וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן בן בסט: "אין לי מאבק נגד ראדוניץ', מאושר במכבי תל אביב"

"קרו וקורים דברים, יוקאנוביץ' נותן לי יותר קרדיט, רוצה להיות שחקן מוביל". עדן בן בסט אופטימי לקראת העונה הצפויה למכבי תל אביב בישראל ובאירופה: "לא עשינו את שלנו בעצם ההעפלה לצ'מפיונס"

AP

בוידאו: מסיבת העיתונאים של מכבי תל אביב

אין שקט לעדן בן בסט. עד שקיבל קצת קרדיט מסלאבישה יוקאנוביץ' ופתח בכמה משחקים בהרכב, שוב מזנב בו חלוץ חדש, דיאן ראדוניץ' והרי תמיד יש את האופציה לפתוח רק עם ערן זהבי כחלוץ בודד. בן בסט מנסה להתרגל לסיטואציה אחרי שהיה בטוח שעם עזיבתו של פאקו אייסטרן, יתחילו לספור אותו יותר במכבי תל אביב. "אין לי מאבק נגד ראדוניץ' או כל חלוץ אחר", ניסה בן בסט לגמד את התחרות על עמדת החלוץ. "זו לא תחרות בינינו, אלא ניסיון של כולנו לעזור להצלחת מכבי תל אביב. אני כל הזמן מנסה לתת סיבות טובות למאמן לתת לי לפתוח בהרכב", אמר אתמול בדרך ללונדון. "לא משנה אם אני מבקיע או משחק טוב, אני חייב להוכיח את עצמי כל הזמן".

צ'לסי - מכבי תל אביב (21:45, ערוץ 2): ראדוניץ' תורגל בהרכב, איגייבור בספק

לא לפחד כלל: כך הפועל תל אביב הדהימה את צ'לסי בלונדון

ז'וזה מוריניו מזהיר: "מכבי תל אביב יכולה לנצח אותנו"

תוצרת כחול-לבן: הקשר ההדוק בין צ'לסי לכדורגל הישראלי

יוקאנוביץ' מקווה: "אנסה לאתגר את מוריניו וצ'לסי"

ראדוניץ' מסוגל, איגייבור חושש, בן הרוש בטוח, בן חיים מתרגש. מכבי תל אביב לפני צ'לסי, תמונת מצב

עדן בן בסט, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"באתי למכבי כדי לקחת תארים. אני רוצה לשחק ולא מסתיר את זה שאני רוצה להיות חלק דומיננטי במכבי". בן בסט/אתר רשמי, מכבי תל אביב

- למה לא הולך לך יותר חלק במכבי תל אביב?

"קרו דברים וקורים דברים. המטרה שלי להציג את אותה היכולת שאפיינה אותי בעבר. שיחקתי העונה יותר. פתחתי בבאזל בחוץ. אני מנסה לעשות את שלי בכל משחק ובכל רגע. באתי למכבי כדי לקחת תארים. אני רוצה לשחק ולא מסתיר את זה שאני רוצה להיות חלק דומיננטי במכבי. באתי למכבי כדי להיות שחקן מוביל. נכון שלא תמיד אני פותח ואני לא אגיד לך שאני מאושר כשאני לא משחק".

- בדיעבד זו היתה החלטה נכונה לבוא למכבי?

"אני לא עושה סיכומי ביניים. את התשובה הזו אני אתן בסוף. נכון לעכשיו אני מאושר במכבי. טוב לי כאן. הגעתי למקום מצוין. מכבדים אותי כאן".

- חשבת לעזוב בקיץ?

"ממש לא. אפילו לא ביררתי ולא שאלתי".

- שמחת כשפאקו עזב?

"לא. לא היה לי משהו אישי נגדו".

- אתה מרגיש שיוקאנוביץ' נותן לך יותר קרדיט?

"כן".

מאמן מכבי תל אביב, סלבישה יוקאנוביץ', עם שחקני הקבוצה. AP
בן בסט: "שלא נטעה, הם פייבוריטים בצורה ברורה". מכבי מתכוננת/AP

- התחושה היא שעשיתם את שלכם כשעליתם לליגת האלופות ועכשיו אלה משחקים בשביל החוויה.

"אין כאן שום הרגשה שעשינו את שלנו בכך שעלינו לליגת האלופות. יש לכל שחקן הזדמנות אדירה להוכיח מה הוא שווה ברמות הכי גבוהות. לא כל יום אתה יכול לשחק מול צ'לסי ולהוכיח לעצמך שאתה שווה את הרמות האלה".

- צ'לסי עוברת משבר באנגליה. זמן טוב בשבילכם?

"צ'לסי עוברת משבר בליגה האנגלית אבל יש עדיין פערים גדולים בינם לבינינו. הולך להיות משחק סופר קשה כי זו יריבה עדיפה. אבל בכדורגל הכל יכול להיות והנבחרת חזרה עכשיו מוויילס עם תיקו מאוד מכובד, שזו רק דוגמה אחת. אבל שלא נטעה, צ'לסי הפייבוריטית במשחק הזה בצורה ברורה. אנחנו נצטרך במשחק הזה הרבה מזל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully