וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

#דירוג_וואלה: מקומות 75-51

הפרויקט המיוחד של וואלה! ספורט כבר עמוק בטופ 100. והפעם, הדעיכה של קפטן מכבי חיפה, ההידרדרות של צוצאליץ’, ואיפה ברק בדש, פדרו גלבאן, עומרי אלטמן וישראל זגורי? מפה אינטראקטיבית גם בפנים. מצפים לתגובות שלכם

מסורת חדשה נפתחה בוואלה! ספורט: דירוג מקיף של כל שחקני ליגת העל. לשם ביצוע הדירוג, פנינו לעיתונאים מוואלה! ספורט וממדורי הספורט האחרים, למאמנים וכדורגלנים. חלקם ביקשו לעשות זאת בעילום שם.

מי דירג? (לרשימת 36 המצביעים בפרויקט)

הדירוג ייחשף מהסוף להתחלה כמובן, ובכל יום תגלו עוד כמה מקומות בדירוג.

איך דירגנו? 36 המצביעים דירגו כל שחקן מ-1 עד 10, לפי התרשמות הכללית מהשחקן. חשוב לציין: זהו לא ציון שליש ולא ניסינו לגלות מי השחקן שנותן את העונה הכי טובה בליגה אלא מי השחקן הכי טוב בליגה נכון לעכשיו. כמובן שהדירוג מושפע מהיכולת הנוכחית של השחקן, אבל לא רק. מן הסתם, שחקנים שלא נחשפו יותר מדי העונה הושפעו מכך, ושחקנים שפספסו דקות משחק רבות גם הושפעו. נותר רק לאחל לכל השחקנים, שבדירוג הבא נמצא אותם במקום טוב יותר.

מי בדירוג? שחקנים ששיחקו מעל לדקה בליגת העל, נכון לתחילת הדירוג - שהתבצע לאחר המחזור ה-14 (קיבלתם גם שני בונוסים בדמות ויאם עמאשה וחן עזריאל, שלא שיחקו העונה אבל נכנסו לדירוג בגלל סקרנותנו לראות כמה נזק גרמה העובדה שהם יובשו עד כה). בסך הכול - 292 שחקנים.

חושבים שצדקנו? שטעינו? שהגזמנו? זה המקום להחמיא ולבקר. כל שצריך לעשות זה לכתוב את תגובתכם באחת הרשתות החברתיות, עם ההאשטאג הרשמי של הדירוג, #דירוג_וואלה, והתגובות המובחרות יועלו ויוצגו באתר.

והיום: הגענו ל-75 השחקנים הכי טובים בליגת העל (כל הנתונים נכונים ל-31.12, 12:00).

בחזרה לפירמידה - לעמוד הראשי של הדירוג

מקומות 100-76

מקומות 150-101

מקומות 200-151

מקומות 292-201

המדרגים

נתונים: דריבליסט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

75. חאלד חלאיילה, קשר, בני סכנין: 5.59

החזיקו חזק: רק שישה צהובים לגרזן הקשוח ב-14 משחקים העונה. חאלד, תתעורר. וברצינות: עונה טובה מאוד לקשר, כמו לכל החבר'ה מסכנין.


74. עלי עוסמאן, מגן, בני סכנין: 5.60

העונה שעברה היתה המשך של דעיכה ארוכה. אבל העונה זה סיפור אחר, ובסכנין אומרים שעוסמאן נמצא בכושר שבו היה לפני שיצא למכבי חיפה.


73. סארי פלאח, בלם, מכבי חיפה: 5.61

העונה שעברה נגמרה בגלל פציעה קשה למראה, אבל העונה חזר לעצמו, וגם במרכז הגנה צפוף על הנייר (קינן, צוצאליץ', פיליאבסקי) הצליח להתברג לעמדה של בלם פותח. יש עתיד.

שחקני הפועל עכו חוגגים עם גיא דיין. מגד גוזני
שחקני הפועל עכו חוגגים עם גיא דיין/מגד גוזני

72. גיא דיין, קשר, הפועל עכו: 5.61

תמיד מאיים, תמיד מסכן וזה עוד לפני שהכיפה עלתה אל הראש. שני שערים ב-14 הופעות, ולפי הדירוג שלנו לפחות מדובר בשחקן השלישי הכי טוב בהפועל עכו.


71. אדין צוצאליץ', בלם, מכבי חיפה: 5.63

אחד משלושת הבלמים הכי טובים בליגה בעונה שעברה בהידרדרות גדולה מאוד. ההגנה החיפאית פחות יציבה ויותר חדירה, וצוצאליץ' עשה טעויות כמעט בכל הופעה על המגרש.


70. שיר צדק, בלם, עירוני קרית שמונה: 5.64

ההגנה של בכר עומדת טוב, אבל בקרית שמונה מחכים שהקפטן יחזור מהפציעה הקשה. רק ארבע הופעות ו-298 דקות העונה.

גל ניר שוער רמת השרון. ברני ארדוב
גל ניר שוער רמת השרון/ברני ארדוב

69. גל ניר, שוער, הפועל רעננה: 5.65

על מה נכתוב כאן – על היכולת המשתפרת והאמינה (להוציא טעויות ספורות מול מכבי תל אביב) או על היותו מבזבז הזמן הבכיר של הכדורגל הישראלי? גם וגם. אבל אף אחד לא ייקח מניר חודשים מעולים בין הקורות של מנחם קורצקי.


68. אביתר אילוז, מגן/קשר, הפועל באר שבע: 5.66

12 הופעות, והופעות טובות. בכל פעם מחדש אילוז קיבל חבר שאמור היה לתפוס את עמדת המגן הימני, עמדה אליה הגיע לפני 10 שנים די בטעות. מונטנגרו, ארגנטינה, פורטוגל ונתניה שלחו נציגות, ואיכשהו, למרות שבעיני רבים מהאוהדים והפרשנים מדובר בחוליה החלשה, אצל כל אחד מהמאמנים שעברו בבאר שבע אילוז סיים את העונה בהרכב.


67. חאמד גנאים, קשר, בני סכנין: 5.69

בנוער היה קשר במרכז המגרש, בבוגרים לרוב תפקד בכנף. העונה בלבול החזיר את גנאים לתפקיד הילדות, וזה עובד לסכנין מצוין. שלושה שערים ושני בישולים מתווספים למחמאות.


66. דיא סבע, קשר, מכבי פתח תקוה: 5.70

כישרון גדול, וכבש שלושה שערים יפים העונה (מלך השערים של הקבוצה בצוותא עם גלבאן). מאזן ההופעות (רק 5 בהרכב מתוך 14) מראה שעדיין לא סומכים עליו להוביל, אבל אם במכבי פתח תקוה חולמים על ליגת העל בעונה הבאה, הם יהיו חייבים לשחק על סבע.

יניב קטן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יניב קטן שחקן מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

65. יניב קטן, קשר, מכבי חיפה: 5.72

כבר לא השחקן שפעם היה – וגם ביציע כבר יש קולות של חוסר סבלנות כלפיו – אבל את ההנהגה וראיית המשחק אף אחד לא ייקח לו. פתח ב-11 משחקים העונה מתוך 14 בהם שיחק, ובכמות הדקות עדיין בין המובילים בקבוצה. שלושה בישולים.

הגולש איתי לוי כתב בפייסבוק: המיקום של קטן קצת מחמיא לו. הביצועים שלו כמנהיג הרבה יותר טוב מביצועיו כשחקן.
במצבה של מכבי חיפה המנהיגות שלו חשובה.




64. גוסטבו בוקולי, קשר, מכבי חיפה: 5.80

פתח מצוין את העונה הנוכחית, ולמרות דעיכה יחסית בשבועות האחרונים, עדיין משחק על בטריות גם בגיל 35. אפילו תעודת זהות ישראלית כבר יש, לתשומת מאמן הנבחרת הבא של ישראל.


63. אברהם פאס, בלם, בני סכנין: 5.81

אחד הבלמים הכי טובים בארץ העונה, פתח בכל המשחקים של סכנין ומוביל את הקבוצה למקום השלישי גם בטבלה וגם בטבלת הספיגות. שקט, רגוע, פגיעה בול של בלבול.


62. לוטם זינו, קשר, הפועל באר שבע: 5.81

13 הופעות, 9 בהרכב, בישול אחד. רואים ומריחים שמשהו גדול עומד לפרוץ בבירת הנגב. כבר הרבה זמן שבאיזור חיוג 08 מסתובב דיבור על לוטם זינו. המסע הארוך של זינו בדרך להרכב עבר בין היתר בסנטנדר וגנק, נמשך בעונה נהדרת בקבוצת הנוער ונתקע קצת עם העלייה לקבוצה הבוגרת. העונה, דווקא אחרי שהובאו לעמדת הקשר האחורי שני שחקנים לא זולים (דג'אני ואראל) העסק התחבר לזינו שתפס מקום בהרכב של הפועל באר שבע והנבחרת הצעירה.

שחקן מ.ס אשדוד, רועי בקל. מגד גוזני
שחקן מ.ס אשדוד, רועי בקל/מגד גוזני

61. רועי בקל, קשר, מ.ס. אשדוד: 5.86

אחת ההפתעות החיוביות של העונה, מחזיק את מרכז המגרש של אשדוד ותרם גם שלושה שערים. מדורג לפני בוקולי וקטן, ובגלל שבשלב הזה של הפרויקט אין מקום לאי הבנות, אז ביקשנו מאחד המצביעים, אייל לחמן, להסביר: "לאורך שנים ארוכות אני רואה בבקל פוטנציאל להגיע לרמות הגבוהות. בעידן שבו מחפשים קשרי אמצע יותר מחלוצים לבקל יש את כל התכונות: טכניקה, מהירות והצטרפות לעומק. הוא קר רוח מול השער, יודע לכבוש. מאמנים לא סמכו עליו מספיק בעמדת הקשר האחורי וברמת השרון שיחק לעתים אפילו בימין. הדבר היחיד שעוצר את בקל מכדי לצאת לאירופה ולהיות ביברס נאתכו או בירם כיאל, אלו העוצמות הפיזיות. אבל בפרויקט של כמה חודשים הוא יצבור גם את אלו". אז מוצדק שהוא לפני בוקולי וקטן? "בקל בדרך להיות מה שהשניים האלה היו כל השנים בתפקידים הללו – מובילים בכדורגל הישראלי".


60. דדי בן דיין, מגן, בני סכנין: 5.91

עונה טובה מאוד למגן, שמפתיע את כולם וחוזר לעשות כמעט הכול בצד שמאל. שני שערים העונה, האחרון במספרת מרשימה מול הפועל תל אביב. חזר לחייך בסכנין, ובסכנין מחייכים בגללו.


59. גיא חיימוב, שוער, עירוני קרית שמונה: 5.97

חזר מקפריסין לצפון ישראל, וכבר מתייחסים אליו כאחד המנהיגים בקבוצה החדשה של איזי שרצקי. 15 משחקים, 17 ספיגות.


58. תומר סויסה, חלוץ, הפועל באר שבע: 5.98

אולי הוא לא כל כך מרוצה ממעמדו ברוטציה של אלישע לוי, ואולי בצדק. תראו: 265 דקות על המגרש, 4 שערים ובישול. לא תמצאו בליגת העל נתונים כאלה וניצול דקות מרשים שכזה. סופר סאב.

עומרי אלטמן מכבי תל אביב מול צחי גיגי שוער מכבי פתח תקוה עומר גולן. קובי אליהו
עומרי אלטמן מכבי תל אביב מול צחי גיגי שוער מכבי פתח תקוה עומר גולן/קובי אליהו

57. עומרי אלטמן, קשר, מכבי תל אביב: 5.98

שחקן פולהאם שמושאל למכבי לא ממש פרץ את החומות של פאולו סוזה, והאוהדים בצהוב עדיין מחכים להברקות שהבטיחו להם. ובכל זאת, כישרון ענק מסתתר ברגליים, ולכן הדירוג הגבוה.

56. מחמוד קנדיל, שוער, בני סכנין: 6.02

שבר שיא שוערים של בני סכנין, עם 462 דקות בלי ספיגה. וזה עוד עם פציעה במפשעה וזריקה לאחר כל משחק ומשחק. עוד שותף לדרך הנהדרת של הקבוצה הצפונית. 13 ספיגות לקבוצתו – מקום שלישי בליגה.

אלון תורג'מן שחקן מכבי חיפה חוגג. ברני ארדוב
אלון תורג'מן שחקן מכבי חיפה חוגג/ברני ארדוב

55. אלון תורג'מן, חלוץ, מכבי חיפה: 6.02

מלך השערים של מכבי חיפה, עם חמישה שערים. אמנם לא תואר שקשה לזכות בו לאור העונה הבצורה של הירוקים, אבל לאחרונה עשה קפיצת מדרגה והראה חוש כיבוש מפותח כשהוא קרוב לשער היריבה. כרגע – החלוץ המועדף על אריק בנאדו. הוסיף גם בישול לעסק.


54. ישראל זגורי, קשר, הפועל תל אביב: 6.04

עוד רכש נוצץ של הפועל תל אביב, אבל הניצוץ עדיין לא יציב. שלושה שערים ושני בישולים – כולל משחק נהדר בקרית שמונה – גרמו לרב"ש להחזירו להרכב, ועדיין, לא בכל משחק נותן את אותה התפוקה. מבחינת כישרון, בטוח שיוכל להגיע יותר גבוה, אבל כפי שרואים בדירוג הזה, העונה של הפועל תל אביב משפיעה על כל שחקניה.

ברק בדש שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
ברק בדש שחקן עירוני קרית שמונה/אדריאן הרבשטיין

53. ברק בדש, חלוץ, עירוני קרית שמונה: 6.05

התחיל לא טוב את העונה, והיה נראה שנגוע בתסמונת ה"שגריר החוזר". אבל בחודש האחרון חזר להיות בדש של לפני היציאה לאירופה, ועם שלושה שערים בשלושת המשחקים האחרונים, הכול נראה טוב יותר.

שחקן מכבי פתח תקוה פדרו גלבאן (ימין). ברני ארדוב
שחקן מכבי פתח תקוה פדרו גלבאן (ימין)/ברני ארדוב

52. פדרו גלבאן, קשר, מכבי פתח תקוה: 6.05

שער אחד חסר לארגנטינאי כדי להשתוות לג'ובאני רוסו בטבלת מלך השערים הזר של כל הזמנים, עם 70 הרשתות. גם העונה, בעונה נוראית של מכבי פתח תקוה, גלבאן נוצץ בקלות מעל היתר. מלך השערים (3) ומלך הבישולים (4). איזה שחקן נהדר. לא ברור איך בני יהודה נתנה לו ללכת. פשוט לא ברור.


51. טומיסלב פאיוביץ', בלם, הפועל באר שבע: 6.05

הפך את ההגנה של אלישע לוי לסלע – בדקות שהוא על המגרש באר שבע ספגה רק שלושה שערים מתוך עשרה. השילוב המצוין שלו ושל סוארס גרמו לקברניטי הנגב להבין שמרקוביץ' מיותר, והחיזוק כנראה יגיע במרכז המגרש. עם פאיוביץ' מאחור, באמת נראה שאין סיבה לדאגה.

  • עוד באותו נושא:
  • יניב קטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully