וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: חמישייה ב-9 דקות ללבנדובסקי, 1:5 לבאיירן על וולפסבורג

משחק אגדי לחלוץ הפולני, שנכנס עם פתיחת המחצית השנייה כאשר הבווארים בפיגור 1:0 ביתי בקרב הצמרת מול הזאבים, והרשית בדקות 51, 52, 55, 57 ו-60 בערב חלומי מבחינתו

רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן חוגג. AP
דבר כזה עוד לא ראינו, וספק אם נראה. לבנדובסקי/AP

המחזור השישי בבונדסליגה יצא לדרך אמש (שלישי) עם ארבעה משחקים ובעיקר, עם הצגה היסטורית של איש אחד: רוברט לבנדובסקי, שנכנס כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה ובדקה ה-60 כבר הספיק להשלים חמישייה (!) ב-1:5 של האלופה באיירן מינכן על סגניתה מהעונה שעברה, וולפסבורג.

seperator

באיירן מינכן - וולפסבורג 1:5

שנים רבות עוד ידברו בעולם הכדורגל על מה שקרה באליאנץ ארנה. בכל פעם שמישהו יכבוש כמות שערים גדולה בפרק זמן קצר, כולם יזכרו ברוברט לבנדובסקי, שעשה משהו שאיש מעולם לא עשה לפניו, וספק אם מישהו מסוגל לעשות אחריו.

אלופת העונה שעברה וסגניתה נפגשו למשחק צמרת מרתק במינכן ואחרי 26 דקות שקולות, הזאבים עקצו ראשונים כאשר דניאל קליג'ורי מצא את עצמו מול מנואל נוייר ושלח בעיטה חזקה פנימה. נוייר כמעט ספג את השני בדקה ה-38. השוער, שאוהב לטייל מחוץ לשער, יצא עד לקו מחצית המגרש, פספס את הכדור וראה איך הבעיטה של הצרפתי ג'ושוע גילאבוגי פוגשת רק את הקורה, למזלו הרב של השוער.

הבאוורים ירדו להפסקה בפיגור 1:0 ואז... עם פתיחת המחצית השנייה ביצע פפ גווארדיולה חילוף כפול: חאבי מרטינס נכנס במקום חואן ברנאט ולבנדובסקי החליף את טיאגו אלקנטרה. שש דקות אחרי שנכנס, החלוץ הפולני שם את הראשון בתום מהלך קבוצתי מהיר. בקושי דקה עברה והוא הפציץ מחוץ לרחבה את השני עם בעיטה שטוחה וחדה. בדקה ה-55 זה כבר היה 1:3, ושלושער תוך שלוש וחצי דקות. הבעיטה הראשונה של לבנדובסקי פגעה בעמוד ואת הריבאונד הוא שלח לרשת.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן חוגג חמישייה. GettyImages
היה בזון. לבנדובסקי מסמן כמה שערים הוא כבש/GettyImages

השואו לא נגמר. בדקה ה-57 הוא המשיך בוולה מקרוב כדור רוחב וקבע 1:4 והשיא הגיע עם חצי מספרת אדירה בדקה ה-60, שהשלימה חמישייה מטורפת, לשחקן מחליף, אחרי רבע שעה על המגרש. אם לדייק, הרי שעשר דקות בדיוק עברו מהרגע שהכדור הראשון של לבנדובסקי פגש את הרשת ועד לרגע שהכדור האחרון שלו הימם את וולפסבורג האומללה. וואן מן שואו וגם פפ גווארדיולה, שראה לא מעט כוכבים בחייו, תפס את ראשו כלא מאמין.

הניצחון שיפר כמובן משמעותית את יחס השערים של באיירן ושלח אותה, לפחות זמנית, לפסגת הטבלה, בעוד וולפסבורג נותרה עם 11 נקודות במאזנה.

משחקים נוספים:

הרטה ברלין - קלן 0:2
להרטה: ודאד איבישביץ' (43, 90)

אינגולשטאט - המבורג 1:0 (אלמוג כהן פצוע)
להמבורג: מיכאל גרגוריץ' (87)

דארמשטאדט - ורדר ברמן 1:2
לדארמשטאדט: סנדרו ואגנר (31 בפנדל, 84). לברמן: ארון יוהאנסון (19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully