וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו: "שברנו הרבה מאוד מחסומים בשנתיים האחרונות"

מכבי ת”א בעננים, בקבוצה יצרפו מגן-בלם זר. ייני: ”לאט לאט אני מוסיף אקסטרה, כבשתי גול של נחישות, לא גול של חלוץ”

one

מכבי תל אביב שיחזרה אמש (שני) את הניצחון על מכבי חיפה מהסיבוב הראשון בקרית אליעזר עם 1:3 מרשים בבלומפילד, כשניצלו את הרחקתו של סארי פאלח עם פתיחת המחצית השנייה, בדרך לאחד הניצחונות הכי גדולים של הקבוצה בשנים האחרונות.

עם שריקת הסיום נשארו כל שחקני הסגל ואנשי הצוות המקצועי לחגוג עם אוהדי הקבוצה ונותרו עמם דקות ארוכות על כר הדשא, כאשר יחד עם השחקנים היה גם ליאם פריצה, בנו של ראדה, שהסתובב עם דגל שבדיה ענקי, לקול מחיאות הכפיים של האוהדים. פריצה האב היה בין הבולטים על כר הדשא, ואף הבקיע שער רביעי ברציפות, כאשר גם ערן זהבי, ברק יצחקי וקרלוס גרסיה קיבלו מחמאות, כשמעל כולם היה מהראן ראדי שהיה המצטיין במגרש, עם שני בישולים נהדרים והמון נוכחות ודומיננטיות. ראדי, שמוערך מאוד על ידי ראשי המועדון, קיבל לאחרונה הצעה לשדרוג והארכת חוזהו שמסתיים בסוף העונה הנוכחית, ונראה כי הצדדים יאריכו את התקשרותם במספר עונות נוספות.

בצוות המקצועי ממשיכים לחפש שחקני רכש חדשים לקראת פתיחת חלון ההעברות של ינואר, שיפתח ביום חמישי הקרוב. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, ינסה המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף, לצרף את החלוץ איתי שכטר, תוך ניצול מצבה הכלכלי הרעוע של הפועל תל אביב. שכטר מועמד למכבי תל אביב בנוסף לחלוצים אחרים ששמם עלה, דוגמת עדן בן בסט או תומר חמד. בצוות המקצועי צפויים לצרף בקרוב מאוד גם שחקן הגנה חדש, ככל הנראה זר, שיכול לשחק במספר תפקידים בחלק האחורי.

משה לוגסי חתם על הארכת חוזהו במכבי תל אביב לשנתיים נוספות, כשבמקביל הגיע המועדון לסיכום עקרוני עם בית"ר ירושלים על השאלתו עד לסיום העונה. לאתר הרשמי של מכבי תל אביב אמר לוגסי: "אני יוצא להשאלה על מנת לצבור דקות משחקף לעזור לבית"ר להשיג את המטרות שלה ולחזור למכבי שחקן חזק וטוב יותר".

1:3 למכבי ת"א על מכבי חיפה, הפער מבאר שבע: 6 נקודות

חוזהו של ברק יצחקי יוארך? "רק הוא יכול לכבוש שער כזה"

פאולו סוזה הילל: "יראו את השער של יצחקי בכל אירופה"

הבן של ראדה פריצה עם דגל שבדיה, לצד עומרי אלטמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
גם הוא שותף לחגיגה. ליאם פריצה/ברני ארדוב

"זה לא קרה כבר הרבה זמן שניצחנו בליגה פעמיים את מכבי חיפה באותה עונה", אמר הקפטן שרן ייני בסיום. "יהיו כנראה עוד משחקים נגדם בהמשך, אבל זה היה משחק מאוד חשוב, והטיימינג של הניצחון הזה ושלוש הנקודות חשובים מאוד ועכשיו אנחנו כבר חושבים על המשחק הבא בקרית שמונה, כי זה משחק חשוב מאוד".

ייני נשאל האם זה הניצחון הכי גדול של קבוצתו העונה והשיב: "אנחנו מאוד מבסוטים מהניצחון הזה. אנחנו יודעים שהרצינות וההכנה שלנו לכל משחק, זה מה שעושה בינתיים את העונה. יש הרבה משחקים קשים במהלך הדרך ואנחנו מצליחים לפצח אותם וזה חשוב שנמשיך לעבוד על זה. הצוות מכין אותנו כל הזמן ואני מקווה שנמשיך להביא את התוצאות".

הקפטן הצהוב שכבש אמש את שער הליגה הראשון שלו העונה, התייחס להסתגלות שלו בעמדת המגן: "אני תמיד עושה את ההוראות שהמאמן נותן לי. בעונה שעברה כעסו עליי על זה שאני התקפי מדי. כשאתה מתחיל תפקיד שהוא יחסית חדש, כי אני משחק בו רק שנתיים, אז קודם כל כמגן אתה עושה את מה שצריך מבחינה הגנתית. עושים סגירות ויודעים איפה לעמוד. לאט לאט אתה מוסיף את האקסטרה ואני מרגיש מאוד בנוח. גם אם ארצה לעלות בכל התקפה והמאמן יגיד לי לא, אז אשאר מאחור. לגבי הגול היום, זה גול של נחישות, זה גול של מגן, לא גול של חלוץ".

ייני התבקש להתייחס לכך שכמעט ואין למכבי תל אביב מתחרות העונה: "התקשורת בארץ מאוד רוצה לדבר על אליפות וכו'. גם בעונה שעברה הרגשנו ככה. אנחנו בעמדה טובה מאוד לאליפות ואנחנו מודעים לזה. בכל זאת חושבים ממשחק למשחק, כי אם נחשוב רחוק מדי ולא נתרכז במה שקורה עכשיו, לא נצליח להשיג תוצאות טובות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"בעונה שעברה כעסו עליי שאני התקפי מדי". שרן ייני/ברני ארדוב

"שום ניצחון לא מובן מאליו ולא משנה נגד מי", הוסיף יואב זיו, ששוב פתח בהרכב. "אנחנו מתייחסים במלוא הרצינות והכבוד למכבי חיפה, בתור מועדון גדול וקבוצה מצויינת, אבל לכל משחק אנחנו מתכוננים באופן פרטני. אני מסכים שהניצחון הזה הוא סוג של הצהרת כוונות, כי ניצחנו את אחת הקבוצות הטובות בליגה. שברנו הרבה מאוד מחסומים בשנתיים האחרונות. זה התחיל בעונה שעברה בקרית אליעזר והניצחון בטדי, ואני מקווה שזה רק ימשיך".

זיו נשאל האם האמין בתחילת העונה שיגיע בשלב כזה לפער של 17 נקודות ממכבי חיפה ו-19 מהפועל תל אביב וענה: "לא. זה פער באמת גדול, אבל אנחנו באים לעשות את העבודה שלנו בכל שבוע ולא רק במשחקים נגד הגדולות. אם נקל ראש במשחק מול קרית שמונה בשבוע הבא, אז הפער יצטמצם ואנחנו עלולים לשלם על כך".

המגן הוותיק שחזר לאחרונה בהרכב התייחס לכך שהניצחון מחזק עוד יותר את כוח ההרתעה של המועדון: "אני חושב שזה רק מוסיף לכוחההרתעה שלנו. כוח ההרתעה הזה קיים. קבוצות באות ויודעות שהן הולכות לשחק נגד קבוצה חזקה ולזה רק מוסיף ושומר עלינו. ברגע שנוריד קצת את הרגל מהגז ונאבד משחק או שניים, נלך אחורה ואנחנו לא רוצים שזה יקרה".

זיו הצטרף כמובן למתמוגגים משער המספרת של ברק יצחקי ואמר: "ראיתי המון גולים כאלה, אבל זה לא מוריד כהוא זה מהגול הזה. ברק זה שחקן שעושה את הדברים האלה בכל אימון וכמה כיף לראות שהוא עושה את זה גם במשחק".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
"זה רק מוסיף לכוח ההרתעה שלנו". יואב זיו/ברני ארדוב
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully