וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מארק בארטרה עובר לדורטמונד תמורת שמונה מיליון יורו

ברצלונה הודיעה על עזיבתו של הבלם לסגנית אלופת גרמניה, שתשלם את סעיף השחרור שלו: "מאחלים לו בהצלחה בשלב הבא בקריירה". על פי דיווחים בארסה מוכנה לשלם את סעיף השחרור של פיאניץ'

רויטרס

אחרי דני אלבס שיעזוב ליובנטוס וחאבייר מסצ'ראנו שעשוי להצטרף אליו בגברת הזקנה, גם מארק בארטרה עוזב את ברצלונה. אלופת ספרד הודיעה היום (שישי) רשמית כי הבלם ישחק בעונה הבאה בבורוסיה דורטמונד.

על פי ההודעה הקבוצה הגרמנית תשלם את סעיף השחרור של בארטרה, על סך של שמונה מיליון יורו, עבור השחקן שכרגע נמצא עם נבחרת ספרד המתכוננת ליורו 2016. "ברצלונה מאחלת למארק בארטרה המון בהצלחה בשלב הבא שלו בקריירה והוא יוזמן להיפרד מהאוהדים באופן אישי בתחילת העונה הבאה", נכתב באתר הרשמי של הקבוצה.

בארטרה הגיע לברצלונה כבר למחלקת הילדים בגיל 12 וזכה עימה בחמש אליפויות, שני גביעי ליגת האלופות, שני גביעי ספרד, שני גביעי סופר קאפ אירופיים ושני גביעי סופר קאפ ספרדים. מעבר לכך הוא אף נכלל בסגל הלה רוחה שזכה בגביע העולם. למרות זאת בשש העונות שחלפו מאז קודם לקבוצת הבוגרים הוא שותף בסך הכל ב-59 משחקי ליגה ולא הצליח לקבע את מקומו בהרכב הראשון של הקבוצה.

בנושא אחר, באיטליה מדווחים כי בארסה מוכנה לשלם את סעיף השחרור של שחקן רומא מיראלם פיאניץ', על סך של 38 מיליון יורו. הבוסני קושר למעבר לפרמיירליג אך על פי הדיווחים השחקן מעוניין להגיע לקבוצה בה מאמן לואיס אנריקה, שהדריך אותו בעבר בבירת איטליה. פיאניץ' הגיע לרומא מליון ב-2011 ושותף ב-159 משחקי ליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מיראלם פיאניץ', שחקן רומא, חוגג. רויטרס
יתאחד עם לואיס אנריקה? פיאניץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully