וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

#דירוג_וואלה: מקומות 100-76

המשך הפרויקט המיוחד של וואלה! ספורט: דירוג כל הכדורגלנים בליגת העל. והיום: הגענו לטופ 100. הייבוש של גולסה, הפרשנות על קריאף, ומי החלוץ היעיל בליגה? מחכים לתגובות שלכם

מסורת חדשה נפתחה בוואלה! ספורט: דירוג מקיף של כל שחקני ליגת העל. לשם ביצוע הדירוג, פנינו לעיתונאים מוואלה! ספורט וממדורי הספורט האחרים, למאמנים וכדורגלנים. חלקם ביקשו לעשות זאת בעילום שם.

מי דירג? (לרשימת 36 המצביעים בפרויקט)

הדירוג ייחשף מהסוף להתחלה כמובן, ובכל יום תגלו עוד כמה מקומות בדירוג.

איך דירגנו? 36 המצביעים דירגו כל שחקן מ-1 עד 10, לפי התרשמות הכללית מהשחקן. חשוב לציין: זהו לא ציון שליש ולא ניסינו לגלות מי השחקן שנותן את העונה הכי טובה בליגה אלא מי השחקן הכי טוב בליגה נכון לעכשיו. כמובן שהדירוג מושפע מהיכולת הנוכחית של השחקן, אבל לא רק. מן הסתם, שחקנים שלא נחשפו יותר מדי העונה הושפעו מכך, ושחקנים שפספסו דקות משחק רבות גם הושפעו. נותר רק לאחל לכל השחקנים, שבדירוג הבא נמצא אותם במקום טוב יותר.

מי בדירוג? שחקנים ששיחקו מעל לדקה בליגת העל, נכון לתחילת הדירוג - שהתבצע לאחר המחזור ה-14 (קיבלתם גם שני בונוסים בדמות ויאם עמאשה וחן עזריאל, שלא שיחקו העונה אבל נכנסו לדירוג בגלל סקרנותנו לראות כמה נזק גרמה העובדה שהם יובשו עד כה). בסך הכול - 292 שחקנים.

חושבים שצדקנו? שטעינו? שהגזמנו? זה המקום להחמיא ולבקר. כל שצריך לעשות זה לכתוב את תגובתכם באחת הרשתות החברתיות, עם ההאשטאג הרשמי של הדירוג, #דירוג_וואלה, והתגובות המובחרות יועלו ויוצגו באתר.

והיום (רביעי): הגענו לטופ 100 (כל הנתונים נכונים ל-31.12, 12:00).

בחזרה לפירמידה - לעמוד הראשי של הדירוג

מקומות 150-101

מקומות 200-151

מקומות 292-201

המדרגים

נתונים: דריבליסט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

100. אסי בלדוט, קשר, הפועל רעננה: 5.26

14 הופעות, 2 שערים, 2 בישולים. היה מעורב ישיר ב-30% מסך שערי הקבוצה. בגיל 32 רוב החסרונות כבר ידועים וגלויים, אבל במשחקים רבים של רעננה הוא מאלה שעושים בדיוק את מה שצריך. מנסה לנווט באמצע, יודע להעביר את הכדור לאגף הנכון.


99. אחמד קאסום, קשר/חלוץ, בני סכנין: 5.27

למד להיות חלק מרוטציה. 14 הופעות, 7 בהרכב ו-7 כמחליף. שני שערים ושני בישולים, שהם מעורבות של 17.4% בשערי הקבוצה. גם בסגל המשודרג של סכנין, הוא עדיין אחד השחקנים המסוכנים שיש למרקו בלבול.


98. אלי דסה, מגן, בית"ר ירושלים: 5.27

11 הופעות העונה, בישול וגול עצמי משוגע מול קרית שמונה. המגן שבא לידי ביטוי בנבחרת הצעירה ופחות בבית"ר ירושלים. בעל פוטנציאל גדול להיות המגן הימני הבא של הנבחרת, אבל כדי לעשות זאת חייב להפגין יציבות לאורך זמן במדי קבוצתו – מה שלא קרה מהיום שעלה לבוגרים.


97. אייל משומר, מגן, מכבי חיפה: 5.27

לא משנה מי במכבי חיפה החתימו לו על הראש, הוא הצליח לנער את כולם. האחרון שבסדרה הוא אלעד גבאי, וכבר נראה שמשומר תמיד יהיה אנדרייטד, אולי אפילו בדירוג הזה. העונה לא ראינו ממנו הברקות, כמו מכמעט כל שחקני מכבי חיפה. בישול אחד.


96. ג'ואון אושאניווה, מגן, מ.ס. אשדוד: 5.30

בישול אחד ב-14 הופעות. באנקר באגף של קלינגר, ובצדק. יש מהירות ויש כוח, ולמרות המחמאות, מזר מצפים לשיפור עוד יותר גדול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

95. אייל גולסה, קשר, מכבי חיפה: 5.31

המיקום הזה עבור גולסה הוא צירוף של אי מימוש פוטנציאל והישיבה הממושכת ביציע. גולסה עדיין לא הצליח לפרוץ את תקרת הזכוכית ולנפק מספרים, מה שגם כך גרם לוויכוח תמידי בקרב פרשני הענף – האם הוא כוכב או לא? העונה אין יותר מדי מה לדבר על מספרים. 234 דקות, 3 הופעות בהרכב, ו-0 תרומה התקפית. ולמרות זאת – אף אחד לא עיוור. יש סיבה שגולסה לא חתם על החוזה אצל יענקלה שחר, ויש סיבה לכך שג'ורדי קרויף, כך אומרים, מאוד אוהב את הקשר הזה.

הגולש Danny Ron כתב בפייסבוק: הבחור בתמונה שחקן? חשבתי שהוא אוהד מפורסם (אני רואה אותו בכל שידור משחק של חיפה ביציע)

הגולש Slam drdah כתב בפייסבוק: הוא צריך לחזור לחיפה ומהר מאוד

94. אדריאן רוצ'ט, קשר, עירוני קרית שמונה: 5.31

בסגל הפצוע של ברק בכר, גם רוצ'ט סובל מהיעדרות ממושכת. גם לגביו יש ויכוח. מצד אחד מבריק, מצד שני נראה חלש פיזית. בהמשך העונה, דווקא בגלל ההיעדרויות הרבות במרכז השדה, תהיה לו הזדמנות להוכיח לכולם מה הוא שווה.


93. גדי קינדה, קשר, מ.ס. אשדוד: 5.33

מהעונה הזו, מה לעשות, יזכרו לקינדה את הדריבל הארוך כל הדרך עד לבויאן שראנוב, ואת אחת מהחמצות השנה. אבל קינדה הוא קשר מוכשר מאוד, ועם שני שערים ובישול מוביל את החבר'ה של קלינגר לעונה סבירה אך לא יציבה. מעורבות ישירה של 21% בשערי הקבוצה.


92. אמיר עגייב, קשר, בני יהודה: 5.33

עוד לא בן 22, ועדיין פוטנציאל, עדיין כישרון לא ממומש. אבל מדובר כנראה בכישרון הכי גדול בסגל של הזהובים, לקראת המשך עונה קשה מאוד בתחתית. יש לו הרבה ברגליים, ואוהדי בני יהודה מקווים שזה הזמן שיתחיל להראות זאת באופן עקבי. שני שערים ושני בישולים, מעורבות ישירה של 30% בשערי הקבוצה.


91. רועי גורדנה, קשר, הפועל תל אביב: 5.36

900 דקות ליגה שהספיקו לשני שערים. גורדנה, שייעדר מהמגרשים בשבועות הקרובים, עדיין חידה. הוא מאוד פרקטי ותמיד מנסה לשחק לעומק, אבל עדיין לא תמיד מדויק ונוטה לצאת מאיזון מהר מאוד. בן 23, והקריירה תצטרך לקבל כיוון בקרוב.

אופיר מרציאנו, דלה איינוגבה. ברני ארדוב, עיבוד תמונה
מרציאנו VS איינוגבה/עיבוד תמונה, ברני ארדוב

90. עאהד עזאם, קשר, הפועל חיפה: 5.37

אחרי שבעונה שעברה נחשב לשחקן מבטיח, העונה גם מקיים. אחד השחקנים הכי חשובים בקבוצה של שלומי דורה. השורה הסטטיסטית: שני שערים, בישול ושני אדומים. מגוון.


89. אופיר מרציאנו, שוער, מ.ס. אשדוד: 5.37

12 הופעות, 15 ספיגות. בקרב על האפודה מול משפתי, הוא עדיין מוביל.


88. דלה איינוגבה, שוער, בני יהודה: 5.37

15 משחקים, 28 ספיגות – הכי הרבה בליגה. מדובר בעונה הכי חלשה של איינוגבה מאז שהגיע לישראל. אולי זו הראייה ואולי המחאה, אבל הניגרי לא לוקח כדורים שבעבר לקח בקלות. אין ספק שגם בשכונה וגם בדירוג זוכרים לו חסד נעורים.


87. קובי דג'אני, קשר, הפועל באר שבע: 5.38

אם יש שחקן רכש שקצת פחות השתלב במכונה החדשה של אלישע לוי, זה הוא. רק שש הופעות בהרכב (9 בסך הכול), ו-548 דקות ליגה.


86. דושאן מאטוביץ', מגן, עירוני קרית שמונה: 5.38

אחרי שהציג יכולת מצוינת בעונה שעברה, וגם החל את העונה עם הג'וב של המגן הפותח, נפצע ולאחרונה איבד את המקום בהרכב לחן דילמוני. עדיין אחד המגנים הכי טובים בישראל.

יובל אבידור שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
אבידור/אדריאן הרבשטיין

85. אלכסנדר דוידוב, קשר, מ.ס. אשדוד: 5.39

עוד בסכנין קלטנו את ראיית המשחק הטובה של הקשר, וגם באשדוד הוא מנהל את המשחק. מבחינת מספרים ו'תכלס' צריך לעשות עוד קפיצה. 14 הופעות בהרכב.


84. שלומי אזולאי, חלוץ, מכבי חיפה: 5.41

מבחינת יעילות, שני השערים שכבש ב-249 הדקות שקיבל מבנאדו מהווים מספרים יפים. אבל העובדה שקיבל רק 249 דקות אומרת הרבה. סבירות גבוהה שלא יסיים את העונה במכבי חיפה, ואולי זה לטובתו.


83. יובל אבידור, חלוץ, הפועל חיפה: 5.41

שני שערים ובישול ב-14 הופעות. מקבל את הקרדיט משלומי דורה, וכדי לעשות קפיצה ביכולת ובדירוג יצטרך לשפר את המספרים.

שחקן מכבי חיפה, אביחי ידין. טל לוי
שחקן מכבי חיפה, אביחי ידין/טל לוי

82. אביחי ידין, קשר, מכבי חיפה: 5.41

ב-2010 היה נראה שמדובר בקשר האחורי הכי שלם במדינת ישראל. מאז היו ריבים עם הפועל תל אביב, מעבר למכבי חיפה והרבה פציעות. לאחרונה חוזר לתלם ונראה טוב יותר. אם ימשיך כך, בדירוג הבא נמצא אותו גבוה יותר. 13 הופעות, 11 בהרכב.


81. עלא אבו סלאח, בלם, בני סכנין: 5.42

מדברים על הסילונים בהתקפה, אבל יש סיבה לכך שגם ההגנה של סכנין במקום השלישי בליגת העל – רק 13 ספיגות. לסיבה קוראים גם אבו סלאח, באנקר של בלבול שנהנה מעונה מצוינת. גם גול יש.


80. דרקו טסבסקי, קשר, עירוני קרית שמונה: 5.44

תכליתי ומדויק, למרות שהעונה משחק הרבה פחות טוב מאשר בעונה שעברה. עובר לתאילנד בקרוב, וזאת גם כי אומרים ששירצקי לא הסכים למכור אותו לאלונה. חבל. ליגת העל מפסידה קשר מאוד מעניין. שני בישולים.


79. עופר ורטה, מגן, מ.ס. אשדוד: 5.44

14 הופעות, 11 בהרכב. מגן טוב מאוד ונראה שגם קלינגר חושב כך. שבר את מחסום הזימון לנבחרת לאחרונה, ובעתיד הקרוב, אם ייתן עוד קפיצה, ישבור עוד מחסום וגם ישחק בהרכב הנבחרת.

אמיר האדז'יץ' שחקן הפועל ניר רמת השרון לפני תומר אלבז שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
אמיר האדז'יץ' שחקן הפועל ניר רמת השרון לפני תומר אלבז שחקן מכבי פתח תקוה/ברני ארדוב

78. אמיר האדזיץ', חלוץ, הפועל ניר רמת השרון: 5.50

14 הופעות, 3 שערים, 2 בישולים. אבל יותר חשוב – מעורבות ישירה של 62% בשערי קבוצתו – מה שהופך אותו לחלוץ הכי יעיל בליגה. מלך השערים בבוסניה בעונה שעברה, עם 20 כיבושים, עוד התחיל צולע את העונה הזו והיה לרוב עצבני בשל העיכוב במשכורות. משנרגע חזר לעצמו, ובמורשה אף סירבו לבקשת בית"ר ירושלים להעבירו אליה. חלוץ איכותי מאוד.

אופיר קריאף, בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
אופיר קריאף, בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

77. אופיר קריאף, קשר, בית"ר ירושלים: 5.56

כדי לסכם את הלך הרוח ואת מחשבות הפרשנים אודות הקשר, הנה מה שאייס קרים אמר עליו היום בראיון לוואלה! ספורט: "בקיץ אמרו לי שקריאף אמור להיות השחקן המוביל העונה והוא באמת היה נראה כזה... אבל הבנתי שהוא בסך הכול עונה שנייה בהרכב וזה אומר הכול. מצפים ממנו ליותר מדי ושייקח את כל הבעיות על הגב. ממשחק למשחק זה רק פגע בו והוא הלך אחורה".

שוער הפועל תל אביב, בוריס קליימן. טל לוי
שוער הפועל תל אביב, בוריס קליימן/טל לוי

76. בוריס קליימן, שוער, הפועל תל אביב: 5.58

11 הופעות, 15 ספיגות (שתי רביעיות). מוכשר ובעל ואינסטינקטים טובים, אבל עדיין יש בעיה בכדורים הנייחים. חולק את התפקיד עם דני עמוס, ובגלל שלא שיחק 70 אחוז מהמשחקים עד כה, בהפועל תל אביב עוד עשויים למצוא אותו מחוץ לקבוצה, כך, פתאום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully