וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מויס: "עדיין מאמין שנהיה קרובים למאבק האליפות"

מנג'ר יונייטד נותר אופטימי אחרי ההפסד הביתי השני ברציפות: "האוהדים יודעים שזו תקופת מעבר". וגם: כל העובדות הסטטיסטיות מההפסד ההיסטורי של השדים האדומים

אוהדי מנצ'סטר יונייטד ידעו שהעונה הראשונה לאחר עידן אלכס פרגוסון הולכת להיות קשה, אבל ספק אם מישהו מהם ציפה שלאחר 15 מחזורים השדים האדומים יהיו מדורגים רק במקום התשיעי, מרחק 12 נקודות מהמוליכה, ארסנל, ועם שני משחקים עודפים. יונייטד הגיעה לנקודת השפל החדשה הערב (שבת) לאחר הפסד ביתי 1:0 לניוקאסל, הפסד שהביא עימו לא מעט עובדות סטטיסטיות ששופכות לא מעט אור על המצב העגום של האלופה המכהנת.

מאמן מנצ'סטר יונייטד דייויד מויס. AP
מאמין שיגיעו לבסוף לצמרת. מויס/AP

* בפעם האחרונה שקבוצה אנגלית זכתה באליפות כשהיא נושאת עמה חמישה הפסדים ב-15 המשחקים הראשונים היתה ב-1967/8. הקבוצה: מנצ'סטר סיטי.

* זו הפעם הראשונה מאז מאי 2002 שמנצ'סטר יונייטד רושמת שני הפסדים ביתיים רצופים, ובסך הכל הפעם השלישית בהיסטוריה שלה שדבר שכזה קרה.

* הפעם הקודמת בה מנצ'סטר יונייטד לא הצליחה לכבוש שני משחקים ביתיים רצופים היתה ב-2007.

* זו העונה הראשונה מאז 2001/2 בה יונייטד הפסידה בשלושה משחקים או יותר לקבוצות שאינן מרביעיית "הגדולות" (ארסנל, צ'לסי או ליברפול).

* אחרי 41, סוף סוף הצליחה ניוקאסל להשיג ניצחון באולד טראפורד, לראשונה מאז 1972.

* אגב, הפעם האחרונה בה ניוקאסל השיגה ניצחון חוץ על האלופה המכהנת היתה באוקטובר 1988, אז גברה על ליברפול.

* יונייטד הפכה לאלופה המכהנת הגרועה ביותר אחרי 15 מחזורים (22 נקודות) מאז 2001/2, אז אותה מנצ'סטר יונייטד השיגה רק 21 נקודות לאחר שזכתה באליפות.

* עם ההפסד החמישי שלה, השוותה יונייטד את מספר ההפסדים שרשמה במהלך כל העונה שעברה.

יציע אוהדי מנצ'סטר יונייטד אולד טראפורד. AP
היציעים החצי ריקים אומרים הכל. אוהדי יונייטד לא מאמינים שזה קורה להם/AP

כצפוי, דייויד מויס שוב חטף את מירב האש מאוהדי יונייטד, ששרקו בוז לעברו בירידה מהמגרש. "זה היה יכול ללכת הרבה יותר טוב עבורינו", אמר המנג'ר הסקוטי אחרי עוד הפסד ביתי כואב. "היינו חייבים למצוא את השער כדי להחזיר לעצמנו את הביטחון, אבל לא הצלחנו לייצר מספיק הזדמנויות". כשנשאל האם קבוצתו עתה נמצאת מחוץ למאבק האליפות אמר מויס: "אני עדיין חושב שנהיה קרובים למאבק האליפות, ונהיה בצמרת בסיום העונה".

הסקוטי הוסיף: "אני מאוכזב, כי לא הייתה לנו יצירתיות ברגעים הנכונים. אנחנו צריכים לייצר יותר ולשחק טוב יותר. נעבוד קשה על מנת להשתפר. האוהדים שלנו נהדרים. הם יודעים שאנחנו בתקופת מעבר, אבל יש לנו קבוצה טובה".

מאמן ניוקאסל, אלן פארדיו. Scott Heppell, AP
הרגע הגדול שו במועדון. פארדיו/AP, Scott Heppell

מנג'ר ניוקאסל אלן פארדיו חגג את ניצחונה הגדול וההיסטורי של קבוצתו באולד טראפורד, ועקץ על הדרך את התקשורת כשאמר: "אני יודע שלא נקבל את הכותרות בגלל שלמנצ'סטר יונייטד המסכנה ודייויד מויס היה יום קשה, אבל אנחנו ראויים לכותרות. זה יום נהדר לניוקאסל ולאוהדים שלנו. זה אחד הרגעים הגדולים שלי במועדון, שחיכה 41 שנים לרגע הזה. הדברים הלכו נגדם היום במיוחד נוכח העובדה שוויין רוני לא שיחק בגלל צהובים".

על המנג'ר שעמד מולו על הקווים אמר פארדיו: "דייויד הוא נג'ר גדול ובן אדם גדול. הדבר הכי טוב שמועדון יכול לעשות בימים קשים אלה זה לתמוך בו ולהאמין בו. זה מה שהם עשו עם אלכס פרגוסון, והם יעשו זאת שוב כי הם מועדון גדול. הוא ייצא מחייך מכל זה".

אגב, פירס מורגן, המגיש הבריטי שיודע באהדתו לארסנל, צייץ ללא הפסקה בטוויטר, כשכתב: "#יוניייטד יורדת ליגה" ו-"אתה בסדר, ואן פרסי? אני מוטרד ממך". לאחר מכן הוא עקץ את החלוץ שעזב את ארסנל כשכתב: "'אני עוזב כדי לזכות בתארים' - ואן פרסי. והוא צדק, בשנה הבאה הוא יזכה באליפות הצ'מפיונשיפ". לאחר מכן צייץ המגיש: "קדימה שרק (וויין רוני) - אתה לא יכול לשחק בצ'מפיונשיפ. תעבור למועדון גדול בינואר. #יונייטד יורדת ליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully