וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: איתי שכטר רוצה לעזוב

החלוץ מתוסכל מהיחס של המועדון, שמחפש לו קבוצה חדשה, ואף התעמת עם אוהד באימון לפני שבת (ש', 17:00, ספורט 1)

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 121. הפועל תל אביב מובילה 33:54 בניצחונות ועוד 34 משחקים נגמרו בתיקו.

* כשמכבי פתח תקוה מארחת, היא מובילה 24:25 בניצחונות ועוד 14 משחקים לא הוכרעו (אבל הפרש השערים הוא 77:80 להפועל תל אביב).

* הניצחון האחרון של הפועל תל אביב על מכבי פתח תקוה בחוץ היה ברמת גן, באוקטובר 2010.

* בעיר פתח תקוה הפועל תל אביב לא ניצחה את הלוזונים מאז אפריל 2009.

* שלושת ניצחונות החוץ האחרונים של הפועל תל אביב על מכבי פתח תקוה היו בתוצאה 1:2.

* זה בסך הכול הביקור השלישי בהיסטוריה של האדומים במושבה במסגרת הליגה. יש להם שם הפסד (למכבי פתח תקוה) וניצחון (על הפועל פתח תקוה).

* כבר חודשיים שהפועל תל אביב סופגת לפחות שער במשחק (מאז הניצחון על עכו במחזור השמיני).

* מכבי פתח תקוה קיבלה רק פנדל אחד העונה וריינשרייבר עדיין לא שרק לפנדל העונה. אז אולי סוף סוף לא יהיה פנדל נגד הפועל תל אביב, אחרי שבעה פנדלים נגדה בשבעת המשחקים האחרונים.

לאתר דריבליסט

ייטב לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
"אי אפשר להגיע לכל כך הרבה מצבים ולא לנצח משחק כזה". ייטב לוזון/קובי אליהו

מפתחות והכנות

מכבי פתח תקוה:

הפסד לבית"ר ירושלים או לא, ייטב לוזון וקובי רפואה לא מתכוונים לשנות את ההרכב. הסיבה: בצוות המקצועי טוענים שלמרות ההפסד בטדי, הקבוצה גילתה עליונות, לפחות במחצית הראשונה. זה אומר שרועי דיין הפצוע יחזור לסגל, אבל לא להרכב, שדיא סבע ימשיך להיות הבאנקר של צמד המאמנים ו-ויקטור מרעי שעושה בעיקר עבודת הגנה יהיה החלוץ היחיד. במהלך השבוע ערך הצוות המקצועי אסיפות שהתמקדו במשחק מול בית"ר ירושלים. במהלך השבוע נערכה אסיפה לקראת הפועל תל אביב, בה הקרין הצוות המקצועי את ההפסד לבית"ר ירושלים. "הגענו להמון מצבים, ואם כקבוצת תחתית אנחנו לא מנצלים את ההזדמנויות האלה, נספוג ונפסיד", אמרו לוזון ורפואה. "אי אפשר להגיע לכל כך הרבה מצבים ולא לנצח משחק כזה".

במועדון מחפשים כעת בעיקר חלוץ זר ומנסים לשכנע את ניקולה קומאזץ הסרבי לנחות להתרשמות. אתמול, לאחר בחינה של רשימת המועמדים לתפקיד הבלם, הוחלט במועדון לרדת, לפחות באופן זמני, מאיציק כהן. הסיבה: במועדון טוענים כי אם לא ימצא בלם בכיר ששיחק הרבה דקות מתחילת העונה, הם יעדיפו את ניצן דמארי, שחקן בית, לצידו של איבן הרצג. שמותיהם של הבלמים מתן בראשי, ריף פרץ ובויאן מרקוביץ' עלו, אבל במועדון לא ממהרים לקבל החלטה בטענה שהקבוצה זקוקה יותר לשחקן התקפה. "כדי להשאיר את הקבוצה בליגה, אנחנו חייבם להתחיל להבקיע. יש לנו שחקני התקפה טובים, אבל ננסה להביא חלוץ שמסוגל לספק מספרים גדולים", אמרו. כזכור, עמוס לוזון מוכן לקלוט כל שחקן שייפלט מהסגל של מכבי חיפה: שלומי אזולאי, דינו אנדלובו או חן עזריאל, אך רובם לא רוצים לשחק בקבוצה. "רק מי שרוצה באמת לשחק אצלנו יגיע. מי שלא רוצה לשחק, שימשיך לשבת ביציע", אמרו במועדון.

עומר גולן ממתין לתוצאות הבדיקה שעבר, בתקווה שלא גמר את העונה. מצב כזה יכול להביא אותו לחשוב על פרישה מכדורגל, אם כי במועדון מקווים ומאמינים שיחזור תוך מספר שבועות למגרשים. כפי שפורסם בשבוע שעבר, שחקני הקבוצה טרם קיבלו את משכורות חודש נובמבר. במועדון הודיעו לשחקנים שהשבוע אמור להתקבל תשלום נוסף ממכבי תל אביב עבור טל בן חיים, ולכן הכסף יעבור בקרוב. בלי קשר, עמוס לוזון מנסה לקדם את עסקת עומר דמארי, על מנת להגדיל את תזרים המזומנים של המועדון.

שחקן הפועל תל אביב, איתי שכטר. ברני ארדוב
טעה כשחזר לארץ? איתי שכטר/ברני ארדוב

הפועל תל אביב:

הפועל תל אביב תנסה לצאת מהמשבר המקצועי הפוקד את הקבוצה. האדומים ניסו השבוע הכל בכדי להרגיע את המערכת שגעשה אחרי שלושה הפסדים רצופים, אך ללא הצלחה רבה. רק אתמול החריף העימות בין העמותה והדירקטוריון לבין הבעלים חיים רמון על רקע הבעיות הכלכליות של המועדון, והיום נרשם עוד עימות מכוער בין החלוץ איתי שכטר לבין אחד האוהדים במתחם האימונים, ונראה כי רק ניצחון מחר יהיה התרופה הטובה ביותר להרגעת הרוחות.

חשוב לציין, כי הרקע לעימות בין רמון לעמותה הוא בעיקר על הגירעון המיידי, שנע בין חמישה לשישה מיליון שקלים, שבגללו רוצה הנהלת הקבוצה למכור את עומר דמארי. העמותה מצידה מבקשת מרמון לממש את הערבויות בבקרת התקציבים, וגם אם תמכור את דמארי תביא רכש נוסף במקומו, דבר שכרגע לא בתכניותיו של רמון. בשל אותן בעיות כספיות, הנהלת הקבוצה מעוניינת גם להיפטר מחוזהו הגבוה של איתי שכטר, וכבר פנתה לסוכנים בארץ במטרה למצוא לו קבוצה. באותו עניין נפגש אתמול אבי נמני עם השחקן, והבטיח לו לבדוק עבורו אופציות באירופה ובעיקר בצרפת.

כרגע אין שום הצעה על שכטר שגם בודק אופציות בהולנד. עם או בלי קשר לרצונות של הנהלה, נראה כי משהו לא טוב קורה בין שכטר למועדון האדום. החלוץ התבטא מספר פעמים באוזני מקורביו כי הוא מעוניין לעזוב את הקבוצה, וכי עשה טעות שחזר ארצה. שכטר אמר באותן שיחות כי הוא מדוכא מהיחס של התקשורת כלפיו וגם של אוהדי הפועל, ולכן יהיה מוכן אפילו לעבור לקבוצה אחרת באירופה גם אם ייפגע כספית.

בתוך כך, בתקשורת הרומנית פורסם הבוקר שהפועל תל אביב מעוניינת בחלוץ הניגרי דריק אוגבו (23), שחקנה של קלוז'. אוגבו המכונה "צ'וקה" כבש העונה ארבעה שערי ליגה ב-13 הופעות. בשנתיים האחרונות שיחק בלובן הבלגית ולפני כן באום סלאל הקטארית.

שכטר עצמו לא יהיה כשיר למשחק, וכמוהו גם זאב חיימוביץ' ובריאן חרסיסיץ' לא ישחקו בשל פציעות.

שמוליק מלול שחקן מכבי פתח תקוה לפני בן בן יאיר שחקן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
הפך לאחד השחקנים הבטוחים בהרכב. שמוליק מלול/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

שמוליק מלול: מכבי פתח תקוה

בשנה א' ללימודי כלכלה נוהגים המרצים ללמד על חשיבות מבחן "עלות מול תועלת". מבחן שמלמד אותנו טוב יותר מכל את כדאיות העסקה. שמוליק מלול הגיע בתחילת העונה כמגן שמאלי אלמוני מטוברוק. בפתח תקוה היו סבורים שהוא לא יראה דשא, אבל מתחילת העונה הוא הפך לאחד השחקנים הכי בטוחים בהרכב. בית החרושת לשחקנים של בית"ר טוברוק ייצר לפתח תקוה גם את דיא סבע, ויקטור מרעי, אלרואי כהן ודור מלכה (תאמינו או לא, כולם שיחקו שם). וזה בטח לא הסוף. השאלה אם זה מספיק כדי להישאר בליגה.

הפועל תל אביב: יורחן קולין

מלבד העובדה שהגנת הפועל לא מפסיקה לספוג שערים, קשה לאוהדי הקבוצה לשכוח את תצוגת הנפל של הבלם ההולנדי לפני שבועיים בדוחא מול בני סכנין. מחר, כדי לחזור למסלול הניצחונות, האדומים יקוו להימנע מספיגה וכדי שזה יקרה הם יהיו חייבים את קולין ביכולת הרבה יותר טובה ממה שהראה עד כה.

יורחן קולין שחקן הפועל תל אביב מורחק. ברני ארדוב
חייב להשתפר. קולין/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

מכבי פתח תקוה: צחי גיגי, נאור פסר, איבן הרצג, ניצן דמארי, שמוליק מלול, זיטו, מרואן קבהא, דיא סבע, דני פרדה, פדרו גלבאן, ויקטור מרעי.

הפועל תל אביב: דני עמוס, ליאור לוי, אוראל דגני, יורחן קולין, שמעון הרוש, לוקאס סאשה, שי אבוטבול, גילי ורמוט, רמזי ספורי, ישראל זגורי, עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully