר במהלך העונה מסוונסי, הצטרף לקבוצה מליגת המשנה.

עוד בוואלה! ספורט:

רודה עבר לדורטמונד, ארקין חתם באינטר
ספרד הביסה את דרום קוריאה 1:6 בהכנה ליורו
קאקה נפצע וייעדר מהקופה סנטנריו

פאבלו דה לוקאס שחקן בית"ר ירושלים (מימין) לצד השוער בוריס קליימן. ברני ארדוב
מרומניה ליוון. דה לוקאס/ברני ארדוב

* על פי העיתונאי גיים בלאגה, נציגיו של רוברט לבנדובסקי הגיעו לסיכום עם ריאל מדריד. כעת אלופת אירופה צריכה לפנות לבאיירן מינכן, שהודיעה לאחרונה שהיא לא תמכור את החלוץ הפולני. אם לבנדובסקי יגיע לבירת ספרד - דבר בו הוא חושק - הוא ירוויח 20 מיליון יורו לעונה.

* "ספורט" הקטלאני מדווח הבוקר שברצלונה תהיה מוכנה לשלם 40 מיליון יורו על בלם-מגן פריס סן ז'רמן, מרקיניוס. גם דיילי בלינד ממנצ'סטר יונייטד הוזכר אתמול כמועמד לאלופת ספרד.

* שם נוסף שנקשר עם ברצלונה הוא של מיראלם פיאניץ' על פי הדיווחים בארץ המגף. הבוסני הנהדר מחזיק ביחסים קרובים עם לואיס אנריקה, שהביא אותו לרומא.

* סוכנו של לוסיאנו וייטו נועד עם ראשי ברצלונה בתקווה להשלים את המעבר שלו לאלופה. החלוץ, שהגיע לאתלטיקו מדריד בקיץ שעבר, לא זכה לדקות רבות תחת דייגו סימאונה. וייטו עשוי להצטרף לברצלונה במקרה ועסקת קווין גמיירו לא תצא אל הפועל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן נבחרת פורטוגל, רפאל גריירו. AP
דורטמונד, ארסנל וליברפול בעקבותיו. גריירו/AP

* יובנטוס מגבירה את המאמצים לשדרג את הקישור ההתקפי. שני השמות החמים בפנקס של הגברת הזקנה הם מתאו קובאצ'יץ', שמתקשה לקבל דקות בריאל מדריד. גם הנריק מחיטאריאן נמצא חזק ברשימות יובה.

* בורוסיה דורטמונד נחשבת למובילה במירוץ להחתמת רפאל גריירו, אבל ארסנל וליברפול עדיין לא מוותרות. לוריין הצרפתית כבר דחתה הצעה אחת בגובה 9.3 מיליון ליש"ט, אבל זהות המציעה לא נחשפה. גם ברצלונה הוזכרה כמי שעוקבת אחר המגן השמאלי הפורטוגלי.

* שם נוסף שמעניין את תומאס טוכל ודורטמונד הוא מארק בארטרה. בלם ברצלונה עשוי להגיע במקומו של מאטס הומלס, סעיף השחרור של הספרדי צנח מ-40 מיליון יורו לשמונה בלבד בשל היעדר דקות תחת לואיס אנריקה.

* אונאי אמרי, שהצעיד את סביליה לשלוש זכיות רצופות בליגה האירופית, הוא המועמד המוביל למשרת המאמן באברטון. גם רונאלד קומאן (סאות'המפטון) מדורג גבוה מאוד ברשימת המועמדים של הטופיז.

* ז'וזה מוריניו עדיין לא החתים רכש ראשון, אך דאג להבהיר לראשי מנצ'סטר יונייטד כי דויד דה חאה לא למכירה והוא אינו מוכן לשמוע על הצעות מריאל מדריד.

* באיירן מינכן מוכנה למכור את טיאגו אלקנטרה, מנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה אינה נמצאת ברשימת המתעניינות בקשר הספרדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully