וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "עוד כמה שנים תבינו שזו אליפות גדולה"

הצהובים חגגו בסטייל את האליפות ה-20 בתולדות המועדון. זהבי השתיק את המבקרים: "מגיע לכל הקהל המדהים שלנו התואר הזה". ג'ורדי קרויף: "מאושר, לא קל לשמור על אליפות". סוזה: ”יש לנו קבוצה עם הרבה אופי". גולדהאר הצהיר: "אשאר כאן כל עוד אני נהנה"

one

מזל טוב למכבי תל אביב שזכתה הערב (שבת) באליפות ה-21 בתולדותיה וה-16 מאז קום המדינה אחרי 1:2 באצטדיון וסרמיל על הפועל באר שבע. אחרי המעידה בדרבי בשבוע שעבר, הצהובים לא השאירו הפעם סיכוי לסגנית שלהם והבטיחו את התואר בסטייל. ערן זהבי, מי אם לא הוא כבש את השער הראשון לצהובים כשהפציץ מקרוב בדקה ה-12 אחרי בישול של דור מיכה. בדקה ה-31 כבש זהבי את השני עם פנדל מדויק אחרי הכשלה על טל בן חיים ברחבה. דובב גבאי צימק בפנדל בדקה ה-84, אך לא מנע מהצהובים ניצחון מתוק וחגיגות אליפות באצטדיון וסרמיל, בדיוק כפי שעשו ב-1995.

הזכייה הפכה לרשמית אחרי 1:2 בבאר שבע

מי בלט? ציונים מהעונה הגדולה

אלבום האליפות: התמונות הגדולות מהעונה

שאלון האליפות: איך היא נראתה לותיקי המועדון?

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב עם צלחת האליפות. ברני ארדוב
יש אליפות! ייני עם הצלחת/ברני ארדוב

שריקת הסיום של רועי ריינשרייבר נתנה את האות לחגיגות הצהובות. השחקנים חגגו מול קהל האלפים הצהוב שהגיע לווסרמיל ושלא ידע את נפשו מרוב אושר. השחקנים רקדו, שתו ושרו כשברקע האוהדים הצהובים. שמחת הניצחון והאליפות נפגעה מעט כאשר לאחר המשחק פרצה תגרה בין מחנות האוהדים מחוץ לאצטדיון, כוחות האבטחה יצאו כדי להפריד. הבעלים מיטש גולדהאר, נציגו ג'ק אנגלידיס כמו גם ג'ורדי קרויף חגגו במשך דקות ארוכות בחדר ההלבשה עם השחקנים שלגמו מהשמפניות שניתזו.

ג'ורדי קרויף, המנהל המקצועי של מכבי תל אביב שמר על פאסון בסיום ואמר לאחר המשחק: "אני מאוד גאה בקבוצה הזו. אני רוצה להודות לכל האנשים שעוסקים בניהול הקבוצה ושעזרו לנו לאורך כל הדרך. אני חושב שסוזה עשה שינוי מסוים פה".

קרויף נשאל האם סוזה יישאר ואמר: "בשלב הזה סוזה נשאר פה למרות שאי אפשר לדעת מה יהיה. אני רוצה לברך אותו כי זה לא קל לשמור על אליפות אחרי שאוסקר הביא כאן אליפות בעונה שעברה. אני מאוד שמח, אני מכבד את כל הקבוצה ואנחנו רוצים להתכונן כמה שיותר לעונה הבאה. אני מאוד גאה באוהדים שלנו ובכולם".

"אין הרבה זמן לחגוג, העבודה שלי מתחילה עכשיו. תמיד אמרתי שאם לבעלים יש את אותה חשיבה כמו שלי אני שמח, אז כרגע זה נראה שאהיה כאן גם בשנה הבאה. השאיפה שלנו היא לזכות בכמה שיותר אליפויות, ליגת האלופות היא עדיין לא ריאלית עבור קבוצות ישראליות. זה חלום, אבל עדיין רק בגדר חלום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני מכבי תל אביב עם צלחת האליפות. ברני ארדוב
החגיגות בעיצומן. שחקני מכבי עם הצלחת/ברני ארדוב

מיץ' גולדהאר, הבעלים שלא הרבה להתראיין העונה, שחרר לחץ: "אני גאה בכולם במועדון. אני מאוד נרגש. עדיין יש לנו עוד הרבה עבודה לעשות. אנחנו צריכים להנות מהרגע אבל כמובן שהפרויקט לא הסתיים. אנחנו מתחילים להתפתח כקבוצה ולשחק כקבוצה. יש לנו הרבה מקום לשיפור אבל הדברים מתחברים בצורה טובה ומתפתחים כמו שאני רוצה. אני חושב שאנחנו צריכים להמשיך בבנייה שלב אחרי שלב והתוצאות כבר יגיעו. צריכים להמשיך לעבוד על האימונים שלנו, על האיכויות ולעבוד קשה. אני חושב שאנחנו בדרך הנכונה".

על השאלה עד מתי הוא ימשיך במכבי, אמר: "אני אשאר פה כל עוד אני נהנה להיות כאן וכל עוד אראה מחויבות לתהליך שנבנה פה. אני גם רוצה לנצל את ההזדמנות הזו כדי לברך את באר שבע על העונה הפנטסטית שלהם לאליפות. אני מאוד מכבד אותם ואת אלונה. מגיע כל הכבוד לכולם".

גולדהאר הוסיף: "אני חושב שלקבוצה הזו יש אופי יוצא מהכלל, זה לא ייאמן עד כמה הבחורים שלנו עובדים קשה וכמה מחוייבות יש להם. אנחנו ברי מזל על כך שיש לנו חבורה של אנשים כאלו. זה הישג נהדר".

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ככה ייעשה לאיש. סוזה מונף/ברני ארדוב

פאולו סוזה אמר בסיום: "אנחנו רוצים להמשיך לעבוד בכיוון הזה. זה מועדון שנלחם כל שנה על אליפות, התחלנו תהליך כאן לפני שלוש שנים. אחרי עשר שנים זכינו באליפות עונה שעברה והעונה שמרנו עליה. זו הרמה שאנחנו רוצים לשמור עליה, אנחנו רוצים להיות תחרותיים בכל שנה ולהיות עקביים לא רק בשביל מכבי אלא גם בשביל הכדורגל הישראלי".

סוזה פרגן גם ליריבה: "ההרגשה היא מצוינת. אני רוצה לברך גם את הפועל באר שבע על העונה הטובה שלהם. זה לא היה קל לזכות באליפות הזו. אנחנו היינו מה שאנחנו רוצים להיות - קבוצה עם הרבה אופי ואומץ. קבוצה שנלחמת על התוצאות ומשיגה אותן".

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג. קובי אליהו
יש אליפות. זהבי חוגג עם האוהדים/קובי אליהו

ערן זהבי, כוכב הצהובים שכבש צמד ברגע האמת, אמר בסיום: "ברגע שכל כך הרבה קהל בא לפה, ומחכים כל כך הרבה, מגיע להם שכל הזמן נשחק קדימה ונרצה להבקיע שערים. זאת המנטליות שצריכה להיות למכבי תל אביב - תמיד צריך לנסות להשתפר. אני גאה מאוד בחברים שלי ובמועדון הזה, ושרק יהיו עוד שנים כאלה. שידרנו עוצמות כקבוצה העונה, קבוצה נטולת אגו. כולם תומכים אחד בשני, תמיד ידענו לשמור אחד על השני, וזה הכי חשוב. אני לא חושב יותר מדי על מלכות השערים. אם זה יקרה אשמח מאוד, כל עוד אני מבקיע והקבוצה מנצחת - זה הכי חשוב. התארים הקבוצתיים הרבה יותר חשובים".

זהבי הגיב לביקורות שטוענות שהאליפות הזו לא מרשימה ותקף: "לא יודעים להעריך פה דברים טובים, עוד כמה שנים אתם תיזכרו באליפות ותבינו שזו אליפות גדולה. לא היתה פה קבוצה שהיתה במקום הראשון כל העונה, שהצליחה באירופה, הראינו אופי חזק, קבוצתיות, שיחקנו בכל מיני שיטות. זו אליפות עם יותר נקודות מהעונה שעברה. ברור שיש מה להשתפר, אבל לשמור על אליפות שנה אחרי שנה זה הרבה יותר קשה. אין ספק שנצטרך להתחזק לליגת האלופות, אבל יש מספיק אנשים במועדון הזה שיעשו את העבודה".

איתן טיבי: "אני מאוד שמח. בשנה שעברה גם אני וגם קרלוס היינו די חדשים, השנה שיתוף הפעולה שלנו נהיה טוב יותר. חואן פאבלו עזר לנו מאוד למערך האחורי, גם עומרי בן הרוש עזר".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים זכייה באליפות. צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס, ברני ארדוב
החגיגות בעיצומן/ברני ארדוב, צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס
מיטש גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב חוגג. ברני ארדוב
לחיים. מיץ' גולדהאר לוגם מיין הניצחון/ברני ארדוב
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג עם החברים. ברני ארדוב
יש ערימה של חבר'ה על הדשא/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully