וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאן ראדוניץ' תורגל בהרכב של מכבי תל אביב, איגייבור בספק

יוקאנוביץ' תירגל את הקרואטי בחוד לקראת צ'לסי (רביעי, 21:45, ערוץ 2). הקשר הניגרי עדיין סובל מכאבים. זהבי שמר על שקט יחסי, אחד מהשחקנים הסביר: "זה אומר שהוא מכין משהו"

מחזור 1מחצית16/09/2015
צ'לסי
    0
      מכבי תל אביב
      AP

      קרוב ל-11 שנים אחרי שנפרדה מיובנטוס ב-1:1 באצטדיון רמת גן, מכבי תל אביב תחזור מחר (רביעי, 21:45, ערוץ 2) לשלב הבתים של ליגת האלופות. הצהובים יפתחו את הופעותיהם בבית ז' עם משחק חוץ נגד צ'לסי, ולמרות שעל הנייר יחסי הכוחות נוטים בבירור לטובת אלופת אנגליה, סלבישה יוקאנוביץ' ושחקניו ינסו לנצל את המשבר בו היא נמצאת כדי להפתיע עם נקודה או יותר.

      מהאימון המסכם עולה שיוקאנוביץ' שוקל להעלות גם מול צ'לסי עם חלוץ טבעי לצד ערן זהבי. בפלזן היה זה ברק יצחקי שקיבל את חולצת ההרכב בשפיץ ובבאזל העלה הסרבי את עדן בן בסט כחלוץ המטרה. הפעם עשוי המאמן להרכיב את דיאן ראדוניץ בהתקפה, אחרי שבשבת האחרונה הוא נכנס כמחליף מול קרית שמונה ונראה טוב.

      מי שמדאיג את מכבי הוא נוסא איגייבור שנחת בלונדון כשהוא עדיין סובל מפציעה בשריר רגלו ורק מחר יוחלט אם יפתח בהרכב. יוקאנוביץ' מאוד רוצה את הקשר הניגרי בהרכב בגלל איכויותיו הפיזיות, אבל הוא לא מתכוון לסכן אותו במידה שאיגייבור יודיע שהוא לא מרגיש מוכן. יובל שפונגין יחזור לעמדה הטבעית שלו מצד ימין ועמרי בן הרוש ישחק בצד שמאל. במרכז ההגנה אמורים לשחק יחד טל בן חיים ואיתן טיבי שנח בשבת מול קרית שמונה.

      ערן זהבי שהיה די מאופק לאורך כל היום, העדיף לא להשתתף במסיבת העיתונאים ולתת לטל בן חיים לדבר. אחד השחקנים אמר בעניין: "כשערן שותק, סימן שהוא מכין משהו".

      שחקן מכבי תל אביב, ערן זהבי. רויטרס
      העדיף לא להשתתף במסיבת העיתונאים. זהבי/רויטרס
      שחקני מכבי תל אביב, דיאן ראדוניץ', יובל שפונגין. AP
      בכורה בהרכב דווקא בסטמפורד ברידג'? ראדוניץ'/AP

      צ'לסי תנסה להשתמש במשחק נגד האלופה הישראלית בשביל לצאת מהמשבר שפוקד אותה מתחילת העונה. הקבוצה של ז'וזה מוריניו הפסידה בשלושה מתוך חמשת משחקי הליגה שלה, נראית לא טוב ומפלס הלחץ בעלייה.

      אסמיר בגוביץ' יפתח בגלל שטיבו קורטואה פצוע, אבל מוריניו שרוצה לתקן יבצע כמה שינויים שלא נובעים מפציעות. באבה רחמן צפוי לערוך בכורה באגף השמאלי של ההגנה, כשססאר אספיליקואטה יוסט ימינה וברניסלב איבנוביץ' ימתין על הספסל. ססק פברגאס כנראה יאבד בעצמו את המקום במרכז המגרש, והפורטוגלי מתלבט בין דייגו קוסטה ללואיק רמי בחוד.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: פליקס צוואייר (גרמניה)
      אצטדיון: סטמפורד ברידג'

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully