וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין: "פרגוסון חותר לשליטה ביונייטד אפילו עכשיו"

האירי תוקף בחזרה את מאמנו לשעבר שביקר אותו בספרו: "האגו העצום שלו עדיין משחק תפקיד, האכזריות היא התכונה הכי חזקה שלו"

שישה שבועות חלפו מאז שאלכס פרגוסון פרסם את האוטוביוגרפיה המדוברת שלו, וכעת מגיע תורו של רוי קין להגיב. קשרה האגדי של מנצ'סטר יונייטד, שסופג ביקורת קשה בספרו של סר אלכס, החזיר אש למאמנו לשעבר במסגרת תכנית דוקומנטרית שתשודר הערב, ועוסקת בכלל ביריבות בין קין לפטריק ויירה.

פרגוסון בספרו: "החלק הכי חזק בגוף של רוי זו הלשון שלו"

כמה שגיאות עובדתיות נמצאו באוטוביוגרפיה של פרגוסון?

כל העובדות הסטטיסטיות על ההפסד התורן של מויס

מרטין אוניל מאמן נבחרת אירלנד (מימין) לצד עוזרו רוי קין. רויטרס
חשבתם שהוא ישתוק? רוי קין/רויטרס

קין, עוזר המאמן החדש של נבחרת אירלנד, ששיחק תחת פרגוסון במנצ'סטר יונייטד בין 1993 ל-2005 וזכה בשבע אליפויות וארבעה גביעים לפני שהסתכסך עם הסר הסקוטי ועזב, הצהיר: "אצל פרגוסון הכל נוגע לשליטה וכוח. הוא חותר לכך אפילו עכשיו שהוא כבר לא המאמן שם, כי יש אגו עצום שמשחק כאן תפקיד".

כשנשאל לגבי מערכת היחסים הנוכחית שלו עם פרגוסון הודה קין כי היא "לא קיימת", כשהתבקש לציין את נקודת החוזק המרכזית של פרגי ציין קין את "האכזריות", וכשנשאל מיהו המאמן הטוב ביותר שהיה לו השיב "בריאן קלאף". אפילו על המחמאה שקיבל בספרו של פרגוסון, שטען שהוא "כיסה כל עלה של דשא בחצי גמר ליגת האלופות ב-1999", הייתה לקין תשובה: "דברים כאלה כמעט מעליבים אותי. אני נפגע מאנשים שמצוטטים בדברים כאלה לגביי, זה כמו לשבח את הדוור על כך שהוא מחלק מכתבים".

אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
"הכל אצלו נוגע לשליטה וכוח". אלכס פרגוסון/רויטרס

כזכור, פרגוסון ביקר רבות את קין בספרו, וכתב: "הוא היה כוח בחדר ההלבשה ושחקן טוב, אבל חשב שהוא פיטר פן ולא התמודד כמו שצריך עם הפציעות. אף אחד הוא לא פיטר פן". על פי פרגוסון, הוא וקין נקלעו לויכוח בפורטוגל ב-2005, לאחר שקין העניק לערוץ הטלוויזיה של הקבוצה את הראיון המפורסם שלו, בו הוא מתח ביקורת על מספר שחקנים בקבוצה: "רוי חיסל אותם אחד אחרי השני, בסגנון מאפייה", כתב פרגוסון.

פרגוסון הכריח את השחקנים, כולל קין, לשבת לצפות בראיון (שמעולם לא שודר). הקשר האירי נקלע לעימות עם אדווין ואן דר סאר, אחד מאלה עליהם מתח ביקורת. רוד ואן ניסטלרוי הגן על השוער בן ארצו וקין החל לצעוק גם על החלוץ. הבא בתור של קין היה פרגוסון עצמו, לגביו טען השחקן כי הוא לא יודע את הגבול בין עניינים אישיים לעסקים בשל סוס המירוץ שלו, בו החזיק יחד עם אחד הבעלים של יונייטד: "החלק הכי חזק בגוף של רוי הוא הלשון שלו", כתב פרגוסון, "היה מפחיד לראות אותו כועס. ואני מגלזגו". ברגע בו קין עזב את החדר, פרגוסון טוען כי הוא החליט לסלקו מהקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully