וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היום כולם יודעים מי זה קואץ' בלאט"

נועם אשל, שליחנו לאוקלנד

4.6.2015 / 12:30

הרחובות מתמרקים, האולם מתגנדר. מצד אחד כבוד אדיר לבלאט ולהיסטוריה שיצר (מוזגוב: "היתה תקופה קשה למאמן". תומפסון: "פופוביץ' אמר לי עליו דברים נהדרים"), אבל מצד שני גם גולדן סטייט סוגרת מעגל ("קשה להאמין שבחור אחד, לברון, ינצח 5"). דיווח מיוחד מאוקלנד

AP

יממה לפני פתיחת גמר ה-NBA, ביקרנו באימונים האחרונים של קליבלנד וגולדן סטייט שיעלו הלילה (בין חמישי לשישי) למשחק הראשון בסדרה שתרתק מאות מיליוני חובבי ספורט ברחבי העולם, ועוד כמה מיליוני ישראלים. אוקלנד, שתארח את שני המשחקים הראשונים בסדרה, התמרקה לקראת המאורע, וההתרגשות ניכרת באוויר גם אצל המארחים, וגם אצל הקאבלירס של דיוויד בלאט.

אחרי שספג אינספור ביקורות לאורך העונה, המאמן הישראלי לא מפסיק לסחוט מחמאות מאז שהעלה את קליבלנד למעמד השיא של הליגה הטובה בעולם, ושחקניו הצטרפו למברכים בשיחות עם וואלה ספורט. "מעולם לא פקפקתי בקואץ' בלאט", אמר לנו טריסטן תומפסון. "כשהוא מונה לתפקיד בקיץ בדיוק ביליתי בסן אנטוניו עם טים דאנקן ודיברתי עם קואץ' פופוביץ' על זה, והוא אמר עליו דברים נהדרים. במהלך ליגת הקיץ דיברתי עם קואץ' בלאט לעומק, הוא יודע על מה הוא מדבר. הוא מכיר את המשחק. למרות שהוא אימן באירופה, הוא הצליח שם הוא אימן את נבחרת רוסיה ואני חושב שהם לקחו ארד. אז הוא יודע על מה הוא מדבר, ואני לא פקפקתי בו, אבל הוא עושה עבודה נהדרת, אז אם לא ידעו מי זה דיוויד בלאט, היום בהחלט יודעים מי הוא".

טימופיי מוזגוב, שהיה שותף להצלחה של בלאט גם עם נבחרת רוסיה, אמר: "הייתה תקופה קשה למאמן, אני בטוח, אבל ממה שאני יודע על המאמן, הוא היה במצבים קשים בעבר ואני חושב שיש לו את הניסיון באיך להתמודד עם זה וממה שאני חושב עד עכשיו הוא מסתדר היטב". קנדריק פרקינס, ששיחק בשתי סדרות גמר במדי בוסטון, אמר: "זה הולך להיות משוגע. זה הולך להיות משוגע. נקבל פרפרים בבטן, כאילו, זה הולך להיות משוגע. אני לא יכול לחכות לראות, אמרו שזה אחד האולמות הרועשים ביותר, אז אני יכול רק לדמיין איך זה יהיה זה לא משנה כמה פעמים תהיה בגמר בכל מקרה, עד שאתה לא עולה למגרש, אתה לא יודע למה לצפות. אתה יכול להגיד שהיית שם בעבר אבל עד שלא תסיר את המשחק הראשון מהדרך, זה הולך להיות משוגע".

פגשנו גם את העיתונאי דייב מקמנאמין, שמסקר עבור ESPN את הקאבלירס מקרוב לאורך כל העונה, והתייחס למעמדו המחודש של בלאט. "העובדה שהוא הביא את הקבוצה לגמר ה-NBA אומרת הרבה על האופי שלו, וגם על ההתמדיות שלו. אני לא יודע אם זו באמת מילה, אבל העובדה שהוא תמיד שמר את הרכבת שתיסע בכיוון הנכון, והיו כמה הזדמנויות בהן היא הייתה יכולה לרדת מהפסים. אני חושב שהוא חלק גדול מההצלחה של הקאבס, ממש לצידו של לברון ג'יימס, וממש לצידו של דיוויד גריפין, בזכות המהלכים שהוא עשה, וכל הרול פליירס שהתעלו, אבל בלאט הוא בהחלט חלק מכל מה שקליבלנד עושה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
AP

באימון הווריירס נשמעו הרבה קולות אופטימיים, למרות חוסר הניסיון הבולט של אלופת המערב. "אנחנו בהחלט מכילים את החוויה הזו", אמר הריסון בארנס. "כולם שמחים להיות כאן, ואנחנו לא רוצים לגשת לסדרה הזו בצורה שונה מזו שניגשנו לסדרות הקודמות שלנו אלא פשוט לשחק באותה דרך בה שיחקנו. אנחנו לא רוצים להגיד שזה הגמר אז צריך להיות יותר על הקצה או יותר מתוחים או יותר מפוקסים, אלא פשוט לעלות ולשחק את המשחק שלנו". ליאנדרו בארבוסה הוסיף: "ההרגשה נהדרת, אלו זמנים מיוחדים עבור המועדון. נעשתה עבודה עצומה בהרכבת הקבוצה הזו. כולנו נהנים ושמחים מאוד להיות בסיטואציה הזו, אני בטוח שזו תהיה סדרה קשה, אבל כולם מוכנים".

הכל לקראת גמר ה-NBA:

סטיב קר מאמן גולדן סטייט. AP
מנסים להתעלם מהלחץ. סטיב קר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully