וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי, ההצגה של סיטי והסנסציה של פלסטין: מה קרה בכיפור?

חלוץ באיירן עלה מהספסל וכבש חמישייה ב-10 דקות, הסיטיזנס יצאו מהמשבר עם רביעייה, פלסטין הדהימה את הפיליפינים באליפות אסיה בכדורסל: מה עבר על עולם הספורט ב-24 השעות האחרונות?

רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן חוגג חמישייה. GettyImages
חמישייה משוגעת. לבנדובסקי/GettyImages

מעל כולם, היממה האחרונה בעולם הספורט הייתה שייכת לרוברט לבנדובסקי. חלוץ באיירן מינכן עלה מהספסל עם פתיחת המחצית השנייה במשחק הצמרת בין אלופת השנה שעברה לבין סגניתה, וולפסבורג והפך פיגור ביתי של 1:0 לניצחון 1:5 כשהוא כובש חמישה שערים בין הדקות 51 ל-60.

פפ גווארדיולה הודה בסיום: "בחיים לא חוויתי דבר כזה, כשחקן או מאמן" ולבנדובסקי אמר: "זה היה מטורף".

seperator

באנגליה, השלב השלישי בגביע הליגה, 32 האחרונות, נפתח עם שמונה משחקים. במוקד, מנצ'סטר סיטי עצרה רצף של שני הפסדים עם 1:4 בסנדרלנד, כשקווין דה בראונה וראחים סטרלינג מככבים. לסטר סיטי הדוהרת ניצחה בהארכה את ווסטהאם, אסטון וילה גברה על בירמינגהאם בדרבי.

עוד באנגליה, דייגו קוסטה הורחק לשלושה משחקים לאחר שנתפס על ידי מצלמות הטלוויזיה כשהוא חובט בפניו של בלם ארסנל, לורן קוסיילני, במהלך הדרבי בין הקבוצות ביום שבת.

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
seperator

בספרד, צמד של אנטואן גריזמן נתן לאתלטיקו מדריד 0:2 ביתי מול חטאפה ושלח את הקולצ'ונרוס למקום הראשון, לפחות זמנית. אספניול ניצחה 0:1 את ולנסיה הדועכת ושלושער של עימנול אגירצ'ה נתן לסוסיאדד 0:3 בגראנדה.

סרחיו אגוארו ראחים סטרלינג מנצ'סטר סיטי חוגגים. AP
סטרלינג ואגוארו הפגיזו בסנדרלנד/AP

באיטליה, מריו באלוטלי כבש שער בכורה בקאמבק שלו במילאן עם כדור חופשי נפלא לחיבורים כבר בדקה החמישית במשחק החוץ מול אודינזה. הרוסונרי הובילו 0:3 בהפסקה, אודינזה צימקה, אך מילאן ניצחה 2:3.

seperator

בצרפת, אנחל די מריה כבש את שערו השני במדי פריס סן ז'רמן וגם בישל אחד לזלאטן איברהימוביץ' ב-0:3 של האלופה על גנגאן.

seperator

ומחוץ לעולם הכדורגל: נבחרת פלסטין הדהימה את נבחרת פיליפינים החזקה עם 73:75 ביומה הראשון של אליפות אסיה.

יוגי ברה, אחד מגדולי הספורט האמריקאי בכל הזמנים, שיאן אליפויות ליגת הבייסבול והאיש שהמציא את הציטוט: "זה לא נגמר עד שזה לא נגמר", הלך לעולמו בגיל 90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully