וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תנסה לצרף את איתי שכטר

במועדון מעוניינים להתחזק בעמדת החלוץ לקראת המשך הליגה האירופית וינסו לנצל את המצוקה הכלכלית של האדומים. סוזה עדיין מתלבט לגבי המערך שיפתח מול מכבי חיפה

חלון ההעברות של ינואר ייפתח בהמשך השבוע ובמכבי תל אביב כבר הצהירו כי יש בכוונתם לצרף שחקנים חדשים לחיזוק הקבוצה. בקרית שלום מתכוננים כעת לקראת המשך מאבק האליפות בליגת העל וכן סיבוב הנוקאאוט של 32 האחרונות בליגה האירופית בחודש פברואר ולוואלה! ספורט נודע כי אחד השמות החמים ברשימה של המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף, הוא החלוץ איתי שכטר, שחקנה של היריבה העירונית הפועל תל אביב.

איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מאדום לצהוב? שכטר/ברני ארדוב

במכבי תל אביב ינסו לנצל את חלון ההזדמנויות שנוצר ואת המצוקה הכלכלית אליה נקלעו האדומים, כדי לצרף את החלוץ המוכשר. כפי שפורסם בוואלה! ספורט ביום שישי, פנו גורמים בהנהלת הפועל למספר סוכנים בכדי למצוא קבוצה שתקלוט את שכטר וגם החלוץ עצמו התבטא לאחרונה באוזני מקורביו כי הוא מדוכא מהיחס של התקשורת ושל אוהדי הפועל תל אביב כלפיו.

הצהובים מחפשים לצרף בינואר שניים או שלושה שחקנים בעמדות של מגן, קשר וחלוץ. כרגע יש לצהובים משבצת אחת פנויה של זר ובמידה וצירופו של שכטר אכן יצלח, יחפשו קרויף והמאמן פאולו סוזה שחקן זר לעמדת המגן או הקישור.

ג'ורדי קרויף, מנהל ספורטיבי מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
חושבים קדימה. קרויף/יוסי ציפקיס

הקבוצה תערוך ביום ראשון בבוקר את האימון המסכם לקראת המשחק המסקרן נגד מכבי חיפה ביום שני בבלומפילד. בעקבות תוצאת התיקו של הפועל באר שבע, תוכל האלופה להגדיל את הפער בצמרת לשש נקודות עם ניצחון על הירוקים. המאמן סוזה יחסר את מונס דאבור שמחלים מפציעה בברכו וכן את טל בן חיים שסובל מקרע קטן ברשתית העין ונצטווה למספר ימי מנוחה. המאמן הפורטוגלי מתלבט עדיין לגבי המערך איתו יפתח במשחק, כאשר הוא שוקל שתי אופציות שונות, של שלושה שחקני הגנה וקישור מעובה, או ארבעה שחקנים בחלק האחורי ושלישייה בקישור ושלישייה בהתקפה.

הנהלת המועדון הודיעה כי היום (ראשון), החל מהשעה 12:00 תחל מכירת הכרטיסים למשחק הביתי נגד באזל במסגרת שלב הנוקאאוט בליגה האירופית. בקבוצה החליטו להוזיל את המחירים עבור בעלי המנויים, כאשר מחירי הכרטיסים ינועו בין 100-150 ש"ח ביציעים הרגילים 10-11-7-8-13-2.

פאולו סוזה, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עדיין שוקל את ההרכב לקראת חיפה. סוזה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully