וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות צילומי הטלוויזיה: דייגו קוסטה הושעה משלושה משחקים

חלוצה של צ'לסי, שפגע בלורן קוסיילני במהלך הדרבי מול ארסנל בשבת האחרונה והצליח לחמוק מכרטיס אדום, נענש על ידי ההתאחדות האנגלית. גבריאל, שהורחק באותו משחק, זכה בערעור

דייגו קוסטה צ'לסי עם גבריאל ארסנל השופט מייק דין. AP
קוסטה מתעמת עם גבריאל לעיני השופט מייק דין/AP

דייגו קוסטה אומנם הצליח לחמוק מכרטיס אדום במהלך הדרבי הסוער בשבת האחרונה, בו ניצחה צ'לסי 0:2 את ארסנל, אולם אתמול (שלישי), הודיע ההתאחדות האנגלית כי חלוץ נבחרת ספרד מושעה לשלושה משחקים בשל התנהגותו באותו משחק.

קוסטה לא הפסיק להתעמת לאורך 90 הדקות עם שחקני התותחנים. הוא הצליח להוציא את גבריאל מאיזון ולאחר שהמגן של ארסנל שלח בעיטה קטנה לעברו, הוא הורחק על ידי השופט מייק דין, מה שסייע לצ'לסי בהמשך המשחק. גבריאל אגב, זכה בערעור אתמול ועונש ההשעייה האוטומטי שלו משלושה משחקים על אדום ישיר, בוטל.

בסופו של דבר, קוסטה הועמד לדין על פגיעה ללא כדור עם שתי ידיים בפניו של לורן קוסיילני, זמן קצר לפני העימות עם גבריאל. הוא יחמיץ את משחק גביע הליגה של הבלוז מול וולסוול הערב ובהמשך, גם את משחקי הליגה נגד ניוקאסל וסאות'המפטון. ההחלטה על העונש נלקחה בוועדת המשמעת, שהורכבה משלושה שופטי כדורגל בכירים לשעבר, אשר כל אחד מהם נדרש להשיב האם הפעולות של קוסטה שוות כרטיס אדום ישיר.

בהודעה הרשמית של צ'לסי נמסר כי המועדון: "מאוד מאוכזב מההחלטה" וגם הפרשן ושחקן העבר גארי נוויל תקף בחשבון הטוויטר שלו: "שלושה משחקים על זה. במקרה הגרוע, הגיעו לו שני צהובים = משחק אחד הרחקה. אלימות? אין מצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully