וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס שרידן לשליח וואלה ספורט: "בלאט לא עשה עבודה טובה, הוא צריך להתבגר ולהיות יותר אנושי"

העיתונאי הבכיר לא חסך ביקורת ממאמן הקאבס: "הספסול של מוזגוב יסחוט ביקורות כל הקיץ", והזהיר: "האנשים החשובים במועדון לא יסבלו את זה עוד זמן רב, מעניין לראות איך הם ימשיכו ביחד"

צילום: אוהד גרינוולד, עריכת וידאו: מתן חדד

כריס שרידן הוא אחד העיתונאים הוותיקים ב-NBA, עם רקורד ארוך שנים ב-AP וב-ESPN, שעורך כיום את האתר Sheridan Hoops. עם תום סדרת הגמר הלילה (בין שלישי לרביעי), פגשנו אותו לשיחה על התפתחות הסדרה, הסיבות לזכייה של גולדן סטייט והניתוח שלו ליכולות שהציג דיוויד בלאט בשנתו הראשונה בליגה הטובה בעולם.

"כשאתה מוביל 1:2 בסדרת גמר, במרחק של שני ניצחונות מאליפות, אתה צריך לספק רמה אחרת ולסגור את זה, והקאבס לא עשו זאת", ניתח שרידן. "הקבוצה שסיפקה רמה אחרת הייתה גולדן סטייט. חלק מזה ניתן לייחס לאיכות השחקנים, אבל חלק מזה היה חוסר תשוקה, תשוקה שהייתה לקאבס בשלושת המשחקים הראשונים בסדרה ונעלמה בשלושה האחרונים. גולדן סטייט רצתה את זה יותר, וזה ההיפך הגמור ממה שאמרנו אחרי המשחק השלישי, כשאמרנו שגולדן סטייט נראית כמי שכבר השיגה משהו, וקליבלנד נראית כמי שרוצה יותר. היוצרות התהפכו".

אלופים: גולדן סטייט השלימה 2:4 בגמר אחרי 97:105 בקליבלנד

עומרי כספי מצטרף למד הכוח שלנו: "מוריד את הכובע בפני בלאט"

מכונה מהסוג שה-NBA לא ראתה: רביץ מתפעל מגולדן סטייט

השושלת כבר בדרך? כך תהפוך גולדן סטייט למכונת אליפויות

בלאט מסכם עונה: "זה שאין סוף טוב זה לא אומר שהסיפרו לא טוב"

איגודאלה זכה ב-MVP: "כשאגדל אני רוצה להיות סטף קרי"

לא רק לברון: כל המספרים והנתונים המעניינים של הגמר

למזכרת: אלבום התמונות החגיגי של משחק 6 בגמר ה-NBA

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. GettyImages
תחת אש. דיוויד בלאט/GettyImages

שרידן לא חסך ביקורת מבלאט ואמר: "הוא לא הגיע עמוק לספסל שלו, יש הרבה שמפקפקים בעבודה שלו בסדרה. השיתוף של מוזגוב לעשר דקות בלבד במשחק 5 יסחוט ביקורות כל הקיץ בקליבלנד. הוא היה השחקן השני בטיבו שלהם והוא כמעט לא שיחק, אין בכל שום היגיון. דיוויד בלאט הפסיד בקרב המאמנים מול סטיב קר, שעשה את כל ההתאמות החל מהעברת איגודאלה לחמישייה עד להוצאת אנדרו בוגוט. לקליבלנד היו שחקנים עמוק על הספסל, מייק מילר הוא שחקן טוב שעשה הרבה בסדרות גמר בעבר. שון מריון היה באולימפיאדה, הוא שחקן נהדר שלא קם מהספסל ולא ראה פרקט בגמר. לא עבודת אימון טובה מצד דיוויד בלאט, בכלל לא".

על היחסים בין בלאט לתקשורת אמר שרידן: "אני חושב שדיוויד יכול להיות יותר כנה. לפעמים הוא מנסה לצאת הכי חכם בחדר, ובחדר אין טיפשים. כשאנשים שואלים אותו על המשפחה שלו הוא אומר שיש לו שתי משפחות - אשתי והילדים ותושבי קליבלנד - זה נשמע מזוייף. אני חושב שדיוויד צריך קצת להתגבר, ולהיות קצת יותר מסביר פנים. קצת יותר אנושי וקצת יותר כנה. אני מכיר את הבחור זמן רב, הוא בחור נהדר ומאמן נהדר, אבל הוא לא היה במיטבו בגמר הנוכחי".

על עתידו של בלאט בקאבלירס אמר שרידן: "אני בטוח שלדיוויד יהיה סיכוי לחזור בשנה הבאה ולשפר את הדברים, אבל הוא יהיה על קרח דק במובן מסוים. הוא התייחס לכמה אנשים בדרך לא נכונה, ואם זה קורה עם האנשים החשובים במועדון הם לא יסבלו את זה עוד זמן רב. יש ממש לצידו בחור בשם טיירון לו, ששיחק בליגה הזו ויהיה מאמן טוב מאוד, אז יהיה מעניין לראות איך בלאט וקליבלנד ימשיכו הלאה ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully