וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל תפרסם הודעת ניחומים לאריק איינשטיין

הזמר שהלך לעולמו לפני כשבועיים היה אוהד של התותחנים וכעת, לאחר פנייה של חוג אוהדי הקבוצה בישראל, תופיע הודעה לזכרו בתוכניית המשחק מול קריסטל פאלאס ב-1 בפברואר. חשיפה ב-NRG מעריב: מכתב ניחומים ששלח ארסן ונגר לסימה אליהו

לא רק בישראל. הזמר אריק איינשטיין הלך לעולמו לפני כמעט שבועיים, אבל המחוות לכבודו לא נגמרות וכעת הן גם יגיעו אל הפרמיירליג.

איינשטיין, מלבד היותו אוהד הפועל תל אביב וחובב ספורט מושבע, נודע גם כאוהד גדול של ארסנל ובקבוצה הלונדונית החליטו לכבד את זכרו. בתוכניית המשחק שתתפרסם בראשון בפברואר, משחק הבית של התותחנים מול קריסטל פאלאס, תופיע הודעה על פטירתו של איינשטיין וניחומים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם באירופה זוכרים את אריק איינשטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

יו"ר חוג האוהדים של ארסנל בישראל, סטיבן רוקמן, אמר לוואלה! ספורט: "שלחתי לארסנל כתבה קטנה על פטירתו של איינשטיין. בכל תוכנייה שהקבוצה מוציאה יש עמוד על אוהדים שנפטרו ועכשיו מנהלת מועדוני האוהדים של ארסנל מחוץ לאנגליה אישרה שהם יכניסו את הידיעה על איינשטיין לתוכנייה מול קריסטל פאלאס, שם יש להם מקום פנוי לכך".

בנוסף, כך סיפר רוקמן, ארסנל תשלח מכתב רשמי בשם המועדון למשפחת איינשטיין וגם בו תציע את תנחומיה. ואכן, אביעד פוהורילס מ-"NRG מעריב" פרסם היום מכתב שנשלח ממאמן התותחנים ארסן ונגר לאלמנתו של איינשטיין, סימה אליהו. "לצערי לא היתה לי אפשרות להכיר את אריק באופן אישי, הבנתי שהוא עקב בהתלהבות אחר קבוצתו, קבוצתנו, ואנו מודים על כך", כתב ונגר.

ארסן ונגר, מאמן ארסנל. רויטרס
גם הוא שלח מכתב תנחומים. ונגר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully