וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמי: אילקאי גונדואן חתם במנצ'סטר סיטי לארבע שנים

רכש ראשון לפפ גווארדיולה בממלכה: אחרי חמש שנים ודאבל בבורוסיה דורטמונד, הקשר, שאינו נכלל בסגל נבחרת גרמניה ליורו 2016 בשל פציעה, הצטרף לסיטיזנס תמורת כ-25 מיליון יורו: "מחכה להתאמן תחת פפ"

אחרי תקופה ארוכה בה שמו נקשר עם מעבר לברצלונה ואחת הענקיות באנגליה, מנצ'סטר סיטי הודיעה היום (חמישי) באופן רשמי על החתמתו של אילקאי גונודאן. הקשר הגרמני הנהדר הפך לרכש הראשון של פפ גווארדיולה בקבוצתו החדשה כאשר בורוסיה דורטמונד קיבלה עבורו כ-25 מיליון יורו, עסקה שעשויה לתפוח בעוד ארבעה מיליון יורו בהתאם למשתנים שונים. גונדואן בן ה-25 חתם לארבע שנים אך לא יהיה כשיר לפתיחת העונה.

"אני נרגש מאוד", אמר גונדואן לאתר הרשמי של הקבוצה. "כשנודע לי על ההתעניינות של סיטי כל מה שרציתי הוא להגיע לכאן ואני כבר מחכה להתחיל. אהבתי לשחק בבורוסיה דורטמונד ואני מודה למועדון על השנים היפות. עכשיו מחכה לי אתגר חדש. אני מחכה להתאמן תחת פפ גווארדיולה, מחמיא לי שאני ההחתמה הראשונה שלו. השנים היפות שלי לפניי, ואני חושב שאוכל לעשות ביחד עם הקבוצה דברים יפים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מחכה להתחיל". גונדואן/מערכת וואלה!, צילום מסך

גונודאן הוא השחקן השני שעוזב את הקבוצה של תומאס טוכל אחר העברתו של מאטס הומלס לבאיירן מינכן. גונדואן, שגדל בבוכום ושיחק שנתיים בנירנברג, הגיע לסינגל אידונה פארק בעונת 2011-12. במדי דורטמונד הוא זכה בדאבל עם יורגן קלופ ושני גביעים מקומיים (2013 ו-2014).

העונה הוא רשם רק 22 הופעות בהרכב של טוכל, בהן כבש שער בודד והוסיף שלושה בישולים. בדורטמונד העדיפו למכור את גונדואן, שחוזהו בקבוצה פג בקיץ הבא, במיוחד כאשר יוליאן וייגל תפס את מקומו. באמצע חודש אפריל נפצע גונדואן באימון דורטמונד למשך שמונה שבועות, דבר שגרם לו להישאר מחוץ לסגל של נבחרת גרמניה לקראת יורו 2016. כעת, הוא ינסה לסייע לפפ גווארדיולה וסיטי לאיים על התואר באנגליה ובליגת האלופות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully