וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדהאר: "אני אנצור את ההרגשה הזו לעולמים"

שחקני מכבי ת"א חגגו את האליפות ה-21 של המועדון אל תוך הלילה, והבעלים מנסה לעכל את ההישג: "לא חשבתי שנזכה באליפות שנייה ברציפות כבר עכשיו". עתידו של סוזה יוכרע כשבועיים לאחר סיום העונה. בן בסט, ראלי ומורי על הכוונת. הקבוצה תעמוד לדין עקב הדלקת אבוקות

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

צפו בשחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים אל תוך הלילה

זה היה באוויר כבר מספר שבועות ואמש (שבת) זה הפך לרשמי ומוחלט: מכבי תל אביב זכתה באליפות שנייה ברציפות ו-21 בתולדות המועדון, לאחר ניצחון חוץ 1:2 נגד הפועל באר שבע באצטדיון וסרמיל. הצהובים, שלא זכו בשתי אליפויות רצופות מאז אמצע שנות ה-90, שיחזרו את משחק האליפות מעונת 1995, שגם אז נערך בווסרמיל ובעיקר שחררו הצהרה חד משמעית בכל הנוגע לשליטה הבלתי מעורערת שלהם כרגע בליגת העל. אחרי חגיגות ארוכות על כר הדשא, המשיכו כל אנשי הקבוצה לחגיגות אל תוך הלילה במסעדת ה'פריים סושי בר' בתל אביב, שם המתינו להם כמה מאות אוהדים צהובים. האלכוהול נשפך כמו מים והחגיגה הצהובה הייתה מושלמת. כל השחקנים, אנשי הצוות המקצועי וכמובן הבעלים מיטש גולדהאר הגיעו לחגיגה, כאשר על המקהלה מנצחים דן איינבינדר, טל בן חיים וקרלוס גרסיה.

מכבי תל אביב אלופה:

הצהובים חוגגים: "בעוד כמה שנים תבינו כמה האליפות גדולה"

ההישג הכי מרשים באליפות של מכבי תל אביב

זאת האליפות הכי גדולה בתולדות מכבי ת"א? קבלו את הדירוג

מה מצפה למכבי תל אביב בליגת האלופות?

שלום תקווה: מכבי תל אביב עשתה הכול נכון

איפה עומדת האליפות הזו מול תארי העבר?

ייני 7, סוזה 8, וכמה זהבי? ציוני העונה של מכבי תל אביב

מיטש גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב חוגג. ברני ארדוב
מיטש גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב חוגג/ברני ארדוב

עוד לפני כן שוחח הבעלים גולדהאר עם שחקניו בחדר ההלבשה בסיום המשחק ואמר בין היתר: "אני גאה בכל אחד ואחד מכם, עשינו העונה דבר גדול, אך זאת רק תחילת הדרך עבור המועדון הזה. מגיע לכם כל הכבוד, אבל תזכרו שיש כאן הרבה מאוד אנשים שאחראיים על ההצלחה הזו וזה חלק מהסוד של הקבוצה הזו".

צלחת האליפות הרשמית לא הוענקה אמש, והתכנון הוא לערוך את הטקס במשחק הבית הקרוב נגד קרית שמונה. עדין לא הוחלט סופית באיזה יום ייערך המשחק ומי שמערימים קשיים בשלב זה ובאופן די מפתיע, הם אנשי הערוץ הראשון, הזכיין המרכזי של משחקי ליגת העל, שצפויים לשדר בשבת הקרובה את משחקה של בני יהודה נגד מ.ס. אשדוד, אך במקביל העבירו דרישה שטקס הנפת הצלחת של הצהובים יידחה למועד אחר ולמשחק אותו ישדר הערוץ הראשון. נכון לעכשיו מתוכנן המשחק נגד קרית שמונה ליום ראשון הבא והודעה סופית אמורה לצאת בקרוב. יש לציין כי בשבוע הבא מתוכנן מחזור באמצע השבוע ואז תאלץ מכבי תל אביב להתארח בקרית אליעזר ביום רביעי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות. יוסי ציפקיס
בוא נרקוד עד אור הבוקר/יוסי ציפקיס

הבעלים מיטש גולדהאר יישאר בישראל לפחות עד השבוע הבא וצפוי להיפגש עם המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף והמאמן פאולו סוזה, במטרה לתכנן את נושא הרכש לעונה הבאה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, צפוי המאמן סוזה להישאר עונה נוספת ולכבד את חוזהו במועדון. בשלב זה לא מחזיק הפורטוגלי בשום הצעה קונקרטית באירופה ורק אם תגיע הצעה יוצאת דופן, הן בפן הכספי והן מבחינת האתגר המקצועי, הוא ישקול מחדש את הנושא. במועדון מספרים כי היחסים בין קרויף וסוזה התהדקו מאוד בתקופה האחרונה, מה שמרמז על כך שסוזה יישאר גם לעונה הבאה. לראשי המועדון ולסוזה יש הסכם ג'נטלמני שבו יוחלט באופן סופי על עתידו של המאמן במועדון כשבועיים לאחר סיום העונה, וזאת כדי לקבל החלטה בשלב מוקדם ככל האפשר, כדי לא לעכב את ההכנות לקראת העונה הבאה.

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב מקבל שמפניה על הראש. ברני ארדוב
פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב מקבל שמפניה על הראש/ברני ארדוב

קרויף וסוזה, שייפגשו כאמור עם גולדהאר במהלך השבוע, צפויים לבקש מהבעלים לפתוח את הכיס ולהעמיד תקציב כזה שיאפשר החתמת מספר שחקנים בעלי שיעור קומה, כאשר המטרה היא כמובן לעשות קפיצת מדרגה גם בחזית האירופית במטרה להתברג לשלב הבתים של הצ'מפיונס ליג. בגזרת הזרים יישארו בוודאות השוער חואן פאבלו, הבלם קרלוס גרסיה והחלוץ ראדה פריצה, כאשר רמי מרבאל ישוחרר ועתידו של ניקולה מיטרוביץ' אינו ברור. בסיום המשחק שוחח גולדהאר ארוכות עם הקשר גל אלברמן שמסיים את חוזהו בסיום העונה, כאשר המגמה היא להחתים את הקשר הוותיק על חוזה נוסף, ככל הנראה לשנתיים. בסביבתו של אלברמן מאמינים כי המשא ומתן יסתיים בצורה חיובית בתוך מספר ימים. ברשימת הקניות של קרויף לעונה הבאה נמצאים בין השאר מגינה של בני יהודה עוז ראלי, שהיה אמור להצטרף למכבי תל אביב עוד בחודש ינואר האחרון, אך העדיף להישאר בקבוצתו ולסייע לה במאבק נגד הירידה; דן מורי בלמה של ויטסה ארנהיים, בן שהר המשחק בארמיניה בילפלד הגרמנית, וכן עדן בן בסט שהיה במשא ומתן עם הקבוצה בחודש ינואר אך העדיף לבסוף להישאר בצרפת, וכעת ינסו הצהובים לצרפו.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות. יוסי ציפקיס
שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות/יוסי ציפקיס

"מהרגע הראשון רציתי לעשות את הדברים, צעד אחר צעד", אמר הבעלים מיטש גולדהאר. "אני מאמין שבסופו של דבר גם התוצאות יתחילו להגיע, כך שלא ממש חשבתי על האפשרות שנזכה באליפות שנייה ברציפות, כבר ברגע הזה. אני מתמקד יותר בשינויים הנדרשים ואני מאמין שגם התוצאות יגיעו. זהו לא קו סיום, זו נקודת ההתחלה שלנו. הזכייה באליפות היא בהחלט סוג של השגת מטרה והשלמת הישג מצוין, אבל זו בהחלט לא סופה של התוכנית המקורית. נמשיך עם הפרויקט הזה ובכך אני מתמקד".

"החזון שלי הוא לשדרג את כל הסטנדרטים במועדון. כשאני אומר מועדון, אני לא מתייחס רק לקבוצה הבוגרת, כך שיש לנו עוד דרך ארוכה לעבור".

גולדהאר שנראה מאושר מאוד בסיום המשחק וחגג במשך דקות ארוכות עם האוהדים הוסיף: "האוהדים הם אלה שהופכים את הזכייה למיוחדת. לראות את שני מחנות האוהדים, חוגגים יחד ובמיוחד הקהל שלנו, זו חוויה עוצמתית. זה מיוחד ואני בהחלט שבע רצון באופן אישי. עבורי זו הקבוצה של האוהדים וזוהי העבודה שלנו לקבל את ההחלטות הטובות ביותר לקראת העתיד. אני אנצור את ההרגשה הזו לעולמים".

מיטש גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב נישא על ידי רמי מרבאל. ברני ארדוב
מיטש גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב נישא על ידי רמי מרבאל/ברני ארדוב

"אני כאן שנה וחצי וכבר יש לי שתי אליפויות, זה לא רע, אה?", אמר החלוץ השבדי ראדה פריצה בסיום המשחק. "זו תמיד הרגשה נפלאה לזכות באליפות. קשה אפילו לתאר את ההרגשה. זה פשוט מדהים. כל אליפות היא טובה. בעונה שעברה זכינו עם כל הקהל שלנו באצטדיון, כך שזה היה מתוק יותר, אבל אני חושב ששגם בשבוע הבא במשחק הבית, תראו חגיגה ענקית".

החלוץ השבדי התייחס לטענות על כך שקבוצתו לא הבריקה העונה ואמר: "כששיחקתי בנורבגיה וזכינו באליפויות, האנשים שם אמרו שאנחנו לא שיחקנו בצורה מספיק אטרקטיבית, אבל מה שחשוב זה לנצח ולזכות בתארים. העונה היינו הקבוצה הטובה ביותר ואי אפשר להתווכח על כך"

פריצה נשאל מהי המטרה המרכזית לעונה הבאה והשיב ללא היסוס: "אני מקווה שנגיע לשלב הבתים בצ'מפיונס ליג. אני חושב שהראנו העונה בליגה האירופית שאנחנו מסוגלים לעשות דברים יפים ובתחילת העונה הזו, היינו מעט חסרי מזל, לקבל את באזל בסיבוב הפלייאוף של הצ'מפיונס ואני מקווה שנהיה מעט ברי מזל בעונה הבאה. זה יהיה קשה אבל אפשרי".
"איזה ציון מגיע לי? התחושות מעורבות. בסולם של 1 עד 10 מגיע לי שש. אני חושב שאם הייתי משחק יותר, אז גם הייתי מבקיע יותר שערים. אבל השערים הם לא מה שחשוב עבורי. הדבר שהכי חשוב לי זו הקבוצה".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים זכייה באליפות. צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס, ברני ארדוב
שחקני מכבי תל אביב חוגגים זכייה באליפות/ברני ארדוב, צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הבלם קרלוס גרסיה שזכה גם הוא באליפות שנייה במדים הצהובים סיפר על תחושותיו בסיום: "אני באמת מאושר. זה מאוד קשה מה שעשינו העונה. זה מאוד מאוד קשה לחזור על זכייה באליפות, אחרי שזכינו בעונה שעברה כי כל הקבוצות מתרכזות בנו. יש עוד מעט מחזורים לשחק והכל מצוין וגם בנוסף עשינו קמפיין אירופאי טוב מאוד, כך שאני גאה בכולם".

"אנחנו תמיד מנסים להיות טובים יותר ולהשתפר. אנחנו לא נעצור בזה ואני חושב שנצטרך שתהיה לנו מנטליות של ניצחונות כדי שבעונה הבאה, תהיה לנו עונה עוד יותר טובה. להגיע לשלב הבתים של הצ'מפיונס ליג יהיה חלום עבורנו וכעת נתחיל לחלום".

גרסיה נשאל על שחקני רכש שלדעתו צריך להביא לקבוצה ואמר בחיוך: "אני רוצה את כל שחקני ברצלונה וריאל אצלנו בקבוצה. אם תביאו לי את מסי וחבריו אני באמת מאוד מאוד אשמח. מבחינת השחקנים הישראלים, אני תמיד רוצה את הכי טובים שיש. הדבר הכי חשוב זה לשמור על השחקנים הטובים לעונות הבאות ואחר כך לנסות להביא את השחקנים הכי טובים שיש בשוק הישראלי".

מכבי תל אביב תעמוד לדין על התפרעות אוהדים והדלקת אבוקות בעקבות חגיגות האוהדים בבאר שבע. הדיון ייערך בבית הדין של ההתאחדות ביום חמישי.

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/יוסי ציפקיס
קשר מכבי תל אביב ערן זהבי חוגג אליפות. יוסי ציפקיס
קשר מכבי תל אביב ערן זהבי חוגג אליפות/יוסי ציפקיס
מהראן ראדי חגיגות האליפות של מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מהראן ראדי חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/יוסי ציפקיס
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג עם החברים. ברני ארדוב
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג עם החברים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully