וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה האנגלי: מנצ'סטר סיטי הביסה את סנדרלנד, לסטר ניצחה

הסיטיזנס התאוששו אחרי שני הפסדים עם 1:4 קליל בחוץ על החתולים השחורים המאכזבים. השועלים המשיכו את פתיחת העונה הנהדרת וגברו 1:2 בהארכה על ווסטהאם. אסטון וילה ניצחה בדרבי

קווין דה בראונה ראחים סטרלינג שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. AP
סטרלינג ודה בראונה נהנו מכל רגע באצטדיון האור/AP

שלב 32 האחרונות בגביע הליגה האנגלי יצא לדרך אמש (שלישי) עם שמונה משחקים, כאשר במוקד, מנצ'סטר סיטי התאוששה עם 1:4 מוחץ בחוץ על סנדרלנד.

seperator

סנדרלנד - מנצ'סטר סיטי 4:1

פתיחת העונה המצוינת של סיטי נקטעה בגסות עם הפסדי בית בצ'מפיונס ליובנטוס ובליגה לווסטהאם, אבל מול החתולים השחורים הם מצאו כר נוח להתאוששות. סנדרלנד, שצברה רק שתי נקודות ליגה בשישה מחזורים, המשיכה להראות גרוע גם במפעל השלישי בחשיבותו והודחה ללא קרב אמיתי. סרחיו אגוארו כבש כבר בדקה התשיעית בפנדל, לפני בליץ של סיטי בהמשך המחצית הראשונה, שכלל שלושה שערים ב-11 דקות: קווין דה בראונה כבש משחק שני ברציפות אחרי דאבל פס נאה עם ראחים סטרלינג (25), סטרלינג בעט לקורה והכדור ניתז לגופו של השוער ויטו מאנונה והלך פנימה (33) ולקינוח, סטרלינג מצא את הרשת בעצמו מתוך הרחבה (36). בדקה ה-83, אולה טויבונן רק צימק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אנדי קינג לסטר סיטי כובש מול ווסטהאם. GettyImages
קינג מסדר ללסטר סיטי ניצחון/GettyImages

לסטר סיטי - ווסטהאם 1:2 (בהארכה)

המפגש בין שתי מרעננות הפרמיירליג סיפק כדורגל טוב בסיומו שמרו השועלים על פתיחת העונה נטולת ההפסדים שלהם. ג'ו דודו כבש את הראשון למארחים, כבר בדקה השישית, אך מאורו סראטה איזן בדקה ה-27. המשחק הלך להארכה וארבע דקות לסיומה, אנדי קינג נגח מקרוב את שער הניצחון הדרמטי.

אסטון וילה - בירמינגהאם 0:1

הדרבי הראשון של בירמינגהאם מאז ינואר 2011 הסתיים בניצחון דחוק של המארחת מהליגה הבכירה על האורחת מליגת המשנה. רודי גסטאד הכריע את ההתמודדות עם נגיחה מכעשרה מטרים בדקה ה-62.

משחקים נוספים:

פולהאם - סטוק סיטי 1:0

האל סיטי - סוונסי 0:1

מידלסברו - וולבס 0:3

פרסטון - בורנמות' 2:2 (2:3 לבורנמות' בפנדלים)

רדינג - אברטון 2:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully