וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "התקשורת? אנסה לשמור על הכבוד של כולכם ברגע הזה"

26.8.2015 / 7:59

ג'ורדי קרויף התרגש אחרי ההעפלה של מכבי תל אביב לליגת האלופות ("הייתי צריך להסדיר את הנשימה בסוף"), והודה: "לפני שלוש שנים לא הייתי מאמין שנעשה את הדרך הזאת". על התקשורת והמבקרים: "אם אנשים לא מבינים את הדרך שלנו, זו בעיה שלהם"

ברני ארדוב

ג'ורדי קרויף עבר אתמול (שלישי) ערב אמוציונלי, שבסופו הגשים את המטרה הגדולה שלו ושל מכבי תל אביב עם ההעפלה לליגת האלופות. בשלוש שנותיו של המנהל המקצועי במכבי תל אביב הוא זכה בשלוש אליפויות, כשבשנה שעברה אף השלים דאבל, ועתה השלים את החלום הכי גדול שלו ושל מיטש גולדהאר – הצ'מפיונס ליג – אחרי 1:1 ביתי מתוק מול באזל. החגיגות נמשכו עד שעה מאוחרת, ואפשר להניח שקרויף לא ישן כל הלילה, גם לנוכח העובדה שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה בשעה חמש לפנות בוקר. "לפעמים חיוך אומר הכל!!!", כתב בתמונה, "תודה לצוות, לאוהדים ולכל משפחת מכבי תל אביב על ההישג המדהים. אושר טהור".

במכבי תל אביב לא הסכימו גם אמש בסיום המשחק מול באזל להתייחס לידיעות בקרואטיה לפיהן החלוץ דיאן ראדוניץ' סיכם בקבוצה ויושאל אליה מדינמו זאגרב. "עם כל הכבוד זה לא הזמן לשאול שאלות על שחקן כזה או אחר שיגיעו", אמר קרויף שעה קלה אחרי המשחק. "כשיהיה לנו משהו להודיע, נעשה זאת בצורה רשמית וכרגע גם כך אין שום דבר חדש".

האוהדים השיכורים, הגדולה של טב"ח1, התרומה של פאקו. לילה של חגיגות צהובות

הבתים האפשריים של מכבי תל אביב בליגת האלופות

מענקי העלייה: כל שחקן בכיר צפוי לקבל כ-200 אלף שקלים

ג'ורדי קרויף, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
"מיטש החליט שלא צריך להשתגע ולא צריך לקנות מכל הבא ליד כדי להגיע לליגת האלופות". קרויף/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

למרות דבריו של קרויף, ידוע כי הכוונות של מכבי תל אביב לגבי ראדוניץ' מאוד רציניות ויש כאלה בסביבת המועדון שאפילו מתעקשים כי אתמול הוא שהה בארץ וצפה בחשאי במשחק בבלומפילד. קרויף כאמור ביקש לברוח מהנושא הזה ולהתרכז בעיקר: "זה ערב בו כל ישראלי אוהב כדורגל צריך להיות גאה. המדינה הזו שולחת נציגה לתחרות הכי יוקרתית בכדורגל האירופאי וצריכים להיות גאים על כך. אני שמח שמיטש גולדהאר מאוד שמח וגאה".

- הדרך של גולדהאר הצליחה.

"אני מסכים. מיטש החליט שלא צריך להשתגע ולא צריך לקנות מכל הבא ליד כדי להגיע לליגת האלופות. הוא אמר מזמן שהדרך צריכה להיות צעד אחרי צעד ואני שמחתי ליישר עם זה קו ביחד עם מרטין ביין".

- מה הרגשת באותו רגע בו סיים השופט את המשחק?

"לקחתי הרבה אוויר וביקשתי פסק זמן לעצמי של חצי דקה כדי לעכל את הכל. סבלנו הרבה היום כדי להגיע לשריקת הסיום. לא הייתי מאמין לפני שלוש שנים שזו תהיה הדרך שנעשה עם תארים מקומיים והשתתפות בליגת האלופות. עכשיו אנחנו במפעל הזה ויש לנו פחות מ-24 שעות כדי לחגוג. בערב כבר נתחיל לחשוב על הפועל באר שבע וכמו שאמרתי בעבר, הליגה בארץ היא הדבר הכי חשוב עבורנו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מיטש גולדהאר, ערן זהבי, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
קרויף: "הביקורות לא ישנו את המחשבות שלי ואת הדרך שלי. הבוסים שלי הם מיטש ומרטין ולא התקשורת". גולדהאר/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

- דמעות בעיניים לא היו הערב?

"לא. לפני שנים הפסקתי לבכות ולהזיל דמעות. אבל בהחלט הייתי צריך להסדיר את הנשימה בסוף. החבר'ה עשו עבודה נהדרת. הגנו על השער שלנו כמו אריות ואני גאה בכך".

- אתה חושב עכשיו על כל אלה שביקרו אותך?

"לא ואני אנסה לשמור על הכבוד של כולכם ברגע הזה. לי יש אחריות כלפי הבעלים וכלפי המועדון ולא כלפי התקשורת. בסופו של דבר מה שהיה בווגאס, נשאר בווגאס וכל מה שאני מתכנן עם הבעלים נשאר בינינו. אם אנשים לא מבינים את הדרך שלנו ואת האופן שבו אנחנו מתנהלים זו הבעיה שלהם".

- אנשים ביקרו אותך על כך שאתה לא יודע לבחור זרים ועל כך שהשארת שחקנים כושלים במכבי תל אביב והנה בלילה הזה, אתה יכול להחזיר.

"מעולם לא עשיתי חשבון למה שאמרו עלי למרות שאני מכבד כל דעה של כל אחד. הביקורות לא ישנו את המחשבות שלי ואת הדרך שלי. הבוסים שלי הם מיטש ומרטין ולא התקשורת".

מכבי תל אביב בליגת האלופות, כל הסיפורים:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully