וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

#דירוג_וואלה, מקום 20-11

פרויקט מיוחד: כל שחקני הליגה תחת זכוכית מגדלת. והפעם: שליטה מוחלטת של מכבי תל אביב, אחד המגנים המוכשרים בארץ והמועמד להיות הרכש הזר של העונה

מסורת חדשה נפתחה בוואלה! ספורט: דירוג מקיף של כל שחקני ליגת העל. לשם ביצוע הדירוג, פנינו לעיתונאים מוואלה! ספורט וממדורי הספורט האחרים, למאמנים וכדורגלנים. חלקם ביקשו לעשות זאת בעילום שם.

מי דירג? (לרשימת 36 המצביעים בפרויקט)

הדירוג ייחשף מהסוף להתחלה כמובן, ובכל יום תגלו עוד כמה מקומות בדירוג.

איך דירגנו? 36 המצביעים דירגו כל שחקן מ-1 עד 10, לפי התרשמות הכללית מהשחקן. חשוב לציין: זהו לא ציון שליש ולא ניסינו לגלות מי השחקן שנותן את העונה הכי טובה בליגה אלא מי השחקן הכי טוב בליגה נכון לעכשיו. כמובן שהדירוג מושפע מהיכולת הנוכחית של השחקן, אבל לא רק. מן הסתם, שחקנים שלא נחשפו יותר מדי העונה הושפעו מכך, ושחקנים שפספסו דקות משחק רבות גם הושפעו. נותר רק לאחל לכל השחקנים, שבדירוג הבא נמצא אותם במקום טוב יותר.

מי בדירוג? שחקנים ששיחקו מעל לדקה בליגת העל, נכון לתחילת הדירוג - שהתבצע לאחר המחזור ה-14 (קיבלתם גם שני בונוסים בדמות ויאם עמאשה וחן עזריאל, שלא שיחקו העונה אבל נכנסו לדירוג בגלל סקרנותנו לראות כמה נזק גרמה העובדה שהם יובשו עד כה). בסך הכול - 292 שחקנים.

חושבים שצדקנו? שטעינו? שהגזמנו? זה המקום להחמיא ולבקר. כל שצריך לעשות זה לכתוב את תגובתכם באחת הרשתות החברתיות, עם ההאשטאג הרשמי של הדירוג, #דירוג_וואלה, והתגובות המובחרות יועלו ויוצגו באתר.

והיום: הגענו ל-20 השחקנים הכי טובים בליגת העל (כל הנתונים נכונים ל-7.1, 11:00).

בחזרה לפירמידה - לעמוד הראשי של הדירוג

מקומות 30-21

מקומות 40-31

מקומות 50-41

מקומות 75-51

מקומות 100-76

מקומות 150-101

מקומות 200-151

מקומות 292-201

המדרגים

נתונים: דריבליסט

* מחר (רביעי) מגיעים ל-10 הראשונים בדירוג, שייחשפו בצורה חגיגית בזה אחר זה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

20. רובן ראיוס, קשר, מכבי חיפה: 6.87

העונה: 15 משחקים, 1,303 דקות, 4 שערים, 3 בישולים

אם יש מישהו שמצליח להראות משהו בעונה החשוכה של מכבי חיפה, זה הספרדי. אמנם נעלם לפרקים, אבל כשהוא עירני, הוא עושה דברים נפלאים ארבעה שערים ושלושה בישולי ליגה כבר יש, וגם באירופה הוא נהנה ממאזן חיובי מאוד. לצערו ולצער מכבי חיפה, גם הכישרון העצום שברגליים שלו, לא מצליח לגרום לנחת למועדון הירוק. בינתיים.

19. ז'רקו קוראץ, חלוץ, הפועל חיפה: 6.91

העונה: 16 משחקים, 1,345 דקות, 9 שערים, 1 בישול

אפשר כבר להגדיר את החלוץ הנפלא כמועמד ראשי לרכש העונה. היה מעורב ישיר ב-50% מהשערים של הקבוצה של שלומי דורה, ולא נראה שזה ייפסק בקרוב. ההשפעה שלו על המשחק עצומה, והוא הראה שהוא יכול לכבוש כמעט מכל מצב. ברגל, בראש, בוולה, בדחיקה. מברוק גדול ליואב כץ, שלומי דורה וכל מי שמעורב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

18. מהראן ראדי, קשר, מכבי תל אביב: 6.91

העונה: 14 משחקים, 1,006 דקות, 1 גול, 5 בישולים

דאגנו לכמות הדקות, דאגנו למספרים שנעלמו קצת. אבל גם אמש ראדי הוכיח שהכול בעלייה, והנה, אפילו הנתונים חוזרים לכשהיו. אמנם הדירוג התבצע לפני הקונצרט האישי שלו מול מכבי חיפה, אבל ראדי חי וקיים. הכושר, החוסן, הדיוק במסירות והדחיפה קדימה – יש בקשר הזה כל מה שאפשר לבקש, וכנראה שג'ורדי בדרך לבקש עוד כמה שנים של זוגיות.

17. דור מיכה, קשר, מכבי תל אביב: 6.93

העונה: 12 משחקים, 489 דקות, 1 שער, 4 בישולים

פציעה ורוטציה גרמו לו לרדת בכמות הדקות באופן משמעותי, אבל שימו לב ליחס: 5 שערים במעורבות ישירה שלו ב-489 דקות משחק בלבד. מרשים. מיכה הוא אחד השחקנים הכי מוכשרים במכבי תל אביב, והמשימה שלו תהיה קשה – להוכיח את זה לפאולו סוזה, שבוע אחר שבוע.

16. אופיר דוידזאדה, מגן, הפועל באר שבע: 6.94

העונה: 14 משחקים, 1,216 דקות, 1 בישול

רק צריך לקוות שהפציעה לא תפריע לנסיקה. המגן השמאלי של הפועל באר שבע נתן עוד קפיצת מדרגה העונה. הדהירות באגף מסתיימות לרוב בהגבהות מסוכנות – וכולנו יודעים עד כמה זה מצרך נדיר במחוזותינו. אז אם הבריאות תהיה 100%, כך כנראה גם הסיכוי שלו להיות המגן השמאלי הבכיר בהיררכיה של נבחרת ישראל.

15. אנתוני נווקאמה, חלוץ, הפועל רעננה: 6.97

העונה: 13 משחקים, 1,068 דקות, 3 שערים, 1 בישול

הפועל רעננה קצת דועכת, אבל כל מי שחזה בחלוץ הגמלוני הזה עד כה, מבין שמדובר בכלי שלא יישאר אצל אשר אלון זמן רב. הקבוצות הבכירות כבר פוזלות לעבר הטאלנט, שבלי להבין איך יכול להשאיר כל בלם מאחור. גם הבעיטות מצוינות, וכפי שכבר אמרנו – חומר למחשבה לכל קבוצה מובילה בליגת העל. מה שבטוח, ולמרות האופי ההגנתי של מאמנו, צריך לשפר את המספרים.

14. גל אלברמן, קשר, מכבי תל אביב: 7.12

העונה: 12 משחקים, 927 דקות, 1 שער

באמת שחשבנו שזה כבר לקראת הסוף. אבל גל אלברמן, שהחל בעונה שעברה בקאמבק אישי, ממשיך אותו ומביא אותו לשיא העונה. הקשר האחורי של הצהובים נמצא בתקופה נהדרת. הוא נראה חזק יותר מאי פעם, ומביא את האחריות ואת הגליצ'ים שהיו פעם. כבונוס, הוא גם כובש, וזה באמת נדיר.

13. מונס דאבור, חלוץ, מכבי תל אביב: 7.16

העונה: 11 משחקים, 568 דקות, 4 שערים, 1 בישול

לא קיבל יותר מדי דקות העונה, גם בגלל הרוטציה וגם בגלל הפציעה, אבל מחזיר ביעילות המדהימה שאפיינה אותו גם בעונה שעברה. חוש המיקום הפנטסטי שלו סייע אז לכבוש כל 148 דקות משחק, והעונה מרשית כל 142 דקות (מקום שלישי בקבוצה – השניים הראשונים עוד לפנינו). גם בנבחרת הצעירה הראה שמדובר באחד מחלוצי העתיד של ישראל, ובאמת, פשוט לא ברור איך פאולו סוזה מצליח לחלק את הדקות בין כל כל הרבה אופציות.

12. טל בן חיים, חלוץ, מכבי תל אביב: 7.18

העונה: 13 משחקים, 785 דקות, 4 שערים, 4 בישולים

הנה, למשל, עוד אחת מהן. למרות הכישרון הרב שכבר ידעו שיש לו, קפיצת המדרגה שעשה טב"ח בהשתלמות הקצרה בקרית שלום מלמדת המון על ההבדל שבין מכבי תל אביב לשאר מועדוני הליגה. הצהובים לקחו את הפרא שבו וניווטו אותו בעיקר לטוב. מבחינת מעורבות ישירה בשערי ליגה – בן חיים אחראי לפגישה עם הרשת כל 98 דקות עם גול או בישול. תארו לכם מה היה קורה אם היה היום בהפועל תל אביב.

11. סיראז' נאסר, קשר, הפועל באר שבע: 7.19

העונה: 16 משחקים, 1,052 דקות, 6 שערים, 1 בישול

כמה נאסר חשוב להפועל באר שבע העונה? הוא כבש בשישה משחקים שונים, בשישה באר שבע ניצחה. מתוך עשרת המשחקים שבהם נאסר לא כבש, בשישה באר שבע לא ניצחה. עד כאן לתשומת לבו של הקורא אלישע לוי; SN7 גם הראה העונה כמה הוא עבד על הבעיטות החופשיות, והוא הפך למסוכן גם מטווחים שלא תמיד נראים מסוכנים. העובדה שהוא לא באנקר בהרכב מעידה על חוזקה הנוכחי של הפועל באר שבע. עד כה, נאסר הוא תגלית העונה או פריצת העונה. שתי ההגדרות מתקבלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully