וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ניצחה 2:3 את אודינזה בחוץ, שער בכורה לבאלוטלי

הרוסונרי השיגו ניצחון 2:3 שני ברציפות והנחילו ליריבה הפסד רביעי העונה. החלוץ שחזר לאחרונה סובב כדור חופשי לחיבורים (5) וגם בונאוונטורה (10) וספאטה (45) כבשו, לפני שאודינזה חזרה למשחק

מריו באלוטלי חוגג שער עם שחקני מילאן. AP
חגג עם החברים החדשים-ישנים. באלוטלי/AP

משחק בודד ונהדר הוציא לדרך אמש (שלישי) את המחזור החמישי בליגה האיטלקית, כאשר מילאן יצאה ממפגש החוץ שלה מול אודינזה עם מלוא שלוש הנקודות, אחרי ניצחון מרתק 2:3.

הרוסונרי, שגם במחזור הקודם השיגו 2:3, על פאלרמו, נקמו ביריבה שגברה עליהם בשלושה מארבעת המפגשים הקודמים ושלחו אותה אל מתחת לקו האדום עם הפסד ליגה רביעי ברציפות.

המשחק נפתח בסערה, כאשר כבר בדקה החמישית סובב מריו באלוטלי כדור חופשי נהדר לחיבורים. זה היה השער הרשמי הראשון של סופר-מריו מאז החזרה למילאן ולמעשה, השער הרשמי הראשון שלו מזה שבעה וחצי חודשים.

מילאן המשיכה לתקוף ובדקה העשירית ג'קומו בונאוונטורה הוריד עם החזה ברחבה והמשיך פנימה את ה-0:2 המצוין. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, כריסטיאן ספאטה נגח פנימה את השלישי ומילאן נראתה בדרך לניצחון מוחץ, אך היא נעלמה לחלוטין במחצית השנייה.

בדקה ה-51 צימק הגנאי עמנואל אגיימאנג באדו עם בעיטה מ-15 מטרים ושבע דקות לאחר מכן, גם הספאטה השני על המגרש, דובאן, מצא את הרשת מקרוב והוריד ל-3:2. אודינזה תקפה בחמת זעם עד לסיום, אך לא מצאה את השוויון לצערה ובדקה ה-90 גם ראתה את ברונו פרננדז מורחק בצהוב שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully