וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלבישה יוקאנוביץ': "אנסה להעמיד בפני מוריניו אתגרים"

15.9.2015 / 20:13

מכבי תל אביב ערכה מסע"ת לקראת המשחק נגד צ'לסי בליגת האלופות (ד', 21:45, ערוץ 2). יוקאנוביץ': " הזדמנות עבורי, הקבוצה והכדורגל הישראלי". בן חיים: "קשה להתכונן לקבוצה כזו"

AP

כמה שעות לאחר שצ'לסי קיימה את מסיבת העיתונאים שלה, שהפכה לסוערת וכללה עימות בין המנג'ר הלחוץ ז'וזה מוריניו לאחד העיתונאים, קיימה גם מכבי תל אביב את מסיבת העיתונאים שלה לקראת ההתמודדות מחר בסטמפורד ברידג' (רביעי, 21:45, ערוץ 2). בהמשך יתקיים האימון המסכם של הצהובים.

שחקן מכבי תל אביב, ערן זהבי. רויטרס
יצליח להדהים בלונדון? זהבי/רויטרס

המאמן סלבישה יוקאנוביץ', ששיחק בצ'לסי בשנים 2000-2002, אמר: "אני מאוד שמח לחזור לפה, לסטמפורד ברידג'. אני מנסה להכין את הקבוצה שלי ומקווה שנעשה את המיטב. אני לא מסתכל על היריבה, רק על הקבוצה שלי. עברנו בדרך לכאן יריבות טובות מאיתנו ואנחנו רוצים להפתיע וליהנות. זה מבחן גדול.

על ליגת האלופות: להיות חלק מהליגת האלופות זו הזדמנות גם עבורי וגם עבור הקבוצה שלי והכדורגל הישראלי. אחרי 11 שנים, מכבי תל אביב חוזרת ואני בטוח שהיא מוכנה להפגין את היכולת הכי טובה שלה".

על מוריניו: "מוריניו הוא מנג'ר נהדר, אחד הטובים בעולם. הוא יהיה בצד השני מחר ואני אנסה להעמיד בפניו אתגרים במהלך המשחק. אנחנו חייבים לכבד את המועדון והמנג'ר הזה, הם מהטובים שיש, אבל חשוב שנהיה אנחנו ונייצג בכבוד את האוהדים שלנו".

על הכושר של צ'לסי: "אני קצת מופתע מהעובדה שיש לה רק ארבע נקודות אחרי חמישה מחזורים, אבל זו תחרות אחרת עכשיו וצ'לסי קבוצה מצוינת. אני לא יודע אם הליגה או הצ'מפיונס יותר חשובים לצ'לסי ובאיזה מפעל הם ישקיעו יותר. אבל אני בטוח שלא הולך להיות קל. הם יהיו עם אקסטרה ריכוז ואקסטרה מוטיבציה וינסו לצאת מחר מהמשבר. אולי הראש שלהם יהיה קצת במשחק מול ארסנל, אבל אני לא מאמין שזה ישפיע יותר מדי. זה לא התפקיד שלי לדבר על המצב של צ'לסי".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן מכבי תל אביב, טל בן חיים. AP
"אם אכבוש, לא אחגוג". בן חיים/AP

טל בן חיים, שהגיע עם יוקאנוביץ' למסיבת העיתונאים, אמר: "אני נרגש לחזור לכאן. אני חלק מרגע מיוחד של מכבי. המנג'ר הטוב בעולם הביא אותי לכאן והייתי איתו רק תקופה קצרה. אני חושב יכולתי להוכיח את עצמי אם הייתי נשאר, אבל זה הכדורגל".

הבלם הוסיף: "המצב של צ'לסי מאוד מפתיע, אבל בטוח שהם יתכוננו טוב מאוד. קשה להתכונן נגד קבוצה כזו, גם כך במשחק הכל יכול להשתנות. הם יגיעו נחושים".

בן חיים התייחס גם לערן זהבי: "זהבי הוכיח שהוא יכול לכבוש בכל מגרש. הוא תמיד מגיע מוכן וואני מקווה שהוא יביא את האיכויות שלו למשחק הזה

לסיום בן חיים הפתיע עם הבטחה מעניינת: "צ'לסי היא אקסית שלי. אם אכבוש, לא אחגוג את השער".

שחקני מכבי תל אביב, דיאן ראדוניץ', יובל שפונגין. AP
ראדוניץ' מחמם מנועים/AP
שחקן מכבי תל אביב, טל בן חיים. רויטרס
בן חיים מתרגל לסטמפורד ברידג'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully