וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מענקי העלייה: כל שחקן בכיר צפוי לקבל כ-200 אלף שקלים

25.8.2015 / 23:57

לשחקני האלופה אין מענקי אלופות בחוזה, אך קרויף וזהבי הגיעו לסיכום והשחקנים צפויים להתחלק בכ- 8 מיליון שקלים. המועדון יוציא למכירה מנוי למשחקי הבית בחיפה. הצפי: 25 אלף מנויים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי ההעפלה לליגת האלופות, במכבי תל אביב יחליטו בימים הקרובים מה יהיה גובה סכום המענק אותו יעבירו לשחקנים כבונוס על העפלת הקבוצה לשלב הבתים של ליגת האלופות. כבר בבאזל בשבוע שעבר שוחח ג'ורדי קרויף לראשונה על נושא המענקים וסיכם עם ערן זהבי שכל השחקנים יקבלו מענק כספי זהה למעט החיילים והצעירים שיקבלו סכום נמוך יותר.

ערן זהבי, ה-כוכב של מכבי תל אביב/קובי אליהו
sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הבעלים של מכבי תל אביב מיטש גולדהאר. ברני ארדוב
יומו הגדול. מיץ' גולדהאר/ברני ארדוב

למרבית שחקני הקבוצה אין בחוזים מענק על העפלה לליגת האלופות. אפילו לקפטן ערן זהבי אין מענק צ'מפיונס מאחר שחוזהו נפתח בקיץ ובהעלאה שהוא קיבל גולם המענק עצמו.
ההערכה היא שמכבי תחלק לשחקנים בערך עשרה אחוזים מהסכום שהיא תקבל בעקבות ההשתתפות בליגת האלופות. כפי שפורסם אתמול מכבי תכניס לקופה סכום כולל של 80 מיליון שקלים וכאמור כשמונה מיליון שקלים מתוך זה יחולקו לשחקנים. מדובר בסכום ברוטו כך שבנטו ייצא לכל שחקן בכיר בקבוצה כמאתיים אלף שקל. שלב הבתים של ליגת האלופות ישוחק בסמי עופר ומכבי צפויה להוציא למכירה מנוי לשלושת משחקי הבית. הצפי הוא לפחות ל-25 אלף מנויים שיימכרו.

כל תיקו בשלב הבתים יזכה את מכבי בחצי מיליון יורו - כ-2.2 מיליון שקלים, וניצחון בבתים שווה 1.5 מיליון יורו - כ-6.7 מיליון. הערכת 80 מיליון השקלים מתבססת על הנחה אופטימית שהקבוצה לא תסיים עם אפס נקודות, כפי שקרה למכבי חיפה ב-2009/10.

בנוסף, מכבי תל אביב תעביר 450 אלף יורו לבטיס, כחלק מעסקת נוסא איגייבור. הצהובים התחייבו לשלם את הסכום הזה לקבוצה הספרדית במידה שתגיע עם הקשר הניגרי לשלב הבתים של ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully