וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סוונסי ניצלה מהפסד עם שער שהובקע בעזרת היד

שערורייה בפרמיירליג: צ'יקו כבש עם היד בדקה ה-60 והשווה ל-1:1 מול האל סיטי, אחרי שדני גרהאם שבר בצורת נגד האקסית

סוונסי והאל סיטי נפגשו הערב (שני) לראשונה בהיסטוריה במסגרת הפרמיירליג, וסיימו ביניהן ב-1:1 בליברטי סטדיום, במשחק שנעל את המחזור ה-15 וסיפק שער שערורייתי, כאשר צ'יקו השווה עבור הוולשים בעזרת היד. הנקודה קידמה את סוונסי למקום ה-10 עם 19 נקודות, בעוד האל סיטי המקופחת מדורגת 12 עם 17 נקודות.

צ'יקו שחקן סוונסי (מס' 4) כובש שער בעזרת היד. רויטרס
הרגע הדרמטי. צ'יקו כובש בעזרת היד/רויטרס

עדיין ללא ווילפריד בוני הפצוע, אבל עם מיצ'ו הספרדי שחזר להרכב, סוונסי קיוותה להמשיך במומנטום מהניצחון הגדול 0:3 על ניוקאסל, אך נתפסה לא מוכנה בפתיחה. בדקה התשיעית היה זה אחמד אל מוחמדי שהעביר כדור רוחב מימין, ומי אם לא דני גרהאם המשיך מהאוויר לרשת של גרהארד טרמל הגרמני. היה זה שער ראשון של גרהאם אחרי 28 משחקי ליגה ו-1,618 דקות. השער הקודם שלו היה במדי סוונסי, ב-1 בינואר 2013, לפני שנמכר לסנדרלנד. החלוץ האנגלי לא חגג מול האקסית, האורחים ירדו להפסקה ביתרון.

סוונסי הגבירה את הלחץ במחצית השנייה, כהרגלה העונה (17 מ-21 שעריה הובקעו לאחר ההפסקה) ואחת מתשע הקרנות שלה גם הובילה לשוויון השערורייתי בדקה ה-60. ג'ונג'ו שלבי הוציא קרן קצרה, קיבל בחזרה ושלח כדור חד לרחבה, שם הבלם הספרדי צ'יקו שם את הגוף, אבל הבקיע את שער הבכורה שלו בפרמיירליג בכלל בעזרת היד. האל סיטי קופחה קשות וספגה לראשונה העונה אחרי כדור קרן, מה שמשאיר את ווסטהאם כיחידה שלא נענשה במצב כזה. בדקה ה-74 האורחים חשבו שהשיגו את ההכרעה, אבל השער של דייויד מיילר נפסל בגלל נבדל קטנטן. סטיב ברוס יוצא רק עם נקודה ועוד יביע את דעתו על החלטות השיפוט.

שחקני סוונסי חוגגים עם צ'יקו (במרכז). רויטרס
שער בכורה בפרמיירליג, אז מה אם הוא לא היה חוקי? צ'יקו חוגג/רויטרס
דני גרהאם שחקן האל סיטי מתנצל לאחר שכבש מול קבוצתו לשעבר סוונסי. Stu Forster, GettyImages
שבר את הבצורת הארוכה מול האקסית והתנצל. דני גרהאם/GettyImages, Stu Forster
עימות בין שחקני סוונסי לשחקני האל סיטי. רויטרס
מהומה לקראת הסיום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully