וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי: "טירוף מוחלט". גווארדיולה: "אין דרך להסביר את זה"

איש לא הצליח להישאר אדיש לחמישייה בעשר דקות של חלוץ באיירן מינכן מול וולפסבורג: "הוא יכול היה לסיים עם שביעייה", צחק לאהם ומאמנו הוסיף: "מעולם לא חוויתי דבר כזה, גם לא כשחקן"

רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן צוחק עם השופט. GettyImages
אפילו השופט צחק איתו בסיום. לבנדובסקי/GettyImages

אף אחד מ-75 אלף הצופים שמילאו אמש (שלישי) את האליאנץ ארנה לכבוד המשחק בין אלופת העונה שעברה באיירן מינכן לבין סגניתה וולפסבורג במסגרת המחזור השישי בבונדסליגה, לא יכול היה לנחש, אפילו בהפסקת המשחק, את מה שהולך לקרות על כר הדשא בדקות הקרובות. גם איש מבין שחקני, מאמני או אנשי שתי הקבוצות לא דמיין זאת.

הזאבים ירדו למחצית ביתרון חוץ של 0:1 משער של דניאל קליג'ורי והיו קרובים להכפיל את יתרונם אחרי שמנואל נוייר יצא לקו מחצית המגרש, פספס את הכדור והבעיטה של ג'ושוע גילאבוגי פגשה את העמוד. אלא שאז נכנס, עם פתיחת המחצית השנייה, רוברט לבנדובסקי במקומו של טיאגו אלקנטרה והתחיל להפציץ. בין הדקה ה-50:39 לדקה ה-59:36 לבנדובסקי כבש לא פחות מחמישה שערים בדרך ל-1:5 בלתי נשכח של באיירן.

"במחצית נכנס איזה שחקן ועשה שינוי קל", אמר בסיום פיליפ לאהם, כשהוא מחייך מאוזן לאוזן, "זה פשוט היה בלתי ייאמן, טירוף מוחלט. ועוד היו לו שתי הזדמנויות בטוחות שנעצרו, הוא יכול היה לסיים עם שביעייה". ג'רום בואטנג הוסיף: "הוא אחד החלוצים הטובים בעולם ואני שמח שהוא משחק בקבוצה שלי. קשה לעשות הגנה מולו ולמזלי אני זוכה להתאמן נגד באימונים".

מאמן באיירן מינכן פפ גווארדיולה. GettyImages
פפ גווארדיולה נותר בהלם מוחלט/GettyImages

"זה היה מטורף", הסכים לבנדובסקי, שבקושי החלים בזמן מהפציעה לקראת המשחק, "לא להאמין שכבשתי חמישייה. פשוט רציתי לבעוט לשער כמה שיותר ולא חשבתי מה יהיה. אני ממש, ממש שמח. זה ערב עצום עבורי. אני לוקח את הכדור הביתה". פפ גווארדיולה, האיש שאימן גם את מסי וראה דבר או שניים, תפס את ראשו כלא מאמין והודה לאחר המשחק: "אני לא יכול להסביר את זה. אני פשוט מאושר עבורו. מעולם לא חוויתי דבר כזה, כמאמן או כשחקן. שיחקנו לא טוב במשך 45 דקות ופתאום, חמישייה תוך עשר דקות. אין דרך להסביר".

גם בצד המפסיד לא ממש הבינו מה קרה: "עם כל הכבוד ליכולות שלבנדובסקי הפגין בשערים שלו ואפילו לקצת מזל ממנו נהנה, דברים כאלה לא יכולים לקרות לנו, אף פעם", אמר מאמן וולפסבורג, דיטר הקינג, "היינו טובים במחצית הראשונה ואי אפשר להבין מה קרה בהמשך. זה פשוט לא מתקבל על הדעת, לספוג חמישייה בעשר דקות. יצאנו לגמרי מהקצב שלנו אחרי השוויון ובאיירן ניצלה זאת".

קצת מספרים מהערב המשוגע של לבנדובסקי:

* לבנדובסקי כבש את החמישייה בעשר הנגיעות הראשונות שלו בכדור.

* הוא הראשון עם חמישייה בבונדסליגה מאז אוגוסט 1991 וה-14 בסך הכול בתולדות הליגה.

* הוא הזר השני בתולדות הבונדסליגה שכובש חמישייה.

* הוא הרביעי אי פעם שכובש חמישייה בליגה עבור באיירן והראשון מאז 1984.

* הוא המחליף הראשון עם חמישייה בתולדות הבונדסליגה.

* זו החמישייה המהירה בתולדות הבונדסליגה.

* בליגה הספרדית, האנגלית או האיטלקית הבכירה, אף מחליף לא כבש מעולם חמישייה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully